به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

شادکام: قراردادم تمام شده و بازیکن آزاد هستم

شادکام: سرمربی و بودجه باشگاه مشخص نشده است

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال نفت آبادان گفت: می‌توانستیم بهتر از این ظاهر شویم، اما بدشانسی و ناداوری باعث شد در برخی مسابقات نتیجه نگیریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمد شادکام در مورد عملکرد صنعت نفت آبادان در هفدهمین دوره لیگ برتر گفت: لیگ امسال نسبت به سال قبل شرایط بهتری برای صنعت نفت داشت. ما می‌توانستیم بهتر از این هم ظاهر شویم اما یک مقدار بدشانسی آوردیم و این فرصت به وجود نیامد.

وی در مورد اینکه با توجه به مهره‌های خوب صنعت نفت خیلی‌ها از این تیم انتظار کسب سهمیه داشتند، عنوان کرد: بازیکنان خوبی داشتیم و هر کدام کیفیت قابل قبولی داشتند. با توجه به شرایط سپاهان و تراکتورسازی می‌توانستیم بهتر از این ظاهر شویم، اما بدشانسی‌ها و ناداوری‌ها در برخی مسابقات باعث شد نتیجه‌ای را که لازم است کسب نکنیم.

وی در رابطه با وضعیت مالی باشگاه صنعت نفت و اینکه برخی از عدم دریافت کامل پولشان ناراضی هستند، گفت: صنعت نفت باشگاهی است که همیشه پول بازیکنان را پرداخت کرده و در این چند سال که عضو این تیم بودم به یاد نمی‌آورم کسی کارش به شکایت کشیده شده باشد. فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت به وجود بیاید و من در این سال‌ها همیشه به پولم رسیده‌ام.

مهاجم صنعت نفت در رابطه با وضعیتش برای سال بعد و اینکه آیا با صنعت نفت قرارداد دارد، گفت: قرارداد من به اتمام رسیده و بازیکن آزاد هستم. برای فصل بعد هم هنوز چیزی مشخص نیست، نه سرمربی و نه بودجه باشگاه مشخص نشده است و باید منتظر بمانیم تا ببینیم وضعیت به چه شکلی پیش می‌رود.

شادکام در رابطه با اینکه آیا فراز کمالوند باید حفظ شود؟ گفت: من مدیرعامل باشگاه نیستم، هر مدیری شیوه خودش را دارد  و این به نظر آنها بستگی دارد. من نمی‌دانم برنامه باشگاه چیست. امیدوارم اتفاقی بیفتد که منجر به پیشرفت صنعت نفت و شادی مردم خوزستان شود.

وی در ادامه تصریح کرد: از مردم آبادان تشکر می‌کنم، آنها در این مدت هوای ما را داشتند و از تیم حمایت کردند. فصل بسیار سختی بود و آنها از من به خوبی حمایت کردند، اگر عمری باقی ماند و شرایطی رقم خورد که سال بعد هم در خدمت صنعت نفت بودم، تمام تلاشم را می‌کنم تا به چیزی که لایقش هستم، برسم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
جای تعجب داره بازیکنان اصلی و موثر صنعت نفت نه پارسال نه امسال پول قراردادشون رو کامل نگرفتند اما اقای شادکام میگه پولم رو کامل گرفتم! مهاجمی که نه گل زده نه پاس گل داده نه پنالتی گرفته! پشت پرده این تیم چه خبره خدا می دونه
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
آقای بهمن خان این که گفته تو سال های اخیر به پولم رسیدم ، منظور اینه که دیر و زود داره، ولی سوخت و سوز نداره، یکم خوشبین باشین ، خودمون با حرف ها و کامنت هامون تیمو توی حاشیه نبریم
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
تو صنعت همه ب پولشان میرسن بازیکن باید خیلی شانس داشته باشه بیاد آبادان
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
0
درسته که شادکام گل نزد اما من یاد ندارم کم کاری کرده باشه دوندگی او مثال زدنیه در ضمن دوندگی او باعث این میشد که بازیکنان کناریش فرصت پیدا کنن -همیشه با تعصب و پر شور نسبت ب آبادان صحبت کرده از دل و جون بازی کرده امید وارم با نظر مربی سال آینده هم باشه اگر هم نبود دوستش داریم --دوستان عزیز ی کمی واقع بین باشید همین
مازیار
|
Netherlands
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
بازیکن لیگ یکیه و به درد ما نمیخوره فقط بابت همون تلاشی که میکرد ازش ممنونیم.
ما سالهای گذشته پاچاچیان رو تو همین پست داشتیم که شادکام با بد بازی کردنش منو به حسرت خوردن وا میداشت
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
0
0
آقا بهمن شادکام نگفت پولمو کامل گرفتم
گفت باشگاه صنعت نفت باشگاهی نیست که پول بازیکن رو کامل نده و تا حالا سابقه نداشته بازیکنی از صنعت نفت بخاطر پول شکایت کنه چون همه درنهایت پولشون رو میگیرن
اطفا متن رو جوری که هست بخونید نه تفسیر خودتون

درضمن جریمه بازیکن خوبی مثل ابراهیم زاده بزرگترین اشتباه باشگاهه که امیدوارم تجدید نظر بشه
کاش به ابراهیم زاده پیشنهاد قرارداد بشه و اگه قرارداد ثبت شد جریمه هم حذف شه
یا حق
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها