به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

مکوندی: نحوه برخورد باشگاه می‌توانست بهتر باشد

مکوندی: نحوه برخورد باشگاه می‌توانست بهتر باشد

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: در فوتبال ایران این برخوردها زیاد می‌شود. نحوه قطع همکاری با ویسی می‌توانست خیلی بهتر باشد.

بهروز مکوندی در گفت‌وگو با فارس در مورد شرایط استقلال خوزستان در هفدهمین دوره لیگ برتر، گفت: لیگ هفدهم از لحاظ کیفی بد نبود اما عمده مشکل لیگ هفدهم زیاد شدن تیم‌های دارای مشکل مالی بود. این یک زنگ خطر برای فوتبال ایران است. هر سال به تعداد تیم‌هایی که مشکل مالی دارند افزوده می‌شود. تیم‌ها نمی‌توانند بدهی خود را بدهند و به مشکلاتشان افزوده می‌شود. این مسئله برای فوتبال ایران بسیار خطرناک است.

وی در  مورد مشکلات مالی استقلال خوزستان و اینکه چقدر دریافتی داشتند، تصریح کرد: مشکلات مالی زیاد بود و این مشکل تا پایان بود. مربیان تیم از ابتدا تا پایان لیگ بیشتر از 10 میلیون دریافتی نداشتند. این مبلغ اصلا قابل بیان نیست. بازیکنان هم شرایط خوبی در دریافتی نداشتند. امسال برخی 30-40 درصد گرفتند. آمار دقیق ندارم اما فکر نکنم کسی بالای 50 درصد گرفته باشد. خیلی‌ها هم از سال قبل از باشگاه طلبکار هستند.

مربی استقلال خوزستان در مورد اینکه در این شرایط برخوردها هم خوب نبوده است، تصریح کرد: ما آنچه وظیفه و تعهد داشتیم را انجام دادیم. مسئول اول تیم از لحاظ فنی عبدالله ویسی بود. بعد از مسابقات اعلام شد او سرمربی نیست و با صمد مرفاوی  به توافق رسیدند. این نظر باشگاه بود که چنین اقدامی شود اما بهتر بود ویسی را دعوت می‌کردند و اتمام همکاری را به او اعلام می‌کردند و با دادن دسته گل از زحمات یکساله تقدیر می‌کردند.

مکوندی در مورد اینکه اعتقاد دارد برخورد خوبی از سوی باشگاه صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: به نظر من می‌شد خیلی بهتر عمل کرد. در فوتبال ایران این برخوردها زیاد است. در پایان فصل قراردادها تمام می‌شود و می‌توان رفتار بهتری داشت. حق قانونی هر باشگاهی است که در مورد آینده خود تصمیم بگیرد اما می‌توان قطع همکاری را با یک دسته گل انجام داد و جای گله و شکایت باقی نمی‌ماند.

وی در مورد برنامه‌اش برای سال بعد، گفت: فعلا برنامه خاصی ندارم. نمی‌دانم ویسی چه تصمیمی دارد اما من با جایی صحبت نداشتم و باید دید کار به کجا می‌انجامد.

مربی استقلال خوزستان در لیگ هفدهم در مورد اینکه آیا امکان دارد به همکاری خود با این باشگاه ادامه دهد، گفت: من دیگر در تیم نیستم. من مربی و دستیار ویسی بودم. باشگاه سرمربی جدیدی جذب کرده و او باید در مورد تیمش تصمیم بگیرد اما من قطعا در خدمت استقلال خوزستان دیگر نیستم. امیدوارم این تیم از لحاظ مالی و فنی شرایط بهتری پیدا کند. پیشرفت استقلال خوزستان باعث پیشرفت فوتبال خوزستان می‌شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
1
بهروز جون، بازی هایت رو توی صنعت نفت آبادان فراموش نمیکنیم، با تعصب و جنکنده، تمام ضربه های اول مال خودت بود . هر جا هستی موفق باشی ، دوست داریم
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
1
این سلطانی ... بعنوان مدیر عامل کمر به پر کردن جیبش و نابودی استقلال خوزستان بسته.
ناشناس
|
Papua New Guinea
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
1
بهروز جان خیلی مردی.
انسانی با تعصب و با غیرت.
امیدواریم هرجا که باشی موفق موعد باشید
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
1
بهروزخان دسته ویسی روبگیر بارشهره اولینها مربی شیران زاگرس بشین.اینجاشاید تیممون به لطفته دولت ومسعولین تیمه ثروتمندی نباشیم ولی همه کمبودهاروباعشق به فوتبال وشهرودیارمو پرمیکنیم.مااومدیم که تاابدتولیگه برتربمونیم نه اینکه مثله قبل آسانسور بشیم.تیمه شیران زاگرس جزع پنج تیمه پرطرفداره لیگه به پشتوانه قومه بزرگ وشریفه لر.قطعا پرطرفدارترین تیمه استانمون هستیم چون بیست ملیون لردرایران روپشته سره خودش داره
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها