به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۳۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
داوری که بازی را تمام نمی‌کرد

جنجال در روز پایانی فوتبال جوانان مناطق کشور

جنجال در روز پایانی فوتبال جوانان مناطق کشور

روز پایانی مسابقات فوتبال جوانان مناطق باشگاه‌های کشور در شهرستان دزفول با جنجال همراه شد.

رسانه یاران سبز استان بوشهر گزارش داد که روز پایانی مسابقات فوتبال جوانان مناطق باشگاه‌های کشور در شهرستان دزفول با جنجال همراه شد و بازی نیمه تمام ماند.

در روز دوم مسابقات، تیم پاس گناوه با چهار گل مغلوب ولایت اهواز شد و از صعود باز ماند و در روز پایانی تیم ولایت اهواز با سه گل نماینده ایلام را از پیش رو برداشت تا چشم و امیدشان به جوانان پاسی باشد که با شکست جندی شاپور دزفول تیم میزبان، تیم ولایت اهواز راهی لیگ یک شود. این در حالی بود که میزبان برای صعود نیاز به یک امتیاز داشت.

جندی شاپور ابتدا با یک گل پیش افتاد اما پاسی‌ها که برای بازی جوانمردانه پا به این دیدار گذشته بودند تا حق به حقدار برسد، این گل را توسط علیرضا ابراهیمی پاسخ دادند و در دقیقه 92 هم سید امیرحسین موسوی گل دوم پاس را به ثمر رساند تا با این نتیجه میزبان از صعود باز بماند اما داور این دیدار بازی را به اتمام نرساند.

در حالی که چهار دقیقه وقت اضافی تمام شده و به دقیقه هشتم رسیده بود، در صحنه‌ای عجیب در حالی که توپ در هوا بود و هنوز به محوطه جریمه نرسیده بود داور نقطه پنالتی را برای میزبان نشان داد که این تصمیم تعجب همگان را برانگیخت. تصمیم عجیب داور باعث اعتراض پاسی ها شد و آنها حاضر به ادامه بازی نشدند تا این دیدار نیمه تمام باقی بماند.

فضل الله صیادی سرمربی تیم پاس در خصوص اتفاقات روز پایانی گفت: هوا تاریک شده بود و تیمی که جلو است به راحتی دست به چنین کاری نمی‌زند که تیم را بیرون بکشد آن هم در دقیقه 98 و مهم‌تر از اینکه ما شانسی برای صعود نداشتیم.

وی افزود: تعدادی از تماشاگران دزفول با الفاظی رکیک به تیم ما و بازیکنانم توهین و نماینده هیات را با چاقو تهدید کردند و نتیجه بازی را به هر طریقی بود می‌خواستند تغییر دهند. یکی از تماشاگران تیم میزبان روی من چاقو کشید مامور نیروی انتظامی به جای برقراری امنیت به حمایت از فرد چاقو در دست به سمت من حمله‌ور شد. در پایان هم تیم دزفول هم جشنی برای صعود نگرفت چون به خوبی می‌دانستند چه اتفاقی افتاده است.

شایان ذکر است که گزارش این درگیری و نیمه تمام ماندن بازی پایانی این مسابقات به کمیته مسابقات سازمان لیگ ارائه شده است و باید دید چه تصمیمی در این رابطه اتخاذ خواهد شد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها