به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
بررسی عملکرد نمایندگان خوزستان در لیگ برتر (2)

نگاهی به عملکرد صنعت‌ نفت آبادان در لیگ هفدهم

نگاهی به عملکرد صنعت‌ نفت آبادان در لیگ هفدهم

خوزستان اسپورت- مثلث برزیلی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان بیشترین دقایق حضور در ترکیب زردپوشان را به نام خود ثبت کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم صنعت‌نفت آبادان با پوست‌اندازی کامل وارد لیگ هفدهم شد و ضمن ارائه‌ی بازی‌های تهاجمی و تماشاگرپسند توانست برای نخستین بار طی 7 دوره حضور در لیگ برتر تا رده هشتم جدول بالاتر برود.

کادر فنی صنعت‌نفت در جریان لیگ هفدهم از وجود 29 بازیکن در دیدارهای مختلف استفاده کرد و تعدادی از جوانان مستعد بومی نظیر حسین ساکی، جعفر سلمانی، محمد دریس، محمدرضا غبیشاوی و ... را در بالاترین سطح باشگاهی فوتبال ایران به میدان فرستاد.

مثلث برزیلی نفت آبادان بیشترین دقایق حضور در ترکیب تیم محبوب آبادانی‌ها را به خود اختصاص دادند و البته در کنار حضوری مداوم در ترکیب صنعت‌نفت جزو تأثیرگذارترین بازیکنان لیگ هفدهم نیز لقب گرفتند تا برخلاف لیگ شانردهم شاهد خارجی‌های باکیفیت در لباس صنعت‌نفت باشیم.

زردپوشان آبادانی با رهبری فراز کمالوند گلزن‌ترین تیم خوزستان در فصل گذشته لیگ برتر بودند و 36 گل به ثمر رساندند که 26 گل را چهار بازیکن برزیلی و عراقی صنعت‌نفت وارد دروازه حریفان کردند.

لوسیانو پریرا با 12  گل زده بهترین گلزن نفت آبادان و سومین گلزن برتر لیگ هفدهم لقب گرفت. همچنین کرار جاسم (7 گل)، آگوستو سزار (5 گل)، حامد پاکدل (3 گل)، مگنو باتیستا، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده (2 گل)، علی عبدالله‌زاده، میلاد جهانی و طالب ریکانی (یک گل) وارد دروازه تیم‌های مقابل کردند.

اما بازیکنان خارجی صنعت‌نفت در کنار گل‌های زده با ارسال 12 پاس گل و گرفتن 6 ضربه پنالتی آماری خیره‌کننده را بر جای گذاشتند. صنعتی‌ها به لطف بازیکنان تکنیکی و ارائه‌ی بازی‌های تهاجمی در مجموع 8 ضربه پنالتی در طول لیگ هفدهم به دست آوردند که 6 بار این ضربات تبدیل به گل شدند.

کسب 3 پیروزی با اختلاف 3 گل از جمله آمار جالبی بود که در جدول نتایج لیگ هفدهم برای صنعت‌نفت به ثبت رسید تا آبادانی‌ها گلزن‌ترین نماینده استان در فصل گذشته باشند.

3 کارت قرمز و 56 کارت زرد در جریان 30 مسابقه از سوی داوران به بازیکنان نفت آبادان نشان داده شد. علی عبدالله‌زاده، مرتضی اسدی و سعید لطفی 3 بازیکن اخراج شده بودند و بیشترین کارت زردها به کرار جاسم هافبک طراح و مگنو باتیستا هافبک دفاعی جنگنده‌ی صنعتی‌ها تعلق گرفت.

صنعت‎نفت که برای اولین بار در تاریخ جام حذفی تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت، خطرناک‌ترین تیم لیگ هفدهم در زمینه‌ی نواختن ضربات شروع مجدد بود و 18 گل از 36 گل تیم آبادانی از ضربات شروع مجدد شکل گرفت که 50 درصد گل‌های این تیم را شامل می‌شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جدول کلی عملکرد بازیکنان صنعت‌نفت آبادان در لیگ هفدهم، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل، کسب پنالتی، کارت زرد و قرمز را در ادامه مشاهده می‌کنید.

نگاهی به عملکرد صنعت‌ نفت آبادان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد صنعت‌ نفت آبادان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد صنعت‌ نفت آبادان در لیگ هفدهم

مطالب مرتبط
نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها