به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

یحیی‌بیگی: نفت مسجدسلیمان لایق قهرمانی بود

یحیی‌بیگی: نفت مسجدسلیمان لایق قهرمانی بود

خوزستان اسپورت- هافبک دفاعی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که شایسته قهرمانی و صعود به لیگ برتر بودیم، گفت: امسال لیگ یک فوق‌العاده قدرتمند و بسیار متفاوت بود و چیزی از لیگ برتر کمتر نداشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عباسی یحیی‌بیگی در خصوص قهرمانی نفت‌ مسجدسلیمان در لیگ یک کشور، اظهار کرد: سالی که گذشت یکی از بهترین سال‌های فوتبالی من و هم‌تیمی‌هایم بود؛ همه همدل بودیم و برای یک هدف تلاش می‌کردیم. شرایط روحی - روانی و نوع بستن تیم از روز اول برای این بود که تیم قهرمان و دل مردم مسجدسلیمان و خوزستانی‌ها شاد شود زیرا تنها دلخوشی مردم این شهر تیم فوتبال‌شان است.

وی ادامه داد: برای رسیدن به این موفقیت بسیار زحمت کشیدیم و فراز و نشیب داشتیم. در این مسیر اتفاقات خوب و بدی برای‌مان افتاد ولی خدا را شکر با تلاش تمام بازیکنان و کادرفنی و همچنین انضباط مالی باشگاه، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به قهرمانی رسید.

هافبک دفاعی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان عنوان کرد: در کسب این موفقیت، حمایت همه جانبه هواداران نفت نیز بسیار موثر بود. آن‌ها با انگیزه‌ای که به ما می‌دادند، تمام اعضای تیم را برای قهرمانی مصمم‌تر می‌کردند که جا دارد از تک تک هواداران قدردانی کنم.

وی درباره این‌که تیمش زودتر از این‌ها می‌توانست قهرمانی در لیگ یک را جشن بگیرد نیز گفت: یکسری عوامل دست به دست هم داد تا کار به هفته آخر کشیده شود و فکر می‌کنم یکی از جذابیت‌های فوتبال همین است که هیچ زمانی نمی‌توان چیزی را از قبل پیش‌بینی کرد. ما در دو سه هفته پایانی کمی بدشانسی آوردیم و در برخی دیدارها آن نتایجی که باید کسب می‌شد، حاصل نشد و همین قهرمانی‌مان را به هفته پایانی کشاند. من معتقدم قسمت این بود که ما در هفته پایانی و در شهر مسجدسلیمان به لیگ برتر صعود کنیم تا قهرمانی را با هواداران جشن بگیریم.

یحیی‌بیگی در خصوص سطح لیگ یک و حواشی که در هفته‌های پایانی به اوج خود رسیده بود، خاطرنشان‌کرد: از نظر من امسال لیگ یک فوق‌العاده قدرتمند و بسیار متفاوت بود و چیزی از لیگ برتر کمتر نداشت. تیم‌ها بسیار خوب کار کردند و حضور تیم خونه به خونه بابل در فینال جام حذفی نشان دهنده این موضوع است.

وی افزود: امسال مسابقات از نظر نظم و نحوه برگزاری بسیار خوب بود ولی متاسفانه در هفته‌های پایانی حواشی بسیار شد و برخی خیلی راحت در خصوص تیم‌ها و همچنین شخصیت‌های محبوب لیگ یک به ویژه آقای فکری صحبت می‌کردند، در حالی‌که سرمربی تیم ما فوق‌العاده فردی با شخصیت و سالم و همیشه از نظر اخلاق اسطوره ما بوده است.

این بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: حتی حرف‌هایی در مورد تیم ما و بازیکنان‌مان زده می‌شد که اصلا صحیح نبود و باعث شد که در چند هفته پایانی تیم ما کمی درگیر این حواشی شود. به نظر من در این زمینه هیچ پیگیری و نظارتی نمی‌شد تا متوجه شوند که این حرف‌ها از کجا نشات می‌گیرد. به هر حال همین حواشی و صحبت‌ها به تیم‌های بالای جدول به ویژه نفت‌مسجدسلیمان ضربه زد، در حالی‌که می‌توانستیم خیلی زودتر از این‌ها به قهرمانی برسیم.

وی با بیان این‌که امسال شایسته قهرمانی و صعود به لیگ برتر بودیم، گفت: اگر نفت مسجدسلیمان می‌خواهد در لیگ برتر هم حرفی برای گفتن داشته باشد باید از یک برنامه‌ریزی بلندمدت برخوردار باشد. نظر من این است که استخوان‌بندی تیم حفظ و یک اسپانسر مالی خیلی خوب نیز برای تیم پیدا شود تا دوباره آن اتفاقات چهار سال پیش برای این تیم رخ ندهد. نفت مسجدسلیمان باید خیلی زودتر از تیم‌های دیگر کار خود را برای فصل آینده آغاز کند زیرا لیگ برتر فوق‌العاده فشرده و سنگین است و مسوولان باید هماهنگی بیشتری داشته باشند تا در نهایت نتیجه‌ای در شان این تیم کسب شود.

یحیی‌بیگی در خصوص محمود فکری سرمربی تیم نیز اظهارکرد: مسوولان اگر می‌خواهند نفت‌مسجدسلیمان نتیجه بگیرد باید کسانی که برای این تیم زحمت کشیده‌اند را حفظ کنند. آقای فکری اکنون کاملا بر شرایط تسلط دارد و به نظرم بهترین گزینه برای هدایت تیم است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما فصل آینده نیز با این تیم خواهید بود؟ گفت: بیشتر بازیکنان تیم قرارداد یکساله با نفت‌مسجدسلیمان داردند. همه دوست داریم در تیمی که با آن عنوان قهرمانی را کسب کرده‌ایم، کار کنیم ولی تصمیم‌گیری نهایی با سرمربی و مدیرعامل باشگاه است. من به شخصه اگر از نفت مسجدسلیمان پیشنهادی داشته باشم، به دیده منت می‌پذیرم و فکر می‌کنم سایر هم تیمی‌هایم چنین نظری داشته باشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
0
0
دمتون گرم دمتون‌گرم. کارتون واقعا با ارزش بود. اخرای لیگ واقعا فکر نمیکردیم تیم بتونه صعود کنه. واقعا دمتون گرم. دم مسئولین تیم نفت گرم شاهکار کردین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها