به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

نتایج و جداول مرحله نهایی لیگ دسته دوم

نتایج و جداول مرحله نهایی لیگ دسته دوم

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت و گاز گچساران جواز حضور در مرحله پلی‌اف لیگ دسته دوم را کسب کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پس از تیم شاهین شهرداری بوشهر که هفته گذشته جواز حضور در لیگ دسته اول را به دست آورد، نفت و گاز گچساران هم عصر امروز به‌عنوان اولین تیم حاضر در مرحله پلی‌اف شناخته شد.

دیدارهای مرحله نهایی با شرکت 12 تیم در دو گروه برگزار می‌شود که دیدارهای گروه ب امروز به پایان رسید. شاهین شهرداری بوشهر به‌عنوان سرگروه به لیگ یک صعود کرد و نفت وگاز گچساران به‌عنوان تیم دوم به مرحله پلی‌اف راه یافت.

پالایش نفت آبادان که در گروه ب به مصاف حریفان می‌رفت، در آخرین بازی این مرحله با توجه به عدم حضور تیم شهرداری بندرعباس صاحب پیروزی سه بر صفر شد. پالایش نفت آبادان فصل آینده نیز در لیگ 2 به میدان می‌رود.

اما از گروه الف مسابقات نیز یک بازی نیمه تمام به پایان رسید. دیدار تیم‌های استقلال جنوب تهران و کارون اروند خرمشهر که هفته گذشته ناتمام  مانده بود، با انجام دقایق انتهایی با نتیجه مساوی یک – یک خاتمه یافت تا سرنوشت تیم‌های صعودکننده از گروه الف به روز پایانی کشیده شود.

استقلال جنوب تهران، کارون خرمشهر و خوشه طلایی ساوه مدعیان اصلی صعود از این گروه هستند و نفت امیدیه هم منتظر توقف سه تیم بالای جدول است تا شاید بتواند صعود کند. تیم اول این گروه نیز مستقیماً به لیگ یک راه پیدا می‌کند و تیم در مرحله پلی‌اف مقابل نفت و گاز گچساران به میدان خواهد رفت تا سومین تیم صعودکننده به لیگ دسته اول مشخص شود.

برنامه دیدارهای برگزار شده امروز و دیدارهای باقی مانده از هفته پایانی به اتفاق جداول رده‌بندی مرحله نهایی لیگ 2 را در ادامه می‌بینید.

گروه الف – بازی معوقه
* استقلال جنوب تهران 1 – کارون اروند خرمشهر 1

گروه الف – یکشنبه 16 اردیبهشت 97
* شهرداری فومن – کارون اروند خرمشهر
* نفت امیدیه – استقلال جنوب تهران
* مقاومت تهران –خوشه طلایی ساوه

گروه ب – هفته پایانی
* سردار بوکان 1 – نفت و گاز گچساران1
* شاهین شهرداری بوشهر 1 – داماش گیلان 1
* پالایش نفت آبادان 3 – شهرداری بندرعباس 0 (عدم حضور تیم میهمان)

نتایج و جداول مرحله نهایی لیگ دسته دوم

نتایج و جداول مرحله نهایی لیگ دسته دوم

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
0
0
کارون خرمشهر باید همه توان غیرتمندانه اش را نشان دهند وبازی آخر را باتیمی که هیچ شانسی ندارد با اقتدار ببرد وخود را لیگ یکی کند.وتیم نفت امیدیه در زمین خود استقلال جنوب تهران را ببرد تا بعنوان تیم دوم شانس صعود را تجربه کند ....کاش...کاش....جشن خوزستانی ها با این بازیهای غیرتمندانه تکمیل شود....به انتظار لحظه شماری میکنیم....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها