به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۷

خبر خوب برای هوادار آسیب دیده در فینال خرمشهر

خبر خوب برای هوادار آسیب دیده در خرمشهر

خوزستان اسپورت- هواداری که در جریان فینال جام حذفی در استادیوم خرمشهر از ناحیه چشم آسیب دیده بود، مشکلی برای ادامه کار در شرکت کشت و صنعت نیشکر نخواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، تلخ‌ترین اتفاق فینال جام حذفی فوتبال که در استادیوم خرمشهر برگزار شد، آسیب دیدگی چشم اسماعیل بهداروند هوادار تیم استقلال تهران در پی پرتاب سنگ از سوی هواداران تیم خونه به خونه بابل بود.

این هوادار فوتبال که از نیروهای پیمانی شرکت کشت و صنعت امیرکبیر در اهواز است و به حرفه جوشکاری اشتغال دارد، پس از این حادثه ناگوار نگران از دست دادن شغل خود بود، اما مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر اطمینان داد که هوادار آسیب دیده مشکلی برای بازگشت به محل کارش نخواهد داشت.

دکتر محمود شمیلی در واکنش به این اتفاق ناگوار گفت: با توجه به آسیب دیدگی شدید اسماعیل بهداروند از ناحیه چشم، پیگیر روند مشکلات ایجاده شده او هستیم.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با ابراز تاسف نسبت به پیش آمدن این حادثه تلخ گفت: هیچ گونه تغییری در روند کاری وی پیش نخواهد آمد و ان‌شاالله پس از تکمیل دوره درمان به کار خود باز خواهد گشت و در تماس با ایشان این اطمینان خاطر داده شده است که به دلیل آسیب دیدگی چشم شغلش را از دست نخواهد داد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها