به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
بررسی عملکرد نمایندگان خوزستان در لیگ برتر (3)

نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در لیگ هفدهم

نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در لیگ هفدهم

خوزستان اسپورت- عبدالله کرمی مدافع میانی فولاد خوزستان بیشترین دقایق حضور در ترکیب سرخ‌پوشان جنوبی در لیگ هفدهم را به خود اختصاص داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فوتبال فولاد خوزستان با قرار گرفتن در رده هفتم جدول رده‌بندی به کارش در لیگ هفدهم پایان داد. فولادی‌ها در نیم‌فصل دوم نزول محسوسی در جدول داشتند و 10 امتیاز کمتر از نیم‌فصل اول کسب کردند تا به میانه‌های جدول لیگ نزول پیدا کنند.

فولادمردان جنوبی بیشترین تساوی بدون گل را در فصل گذشته به ثبت رساندند و با 55 گل زده و خورده به‌عنوان کم‌گل‌ترین تیم لیگ هفدهم معرفی شدند.

کادر فنی فولاد خوزستان در جریان لیگ هفدهم 28 بازیکن را به میدان فرستاد که عبدالله کرمی مدافع میانی سرخ‌پوشان جنوبی با 2293 دقیقه حضور در میدان دارای بیشترین دقایق بازی در این تیم بود.

سرخ‌پوشان فولاد 28 گل در 30 مسابقه به ثمر رساندند تا برای سومین بار در تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران تعداد گل‌های زده‌ی فولاد از تعداد بازی‌های این تیم کمتر باشد. رحیم زهیوی مهاجم باتجربه فولاد خوزستان با 7 گل زده بهترین گلزن این تیم در فصل گذشته لقب گرفت. حسن بیت‌سعید، علی‌اصغر عاشوری و فرشاد جانفزا (هرکدام 4 گل)، صابر حردانی (2 گل)، سینا مریدی، عبدالله ناصری، ایمان مبعلی، میلاد بدرقه، آرش افشین، هادی حبیبی‌نژاد و یوسف کی‌شمس (یک گل) به‌ثمر رساندند.

عبدالله ناصری با ارسال 4 پاس گل بهترین پاسور فولادی‌ها در لیگ هفدهم بود. ضمن اینکه 5 ضربه پنالتی هم توسط عبدالله کرمی، ایوب والی، فرشاد جانفزا و حسن بیت‌سعید برای تیم فولاد پایه‌گذاری شد که 3 ضربه توسط رحیم زهیوی گل شدند و 2 ضربه را علی‌اصغر عاشوری پس از واکنش دروازه‌بانان تیم‌های پدیده و ذوب‌آهن در مقابل ضربات پنالتی ایمان مبعلی و رحیم زهیوی تبدیل به گل کرد تا همه‌ی پنالتی‌های فولادمردان در نهایت وارد دروازه‌های حریفان شوند.

3 کارت قرمز و 48 کارت زرد در جریان لیگ هفدهم از سوی داوران به بازیکنان فولاد خوزستان نشان داده شد. عبدالله کرمی، پیمان شیرزادی و حامد لک 3 بازیکن اخراجی با کارت قرمز داوران بودند و بیشترین اخطار هم به حامد لک سنگربان باتجربه‌ی فولادی‌ها تعلق گرفت که 5 کارت زرد از داوران دریافت کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جدول کلی عملکرد بازیکنان فولاد خوزستان در لیگ هفدهم، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل، کارت زرد و قرمز را در ادامه مشاهده می‌کنید.

نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در لیگ هفدهم
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
3
عملکردی ضعیف از سرمربی همراه با توهین و مقصر دانستن هواداران در همه بازیها والبته همراه با هزینه های سنگین مالی که به باشگاه تحمیل شد. فولاد ورژن امسال هم یکی از ضعیف ترین بازیها رو داشت و هم اینکه کادر فنیش از لحاظ اخلاقی و ارتباط با هوادار مردود شد و حتما لازمه برای فصل بعد در بحث مدیریتی و کادر فنی تجدیدنظر جدی از سوی مدیران فولاد در کارخانه و باشگاه صورت بگیره
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
2
واقعا بهترین بازیکن فولاد عبدالله کرمی بود
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
3
فرصت طلایی داشتیم سهمیه آسیایی بگیریم.
سپاهان و تراکتور تمام فصل تو بحران بودن ذوب اهن و اس تهران نیم فصل اول بحران داشتند.
حیف و صد حیف ضعف و کم تجربگی پورموسوی نذاشت به آسیا برسیم.
مسعود
|
United States of America
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
1
با سلام واقعا پور موسوی و بازیکنان مورد علاقه اش و همچنین اژدری بدترین صدمات روحی رو تو این فصل گذشته به ما زدن
ایذه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
1
خیلی جالبه سایت دلال ... هیچ نظر مخالف پورموسوی رو چاپ نمیکنه و مدام داره به همه القا میکنه که پورموسوی خوب نتیجه گرفته و فصل بعد توو فولاد میمونه. واقعا باید تاسف خورد به حال این فوتبال
Himr
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
0
1
سلام خوزستان اسپورت
میشه یه لطفی در حق ما بکنی و صدای اعتراضمون علیه اژردری و پورموسوی رو به گوش مسئولین فولاد برسونی
این سایت تنها سایتیه که ما میتونیم توش اعتراض ها و نظراتمون راجب تیم های خوزستانی رو بگیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها