به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

تمهیدات لازم برای انجام فینال در خرمشهر

تمهیدات لازم برای انجام فینال در خرمشهر

خوزستان اسپورت- رییس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری فینال جام حذفی با نام یادواره آزاد سازی خرمشهر در ورزشگاه نفت و گاز اروندان مهیا است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایرنا، غلامرضا خنفری در حاشیه نشست هماهنگی بازی فینال جام جذفی که در فرمانداری خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: ‏برای رفع کمبودها و کاستی های موجود در ورزشگاه نفت و گاز اروند، با ‏پیگیری مسئولان اجرایی تمام نواقص این ورزشگاه برطرف شده و این ورزشگاه برای برگزاری ‏فینال کاملا آماده است.‏

وی گفت: در پی بازدید رییس فدراسیون فوتبال، چمن ورزشگاه نفت و گاز اروندان مورد تایید قرار گرفت و هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقه فوتبال وجود ندارد.

رییس اداره ورزش و جوانان خرمشهر اظهار کرد: مشکل روشنایی این ورزشگاه برطرف شده و تمام امکانات لازم برای رفاه حال تماشاگران از جمله آب آشامیدنی سالم و توقفگاه خودروها نیز مهیا شده است.

خنفری، حضور وزیر ورزش و جوانان در بازی فینال جام حذفی را در خرمشهر یادآور شد و گفت: وزیر ورزش و جوانان علاوه بر حضور در بازی جام حذفی، 2 پروژه زمین چمن مصنوعی مجموعه پنج هزار نفری نفت و گاز اروندان 2 و احداث سالن کشتی خرمشهر را کلنگ زنی می‌کند.

وی اعتبار تخصیصی برای پروژه احداث چمن مصنوعی مجموعه پنج هزار نفری نفت و گاز اروندان 2 را 12 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: برای احداث سالن کشتی حدود سه میلیارد ریال اختصاص داده شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

قرار است که فینال جام حذفی با نام یادواره آزادسازی خرمشهر روز 13 اردیبهشت در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر برگزار شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها