به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
تعداد نظرات: ۸ نظر

بختیاری‌زاده: فهمیدیم چه بلاهایی سر ویسی آوردند

بختیاری‌زاده: فهمیدیم چه بلاهایی سر ویسی آمده است

خوزستان اسپورت- پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان این‌که تغییر و تحولات کنار گذاشته شدن عبدالله ویسی از استقلال خوزستان را نه تنها خوب نمی‌بینم، بلکه آن را توهین به شخصیت و شعور فوتبال خوزستان می‌دانم،  گفت: بعد از مصاحبه تلویزیونی ویسی متوجه شدیم که چه بلاهایی سر او آمده است و واقعا چه کسی جوابگوی این موضوع است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیاوش بختیاری‌زاده در خصوص شرایط پیش آمده در استقلال خوزستان و کنار گذاشته شدن ویسی، اظهارکرد: چند روز پیش آقای ویسی در مصاحبه تلویزیونی مواردی را عنوان کرد که نشان می‌دهد او شرایط بسیار سختی را در این تیم متحمل شده است؛ شرایطی که باعث شده بود او در طول فصل نتواند تمرکز لازم را روی تیم خود داشته باشد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد با توجه به شرایطی که برای ویسی در این تیم ایجاد شده بود، ماندنش در آن مقطع به صلاح او نبود. ویسی و بازیکنانش برای ماندن در لیگ زحمت کشیدند اما اگر ضعف آن دو تیم سقوط‌کننده به لیگ وجود نداشت، با توجه به عدم حمایتی که از این تیم در طول فصل صورت گرفت، شاید استقلال خوزستان اکنون به لیگ یک سقوط کرده بود.

پیشکسوت فوتبال خوزستان عنوان کرد: بعد از مصاحبه تلویزیونی عبدالله ویسی متوجه شدیم که چه بلاهایی سر او آمده است و واقعا چه کسی جوابگوی این موضوع است. تعجب می‌کنم چرا ویسی زودتر از این، این حرف‌ها را نزده بود.

وی در واکنش به صحبت‌های مرفاوی که گفته است، مشکلات مالی استقلال خوزستان زیاد نیست، گفت: او در مصاحبه خود خیلی واقع‌بینانه صحبت نکرده بود و وقتی همه می‌دانند که باشگاه با مشکل مالی مواجه است، چرا او این‌گونه عنوان می‌کند؟ اگر در هفته‌های دوم یا سوم فصل آینده، شرایط مالی به او و تیمش فشار آورد، دیگر مرفاوی حق ندارد که بگوید استقلال خوزستان مشکل مالی دارد زیرا او تمام شرایط را پذیرفته است.

بختیاری‌زاده خاطرنشان‌کرد: ما در خوزستان شاید مربیان توانمندتر از مرفاوی داریم و می‌خواهم بدانم کدام کمیته فنی و کدام مدیر باشگاه، او را به عنوان سرمربی استقلال خوزستان انتخاب کرد؟ می‌خواهم بدانم مدیرعامل استقلال خوزستان که در خصوص این تیم، ویسی و فوتبال خوزستان تصمیم می‌گیرد، چه کسی است و چه کارنامه فوتبالی دارد.

وی افزود: از استاندار خوزستان و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان می‌خواهم در این زمینه بررسی کنند. من این تغییر و تحولات در راس کادر فنی استقلال خوزستان را نه تنها خوب نمی‌بینم، بلکه آن را توهین به شخصیت و شعور فوتبال خوزستان می‌دانم. صمد مرفاوی تجربیات خوبی دارد اما می‌خواهم بدانم انتخاب او به جای عبدالله ویسی بر چه اساس و پایه‌ای بوده است. می‌خواهم بدانم وقتی ما در خوزستان آقای باقری‌نیا، یزدی، سالمی و حردانی را داریم و چیزی هم از مرفاوی کمتر ندارند، چرا باید این انتخاب صورت بگیرد.

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال اهواز ادامه داد: به نظرم ویسی حتی اگر پیشنهاد هم برای کار در فصل آینده لیگ برتر نداشت، این شکل ماندن در استقلال خوزستان به صلاحش نبود. سوال من این است که آیا این مدیرعامل که به ویسی لیست نشان می‌دهد تا از آن بازیکن انتخاب کند، همین لیست را هم به صمد مرفاوی نشان می‌دهد؟ آیا مرفاوی به نفع این مدیرعامل یارگیری می‌کند یا به فکر مردم خوزستان است؟ واقعا نقش این مدیرعامل چه بوده است؟

وی تاکید کرد: با این شرایط چالش بزرگی پیش‌روی استقلال خوزستان است و بر این اساس به نظر می‌رسد مرفاوی محکوم است که از بازیکنان مدنظر این مدیرعامل بازیکن بگیرد؛ یعنی بازیکنان خوزستانی فراموش خواهند شد و حق آن‌ها ضایع می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
5
با سکوت مسئولین تربیت بدنی و هیات فوتبال تیمای خوزستانی یکی یکی نابود میشن
نفت مسجدسلیمان که وازرت نفت پشتش رو خالی کرد نفت آبادان یه سال خوب نتیجه گرفت مدیریتش میخواد تیمو تخریب کنه فولاد خوزستان افتاده دست مدیر و مربی بیسوادی که با بهترین امکانات و بازیکنان نتونستن نتیجه بگیرن استقلال صنعتی هم وضعش فاجعه آمیزه آیا این دستور از تهرانه که تیمای خوزستانی تضعیف بشن تا سهمیه کم بشه یا بی عرضگی و بی لیاقتی از مدیران باشگاههای ماست کاش جواب این سوال رو میفهمیدیم
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
2
دیگه کسی برای استقلال خوزستان بازی نمی کنه فصل اینده و مرفاوی هم اوردن تیم رو بندازن لیگ یک و بعدش هم نابود بشه بره.اون موسوی هم گروه ملی رو مجانی بهش دادن که نابودش کنه
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
2
بی عرضگی ازمردم که همچین مدیران دشمن خوزستان هستن درراس کارند وقصد نابودی تیمهای مردمی دارند باید هرچه زودتر اخراج بشند
خسرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
2
درود بر سیاوش خان که همیشه حرف حق را میزند.از سایت عزیز خواهش دارم رزومه این مدیر بی لیاقت استقلال خوزستان را در سایت اعلام کند تا بهتر با ان اشنا شویم..
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
1
1
ویسی مربی شایسته برای فولاد خوزستان است
اقای مهندس کشانی بهتر است از الان از بروز برخورد هواداران و محرومیت ها و جریمه های مالی جلوگیری کنید.پس پورموسوی را اخراج کنید.
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
4
مرفاوی تازه که بی پول شده و هیچ تیمی اونو به خاطر سابقه بد مربیگریش اونو نمیخواد یادش افتاده خوزستانی هستش تا دیروز منتظر بودن برگردن استقلال تهران .مربی که افتخارش بردن تیم صبا با اون همه امکانات به دسته یک اونهم با دسته گل عمران زاده که جرات نداشت بهش حرف بزنه حالا اومده و ماموریت داره یک سهمیه از خوزستان کم کنه و پولش رو بگیره و بره این خیانته این فاجعه است واقعا متاسفم .لطفا خوزستان اسپرت مقاله های تحلیلی راجب عملکرد تیمهای خزستانی بنویسند و زبان فوتبال دوستان دلسوخته خوزستانی رو به گوش مسئولین بخصوص استادار محترم برسانند که اینجور وقت ها حتما نظارت کافی داشته باشند
نبی باوی اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
1
1
آقای ویسی هیچ تیمی را قبول نکن منتظر فولاد باش
فراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
با سلام خدمت خوزستانی های عزیزم
قابل توجه هم استانی های عزیزم این موسوی هست که میخواد استقلال خوزستان رو نابود کنه چون ایشون اصلا در خوزستان زندگی نمیکنه و خانوادش در آمریکا هستن پس مثل ما سختی این آب و خاک رو نکشیده که بخواد دلش برای این استان محروم بسوزه و افراد بی تجربه ای مثل مرفاوی رو جذب میکنه ولی من مطمئنم که مسئولان استانم باهوشتر از اینا هستن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها