به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
بررسی عملکرد نمایندگان خوزستان در لیگ برتر (1)

نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان و کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان بیشترین دقایق حضور در ترکیب آبی‌پوشان طی فصل گذشته لیگ برتر را داشتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم استقلال خوزستان در سخت‌ترین شرایط مالی و در شرایطی که 20 بازیکن را در ابتدای فصل از دست داده بود، با نتایج خوبی که در هفته‌های پایانی کسب کرد، تا رده دوازدهم جدول لیگ هفدهم صعود کرد و بالاتر از تیم‌های سپیدرود، سپاهان، نفت تهران و سیاه‌جامگان قرار گرفت تا سهمیه خوزستان در لیگ برتر را حفظ کند.

شاگردان عبدالله ویسی در نیم‌فصل دوم امتیازاتی بیشتر از نیم‌فصل نخست به دست آوردند و در پنج هفته پایانی لیگ که در بهار 97 برگزار شد، بهترین تیم استان از نظر کسب امتیاز بودند.

کادر فنی استقلال خوزستان در جریان لیگ هفدهم 36 بازیکن از 37 بازیکن حاضر در لیست تیم را به میدان فرستاد  و 14 نفر از جوانان این تیم برای نخستین سال حضور در لیگ برتر را تجربه کردند.

وحید شیخ‌ویسی دروازه‌بان مطمئن استقلالی‌ها که 9 کلین‌شیت در فصل گذشته داشت، بیشترین دقایق بازی در ترکیب استقلال خوزستان را به‌خود اختصاص داد و میثم دورقی کاپیتان باتجربه آبی‌پوشان هم دومین بازیکن ثابت در ترکیب استقلالی‌ها بود.

قهرمان لیگ پانزدهم  25 گل در هفدهمین دوره لیگ برتر به ثمر رساند. یونس دلفی (6 گل)، جونیور مارینی (4 گل)، میثم دورقی (3 گل)، وحید نامداری، رضا کرملاچعب (2 گل)، اسماعیل شریفات، موسی کولیبالی، فرید بهزادی کریمی، عادل کلاه‌کج، حکیم نصاری، عقیل کعبی، سلمان بحرانی، قاسم دهنوی (گل به‌خودی) زنندگان گل‌های این تیم بودند.

2 کارت قرمز و 57 کارت زرد طی لیگ هفدهم در پرونده‌ی استقلال خوزستان ثبت شد. موسی کولیبالی 2 بار از داوران کارت قرمز گرفت؛ یونس دلفی با 7 کارت زرد و حکیم نصاری با 6 کارت زرد بیشترین اخطارها را مقابل چشمان خود دیدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، جدول کلی عملکرد بازیکنان استقلال خوزستان در لیگ هفدهم، شامل تعداد بازی، دقایق حضور در میدان، تعداد گل، پاس گل، کارت زرد و قرمز را در ادامه مشاهده می‌کنید.

نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد استقلال خوزستان در لیگ هفدهم

مطالب مرتبط
نگاهی به عملکرد فولاد خوزستان در لیگ هفدهم
نگاهی به عملکرد صنعت‌نفت آبادان در لیگ هفدهم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها