به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۳۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

عکس/پدیده‌های خوزستانی لیگ برتر فوتبال

عکس/پدیده‌های خوزستانی لیگ برتر فوتبال ایران

خوزستان اسپورت- دو بازیکن جوان خوزستانی به‌عنوان پدیده‌های هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران معرفی شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، برنامه تلویزیونی 90 شب گذشته در گزارشی به بررسی پدیده‌های لیگ هفدهم پرداخت. در این گزارش عنوان شد که برخلاف لیگ شانزدهم شاهد ظهور پدیده‌های زیادی در هفدهمین دوره لیگ برتر نبودیم و تنها 2 بازیکن جوان توانستند اسامی خود را در سطح اول فوتبال ایران مطرح کنند. یونس دلفی از استقلال خوزستان وحسین ساکی از نفت آبادان.

عکس/پدیده‌های خوزستانی لیگ برتر فوتبال ایران

یونس دلفی مهاجم 17 ساله‌ی استقلال خوزستان گل سرسبد جوانانی بود که عبدالله ویسی در لیگ هفدهم با لباس تیم آبی‌پوش جنوبی به آن‌ها میدان داد. دلفی 23 بازی برای استقلال خوزستان انجام داد، شش گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا بازیکن تأثیرگذاری در ترکیب تیمش باشد.

این بازیکن سابق تیم ملی نوجوانان، پس از گلزنی برابر پدیده مشهد در هفته چهارم، نام خود را به‌عنوان جوان‌ترین گلزن هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران مطرح کرد. دلفی در اواسط لیگ تحت تأثیر پرونده‌ی ترانسفر نافرجام به تیم‌های اروپایی با افت فنی و روحی روبرو شد، اما عبدالله ویسی با درک شرایط این بازیکن جوان، از تعطیلات نوروزی لیگ برتر به خوبی استفاده کرد و یونس دلفی را از نظر فنی و روانی برای پنج بازی پایانی آماده ساخت، تا جایی که این بازیکن در پنج بازی انتهایی لیگ موفق به زدن سه گل و ارسال یک پاس گل شد و به دوباره اوج گرفت.

عکس/پدیده‌های خوزستانی لیگ برتر فوتبال ایران

حسین ساکی بازیکن 20 ساله و اهوازی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان دومین پدیده مهم هفدهمین دوره لیگ برتر لقب گرفت. ساکی با اعتماد فراز کمالوند توانست نامش را به‌عنوان بازیکن ثابت در تیم نفت آبادان مطرح کند و 27 بازی در لیگ هفدهم انجام دهد.

 کمالوند با درک توانایی‌های حسین ساکی در کارهای تدافعی و تهاجمی، از این بازیکن جوان خوزستانی به‌عنوان آچار فرانسه‌ی تیمش بازی گرفت، به‌طوری که ساکی در چهار پست مدافع راست، مدافع چپ، وینگر راست و وینگر چپ تیم نفت آبادان بازی کرد تا از سوی برنامه 90 به‌عنوان دومین پدیده مهم لیگ هفدهم معرفی شود.

پدیده‌ی چپ‌پای صنعتی‌ها در فصل گذشته، موفق‌ترین بازیکن نفت آبادان در نبردهای یک در مقابل یک و دریبل زن‌ترین بازیکن این تیم در لیگ هفدهم شناخته شد تا نوید شکوفا شدن استعدادهای یک جوان خوزستانی دیگر در سطح اول فوتبال باشگاهی ایران را بدهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
محمد میناوی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
2
استان خوزستان مملو از بازیکنان خوب و دارای استعدادهای درخشان و ناب فوتبال است به همین خاطر مهد فوتبال ایران است و به واسطه این است که مسئولین با این استان دشمنی پیدا کردند ، هرچه سرمایه و استعداد هست تو استان خوزستان میشه پیدا کرد.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
3
یه زمانی نصف پدیده های لیگ از فولاد بودند اما از وقتی اژدری نابودگر اومده بازیکن سازی هم نمیکنیم
Hassan
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
1
1
از پورموسوی بپرسید با این شعار جوانگرایتون چندتا پدیده به لیگ معرفی کردین.. استعفاء لطفا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها