به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 17
کد خبر: ۲۳۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰

پنالتی سرنوشت ساز برای صعود به لیگ یک

پنالتی سرنوشت ساز برای صعود به لیگ یک

خوزستان اسپورت- یک ضربه پنالتی جنجال‌ساز نقش مهمی در تعیین تیم‌های صعودکننده به لیگ دسته اول فوتبال خواهد داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، دیدار حساس تیم‌های استقلال جنوب تهران و کارون اروند خرمشهر از مرحله نهایی لیگ دسته دوم تا حدود دقیقه 83 با نتیجه مساوی یک – یک پیش می‌رفت که اعلام یک ضربه پنالتی به‌سود تیم استقلال جنوب باعث ایجاد جنجال و نیمه کاره ماندن مسابقه شد.

درگیری بین هواداران 2 تیم و کشیده شدن درگیری به درون زمین چمن، موجب قطع جریان مسابقه از سوی داور گردید و پرونده بازی به کمیته انضباطی ارسال شد. کمیته انضباطی هم رأی داد که این دیدار بدون تماشاگر و از همان دقیقه‌ای که قطع شده بود، پیگیری شود.

عصر فردا (سه‌شنبه) دقایق باقی مانده از بازی استقلال جنوب تهران و کارون خرمشهر در شرایطی برگزار خواهد شد که باید ضربه‌ی پنالتی اعلام شده به‌سود تیم استقلال جنوب نواخته شود.

گل شدن یا نشدن این ضربه پنالتی و نتیجه نهایی مسابقه‌ی عصر سه‌شنبه تأثیر زیادی در تعیین تیم صعودکننده به لیگ دسته اول خواهد داشت.

مرحله نهایی لیگ 2 با شرکت 12 تیم در دو گروه شش تیمی جریان دارد. تیم‌های سرگروه مستقیماً به لیگ یک صعود می‌کنند و برنده‌ی بازی پلی‌اف سهمیه سوم را دریافت خواهد کرد. صعود مستقیم شاهین شهرداری بوشهر از گروه ب قطعی شده است.

پنالتی سرنوشت ساز برای صعود به لیگ یک

پنالتی سرنوشت ساز برای صعود به لیگ یک

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها