به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

بحرانی: بالای سیصد میلیون از استقلال طلبکارم

بحرانی: بالای سیصد میلیون از استقلال طلبکارم

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در فصل گذشته تمایل به تمدید قرارداد با این تیم دارد به شرطی که مطالباتش پرداخت شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سلمان بحرانی در مورد وضعیت قراردادش با استقلال خوزستان گفت: قرارداد من به پایان رسیده و دو روز پیش بود که باشگاه برای تمدید قرارداد با من تماس گرفت. هنوز وضعیت من برای فصل بعد مشخص نیست، چون بالای 300 میلیون تومان از باشگاه استقلال خوزستان طلب دارم که گرفتن این پول برایم مهم است. باشگاه از من خواست که تخفیف بدهم تا با من تسویه حساب کنند و بعداً قرارداد جدیدم امضا شود.

وی در ادامه افزود: من فصل گذشته هم قصد جدایی داشتم که آقای ویسی گفت وقتی خودش هست پس پول هم در باشگاه وجود دارد. آن زمان 150 میلیون طلب داشتم و دیدم که جدایی از استقلال خوزستان به نفعم نیست. البته فکر می‌کردم که طلبم و همچنین پول قرارداد پارسال را می‌گیرم که متأسفانه این‌طور نشد. حالا دوباره شرایط پارسال تکرار شده و من باید برای تصمیم‌گیری عجله نکنم.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان تصریح کرد: برای من زیاد فرقی ندارد کجا بازی کنم، اما مسائل مالی برایم مهم است، چون در این یکی دو سال ضرر کردم. اگر باشگاه طلبم را بدهد حاضرم در استقلال خوزستان بمانم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
3
برو جان مادرت به شاهین بوشهر یا پارس جنوبی
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
3
آقای بحرانی عزیز تخفیف بده ودراستقلال بمان....بعدازکش و مکشها وآمدن مرفاوی صرفا با یک صورتجلسه داخلی.... خبر موثق دارم که ویسی مجددا ماندگار میشود.... عزیزم با ویسی تماس بگیر....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
3
0
سلام
خواستم ببینم آقای بحرانی چرا از اول فصل تا الان این همه میتونه در سایت خوزستان اسپورت مصاحبه کنه و عده ای بازیکن دیگه حتی اسمشون رو نمیارید؟
مگه آقای بحرانی چه گلی به سر استقلال خوزستان زده ؟
آقا لطف کن برگرد بوشهر، خوزستان سرشار از استعداده که خیلی خیلی از شما بهترن
مدیر پایگاه با سلام
مصاحبه مربوط به خبرگزاری تسنیم بوده و در متن مصاحبه نیز منبع آن درج شده است.
جنابعالی هم اگر مصاحبه ای با خبرگزاریهای رسمی انجام دهید، با ذکر منبع آن بازنشر خواهیم کرد.

وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
3
مسئولین نامحترم ما واسه قهرمانی و ابقا این تیم در لیگ برتر خون دلها خورده ایم و اشکها ریخته ایم و متوفی داشتیم . واسه ی بار هم که شده از حالا تو فکر این تیم باشید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها