به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

صحبت‌های مهم عبدالله ویسی در تلویزیون خوزستان

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1397/2/16/75866_694.jpg

خوزستان اسپورت- سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به‌جای اینکه به من خسته نباشید بگویند، به منزلم مأمور فرستادند و تن زن و بچه‌ام را لرزاندند.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته‌ی تیم استقلال خوزستان که علیرغم مشکلات عدیده‌ی مالی موفق به حفظ این تیم در لیگ برتر شد، شنبه شب میهمان تلویزیون مرکز خوزستان بود و به‌صورت زنده برای بینندگان این شبکه صحبت کرد.

مسئولان باشگاه دنبال سقوط تیم بودند
ویسی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: مردم خوزستان باهوش هستند و فوتبال را خوب می‌شناسند. در دوره‌ی ابتدایی حضورم در استقلال خوزستان وقتی به پلی‌اف رفتیم و در خطر سقوط بودیم، مهندس بختیاری مدیرعامل سابق باشگاه بابت پیروزی در پلی‌اف به مجموعه‌ی تیم پاداش داد و گفت بردن این بازی مثل صعود از لیگ یک به لیگ برتر بود. بعد از آن بازی بود که تیم خوبی بستیم و قهرمان لیگ پانزدهم شدیم.

وی ادامه داد: حفظ تیم در لیگ امسال به اندازه‌ی قهرمانی دو سال قبل ارزش داشت. ما با انبوهی از مشکلات می‌جنگیدیم. بازیکنان استقلال خوزستان با شرافت و مردانگی تلاش کردند تا مردم خوشحال شوند. من سه بار در طول فصل استعفاء دادم . اکثر مسئولان استان بلافاصله تماس گرفتند و خواستار ماندنم در تیم بودند، اما مسئولان باشگاه حتی یک بار تماس نگرفتند، چون ماندن تیم برای آن‌ها مهم نبود.

ویسی افزود: مدرک مستند دارم که یکی از مسئولان ارشد باشگه استقلال خوزستان گفت وقتی این تیم برای ما درآمدی ندارد، به درک که حذف شود! مدارک این صحبت موجود است. من در چنین شرایطی به کارم ادامه دادم تا از سهمیه استان دفاع کنم. حفظ این تیم هم برای کارنامه مربیگری‌ام خوب بود، هم باعث خوشحالی مردم خوزستان شد. بیایید این گوشی همراه من را نگاه کنید و ببینید مردم چقدر پیام داده‌اند و ابراز محبت کرده‌اند.

تن زن و بچه‌ام را لرزاندند
سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان تصریح کرد: با بدبختی و هزار مشکل توانستیم سهمیه استان را حفظ کنیم، اما بدترین برخوردها با ما صورت گرفت. مدیران باشگاه چندی قبل یک نامه به درب منزل ما فرستادند که 200 میلیون تومان جریمه شده‌ای. جالب است از قرارداد امسالم یک ریال دریافتی نداشته‌ام و باید 200 میلیون تومان جریمه هم بدهم؟! بدتر از همه اتفاق امروز (شنبه) بود که یک مأمور درب منزل ما فرستادند و به خانواده‌ام گفتند باید هر چه زودتر منزل را تخلیه کنید. این رفتارها عقده گشایی است. به‌جای اینکه به من خسته نباشید بگویند، مأمور به درب منزلم می‌فرستند و تن زن و بچه‌ام را می‌لرزانند.

ویسی در ادامه گفت: وقتی از سپاهان جدا شدم، باشگاه سپاهان با اینکه حق و حقوقم را پرداخت کرده بود، به من چهار ماه فرصت داد تا منزل را تحویل بدهم. اما در استقلال خوزستان بدون اینکه از قرارداد امسالم یک ریال گرفته باشم، مرا 200 میلیون تومان جریمه می‌کنند و مأمور به درب منزلم می‌فرستند تا بدین شکل عقده گشایی کنند.

انتخاب سرمربی حق مسلم باشگاه است
به گزارش خوزستان اسپورت، این مربی خوزستانی فاتح لیگ پانزدهم، در ادامه صحبت‌هایش بیان کرد: انتخاب سرمربی حق مسلم هر باشگاهی است. بحث من روی تعویض سرمربی نیست، بلکه می‌گویم اصول اخلاقی حکم می‌کند که یک خسته نباشید به مربی بگویند و در کمال احترام سرمربی جدید هم معرفی شود. کارهایی که این چند روز انجام دادند، اصلا اخلاقی نبود. نباید چنین برخوردهایی صورت می‌گرفت و باعث آزار خانواده‌ام می‌شدند.

وی افزود: من از آقای مرفاوی که مربی خوب و باخلاقی است هم گلایه دارم. خودم چند سال قبل مرفاوی را به باشگاه صبای قم پیشنهاد دادم تا سرمربی شود. باشگاه پیکان هم برای جذب ایشان از من مشورت گرفت. چطور آقای مرفاوی آن موقع تماس گرفت و تشکر کرد، اما امروز بدون اینکه یک تماس تلفنی با من داشته باشد، بلافاصله مصاحبه می‌کند و می‌گوید استقلال خوزستان مشکل مالی و بدهی آنچنانی ندارد؟! آقای مرفاوی بر چه اساسی این حرف را می‌زند، وقتی که من و اعضای کادر فنی و بازیکنان استقلال خوزستان قراردادهایمان را دریافت نکرده‌ایم؟!

مدیرعامل 120 بازیکن به من معرفی کرد
عبدالله ویسی در پاسخ به سئوال مجری شبکه خوزستان در خصوص اختلاف با سلطانی مدیرعامل تیم استقلال خوزستان گفت: اصلا بحث اختلاف مطرح نبود. این افراد برای انتقام گرفتن دنبال ضربه زدن به تیم بودند. اینکه شب قبل از مسابقه درب اتاق سرمربی را قفل می‌کنند تا نتوانم در اردوی تیم کنار بازیکنان باشم، اسمش اختلاف نظر است؟ اینکه برای بازی با پرسپولیس ساعت یک نیمه شب تیم را به تهران می‌فرستند تا بازیکنان نتوانند خوب استراحت کنند، آیا این اختلاف نظر است؟ این خیانت به فوتبال خوزستان و مردم این استان است.

ویسی اظهار داشت: بگذارید به صراحت بگویم مشکل آقای سلطانی با من چه بوده است. یک روز آقای موسوی مالک باشگاه استقلال خوزستان با من تماس گرفت و گفت فردی به‌نام سلطانی به باشگاه می‌آید تا به کارهای تیم کمک کند و ببینید چه کمکی می‌تواند به تیم داشته باشد. سلطانی که هنوز حکم مدیریت باشگاه را دریافت نکرده بود، نزد من آمد و لپ تاپ خود را جلویم باز کرد. فیلم بازی حدود 120 بازیکن در لپ تاپ ایشان بود و اصرار داشت از این نفرات تعدادی را انتخاب کنم. گفتم که ما سه بازیکن خارجی گرفته‌ایم و نمی‌توانیم بازیکن خارجی بگیریم. آقای سلطانی اصرار می‌کرد که حداقل یک بازیکن سهمیه آسیایی از ایشان بگیرم. چندین بازیکن ایرانی هم داشت که با جذب آن‌ها مخالفت کردم و از همان موقع دشمنی‌اش با من شروع شد.

مجری شبکه خوزستان با قطع صحبت‌های ویسی از وی خواست با توجه به پخش زنده‌ی برنامه از بیان جزئیات بیشتر خودداری کند. سرمربی فصل گذشته استقلال خوزستان نیز گفت: قبل از آمدن به اینجا (شبکه خوزستان) با چند تن از دوستانم مشورت کردم و به توصیه‌ی آن‌ها تصمیم گرفتم حرف‌هایم را در دلم نگه دارم. حرف‌هایی است که اگر به زبان بیاورم، جامعه فوتبال شوکه خواهد شد، اما اگر این رفتارها و بی‌اخلاقی‌ها از سوی آقایان ادامه پیدا کند، ناچارم همه‌ی ناگفته‌ها را بیان کنم، حتی اگر بیایند مرا با دستبند ببرند!

صحبت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان
افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز با آمدن روی خط تلفنی شبکه تلویزیونی خوزستان برای دقایقی با بینندگان صحبت کرد و گفت: اتفاقاتی که افتاده است، اصلا کارهای درستی نبوده است. به‌عنوان مسئول اول ورزش استان از عبدالله ویسی به‌خاطر کار بزرگی که انجام داد و سهمیه‌ی خوزستان را با دستان خالی حفظ کرد، تشکر و قدردانی می‌کنم. خوشحالم که استان ما یک مربی مثل ویسی دارد. این مربی تیم آشفته و از هم پاشیده‌ی استقلال خوزستان را در سال گذشته تحویل گرفت و مردانه پای همه مشکلات ایستاد. چندین بار شاهد بودم که برای اعزام تیم به سفرهای خارج از استان مشکل مالی داشتند و همه ما شرمنده‌ی مربیان و بازیکنان غیرتمند و باتعصب استقلال خوزستان شدیم.

حیدری در ادامه گفت: اتفاقاتی که امروز برای ویسی افتاد، چیزی از ارزش‌های این مربی لایق کم نمی‌کند. ویسی همان مربی است که تیم استان را قهرمان ایران کرد و اجازه نمی‌دهیم این مربی ارزشمند از استان خارج شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پایان اظهار کرد: پیام‌ها و درخواست‌های هواداران فوتبال خوزستان را در این برنامه دیدم و شنیدم. به مردم خوزستان اطمینان می‌دهم که عبدالله ویسی را در فوتبال خوزستان حفظ می‌کنیم و فصل آینده قطعا سرمربی یکی از تیم‌های استان ما خواهد بود. ضمنا به‌عنوان متولی ورزش خوزستان این قول را می‌دهم که در شورای سیاست‌گذاری ورزش استان با تمام قدرت از 4 تیم خوزستانی حاضر در فصل آینده لیگ برتر حمایت می‌کنیم تا در لیگ هجدهم شاهد حضور آبرومندانه‌ی 4 نماینده فوتبال خوزستان باشیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۶
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
1
3
کمیته اخلاق فدراسیون یا کمیته بی اخلاقی؟ چرا رسیدگی نمیکنه کجای دنیا یک ایجنت میتونه همزمان مدیرعامل باشگاه باشه و این بالاها رو سر تیم بیاره؟
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
1
7
اقای ویسی شما برای خوزستانیها ثابت شده ای
مثل بعضی مربیان دنبال آب کشیدن جانماز و ریاکاری نیستی
کاش خوزستان 4 تا مربی مث تو داشت
خواهشا بیا فولاد اینجا خونه توست هم بازیکنش بودی هم مربی با این بچه هایی که اس.خوزستان بودن آشنایی کامل داری بیا یه بار دیگه با فولاد قهرمان شو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
1
3
ایشالله بیاد فولاد چون بازیکنای فولاد رو کامل میشناسه و از او میخوام بازیکنای فولاد رو حفظ کنه. طیبی وال کثیر وهافبک هجومی خوب بگیره
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
1
5
بچه ها کسی این سلطانی رومیشناسه وبیوگرافیشو میدونه؟؟ این به چه پشتوانه ای جرات میکنه به اسطوره ودلسوزه ورزشه خوزستان اینجوری رفتار کنه؟؟!! والا برام عجیبه. شما فرض بکن توتهران باعلی پروین یا علی کریمی یا ... همچین بی احترامی بکنن اونوقت هوادارا چیکارش میکنن!! یه عده مسعولانه غیره بومی دارن درملا عام به افتخارآفرینان واسطوره ها و ورزش خوزستان خیانت میکنن وراست راست راه میرن وکسی زورش بهشون نمیرسه واقعا متاسفم
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
1
6
ویسی از نظر فنی و اخلاقی نمونه است، با دانش ترین و بهترین مربی ایرانی است،اهل دلال بازی و ..... نیست ،به نظرم اگر قرار بر استخدام مربی ایرانی برای فولاد باشد هیچ گزینه ای بهتر از ویسی نیست.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
2
4
اگه فکری قراره بره بهترین گزینه ویسی باغیرت هست. خودشم به نفت تعصب داره چون همزبونمونه. بخداحیفه ویسی از استان خوزستان خارج بشه
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
1
5
با سلام و احترام به خوزستان اسپرت:
بعنوان عضوی از خوزستانیهای عزیز خواهشمندم از مسولان ورزش استان به مسایل استقلال خوزستان ورود کنند. مگر میشه مربی یک تیم با تمام توان تیم رو نگه داره بعد اینجوری عوض بشه . قطعا صحبتهای ویسی درسته. بعنوان یه خوزستانی از اقای افشین حیدری به عنوان نفر اول ورزش استان خواهشمندیم نگذارن استقلال خوزستان با مدیریت اقای سلطانی اداره بشه .
درسته تیم خصوصیه ولی متعلق به همین استانه و بهتره زیر نظر ورزش و استان مدیریت بشه و گرنه صدرصد سقوطش حتمیه.
عباس بهمنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
1
5
درود بر شرافت و پاکی عبدالله ویسی. انشالله بیاد فولاد. مطمعنم که میتونه فولاد رو قهرمان کنه. چون با همه بازیکنای فولاد کار کرده.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
1
4
عبدالله جان خاطرات شیرینی که برای ما رقم زدی فراموش شدنی نیست.
چه زمانی که بازی می کردی و چه در مربیگری.
به یاری حق در خوزستان بمانی و باز هم دل خوزستانیها را شاد کنی.
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
1
5
شرف مربیگری یعنی عبدالله ویسی
مدیرعاملش خواسته بازیکن بیاره بهش اجازه نداده بعدش تیم ما خیلی راحت مدیرعامل بازیکن میاره ترکیب می چینه برا سرمربی
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
1
5
این سلطانی رو از استقلال خوزستان بندازید بیرون
سعید
|
United States of America
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
1
4
فولاد با ویسی متحول میشود هر چه زودتر مسولان دست به کار شوند
ناشناس
|
Switzerland
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
4
آقای مرفاوی شما که با تیم نبودی و از مشگلاتش خبر نداری چطور می تونی قضاوت کنی که تیم مشگل مالی نداره ؟! در ثانی فکر نمی کنی همین حرفت در آینده وقتی خواستی حقوق بازیکنان و پول ایاب و ذهاب و هتل تیم در موقع بازی های رفت را بدی و نخواهی داشت برای خودت هم مشگل ساز میشه ؟ یا نکنه فکر این را کردی که به بهانه کمبود های مالی در اوج بازیها تیم را رها کرده و با بحرانی که بوجود خواهد آمد تیم خود به خود به دسته یک سقوط می کنه و خیال دشمنان راحت ؟ سوال از سلطانی : شما که خوب می دونستی تیم درامد زا نیست و مقروض هم هست پس چرا آنرا تحویل گرفتی ؟
فراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
1
با سلام خدمت همه فوتبال دوستان عزیز
ممنون از شجاعت و بلاغت اقای ویسی
ممنون از صدا و سیمای خوزستان که اینقدر شفاف اجازه داد تا مشکلات باشگاه استقلال خوزستان پخش شود
و در آخر روی سخنم به آقای مرفاوی عزیز است آقای مرفاوی شما بااطلاع نداشتن از اوضاع باشگاه و قضاوت عجولانه ثابت کردید که مدیریت خوبی ندارید چون یک مدیر خوب اول اطلاعات خود را جمع آوری می کند بعد جمع بندی میکند و در آخر نتیجه و نظر خود را ابراز میکند و لی متأسفانه شما خودتون رو زیر سوال بردید.
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
0
2
موسوی بی عرضه سلطانی رو فرستاد که تیم رو بکشه پایین.این جنایت میکنن و مردم فراموش نخواهند کرد تا به موقعش
کعبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
0
0
سلطانی و موسوی واقعا بایستی از اینکه بگن خوزستانی هستند شرم نمایند . اینان همان هایی هستند که دارند دور اطراف علی دایی می چرخند و به فوتبال خوزستان و استقلال خوزستان بی اعتنایی و حتی در صدد نابودی این تیم هستند حیدری و شریعتی بایستی فکر عاجلی برای نجات این باشگاه مظلوم خوزستانی از دست این دشمنان قسم خورده نمایند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها