به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

نصاری: اعضای شورای شهر قول دادند و رفتند

نصاری: اعضای شورای شهر قول دادند و رفتند

خوزستان اسپورت- هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان تأکید کرد که اگر وضعیت آبی‌پوشان خوزستانی مانند فصل باشد نمی‌تواند در این تیم بماند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حکیم نصاری در مورد وضعیت قراردادش با استقلال خوزستان و اینکه چه تصمیمی برای فصل بعد گرفته است، گفت: قرارداد من به پایان رسیده است و اگر وضعیت این‌طور باشد نمی‌توانم بمانم. من شنیده‌ام که برخی از جوان‌ها که قرارداشان کم است تا 60 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته‌اند، اما بزرگ‌ترهای تیم 35 درصد دریافتی داشته‌اند. به‌هرحال من هم خانواده دارم و سخت است که دوباره با این وضعیت کنار بیایم. تا الان هم با تیمی صحبت نکردم، ولی با ادامه این وضعیت سخت است که در استقلال خوزستان بمانم.

وی با اشاره به مشکلاتی که در فصل گذشته وجود داشت، تأکید کرد: واقعاً هیچ‌کس نبود که حال‌مان را بپرسد. من کاری ندارم که پولی وجود داشت یا خیر، ولی کنار تیم ما هیچ‌کس نبود. وقتی در لیگ برتر ماندگار شدیم اندازه دو سال پیش که قهرمان شدیم خوشحالی کردیم هر چند که هواداران در ورزشگاه نبودند و می‌دانستیم بابت نتایجی که گرفتیم ناراحت هستند.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در خاتمه خاطرنشان کرد: ارزش کاری که ما انجام دادیم کمتر از قهرمانی نبود، ولی متأسفانه هیچ‌کس به مشکلات ما توجه نکرد. روز بازی با سپاهان هم اعضای شورای شهر به دیدن ما آمدند و وعده و وعید دادند، اما دیگر پیدای‌شان نشد. قبل از عید هم بچه‌ها منتظر بودند که پول دریافت کنند که این اتفاق رخ نداد و خیلی زشت بود که دست خالی به خانه رفتیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها