به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

میداودی: اولویت اول تا دهم من نفت است

میداودی: اولویت اول تا دهم من نفت است

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: برای مردم قائمشهر بعد از صعود نساجی به لیگ برتر بعد از 25 سال خوشحالم و همچنین به مردم مسجدسلیمان که روزهای خوبی را سپری می‌کنند تبریک می‌گویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، میلاد میداودی مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال که اتفاقاً نزد هواداران این تیم از محبوبیت زیادی برخوردار است روز گذشته موفق شد با نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر راه پیدا کند. این بازیکن که هیچ وقت علاقه‌اش به شهر زادگاهش مسجدسلیمان را کتمان نکرده حالا خوشحال از کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول منتظر بازگشت به لیگ برتر است.

میلاد میداودی پیرامون صعود تیمش به لیگ برتر صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید.

ابتدا از صعود نماینده مسجد سلیمان به لیگ برتر صحبت کن.
خدا را شکر می‌کنم که بعد از 34 هفته صدرنشینی به حقمان که قهرمانی و صعود بود رسیدیم. بیشتر خوشحال هستم که این مردم حالا تیمشان را در لیگ برتر می‌بیند و روزهای خوبی را تجربه خواهند کرد.

ظاهراً شب گذشته هم مردم تا صبح نخوابیدند.
 همین‌طور است واقعاً مردم مسجدسلیمان خوشحال بودند و بعد از چند سال که این تیم در لیگ دسته اول حضور داشت امسال دوباره لیگ برتر را تجربه می‌کند. من هم خوشحالم که در اولین حضورم در نفت مسجدسلیمان توانستیم هم قهرمان شویم و هم به لیگ برتر صعود کنیم.

سال آینده که در نفت هستی.
خودم که این موضوع را دوست دارم و قطعاً می‌خواهم با نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر بازی کنم. از قول من بنویسید اولویت اول، دوم، سوم تا دهم من نفت مسجدسلیمان است.

ظاهراً مردم بعد از بازی خیلی تشویقت کردند.
مردم لطف دارند ولی امیدوارم با این قهرمانی ذره‌ای از محبت‌های آنها را جبران کرده باشیم.

از برگزاری جشن قهرمانی راضی بودید؟
چه بگویم؟ به هر حال برگزار شد، بعد از بازی مردم به داخل زمین ریختند و یک مقدار شرایط تغییر کرد اما به هر صورت جشنی بود که برگزار شد.

نظرت در مورد صعود نساجی به لیگ برتر چیست؟
زمانی که مشغول بازی بودیم خیلی در جریان اتفاقات بازی‌های دیگر قرار نگرفتیم. چون ما حواسمان به خودمان بود اما بعد از بازی شنیدم که نساجی صعود کرده و فکر می‌کنم بعد از 25-24 سال این اتفاق رخ داد. برای مردم قائم‌شهر و تیم نساجی مازندران خوشحال هستم و به آنها تبریک می‌گویم چون جواد نکونام، مهدی هاشمی‌نسب، کیانوش رحمتی و علی امیری در آنجا حضور دارد. حضور نساجی و نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر رونق خاصی به مسابقات می‌دهد و جای تبریک دارد. زمانی که نساجی به اینجا آمده بود شاید کمی برای صعود ناامید شده بود اما آنها تلاش کردند و این تلاش جای تبریک دارد.

تا کی قرار است فوتبال بازی کنی؟
هنوز به این موضوع فکر نکردم ولی فکر می‌کنم ۴، ۵ سال دیگر بازی کنم.

صحبت خاصی باقی مانده؟
جا دارد از مردم مسجدسلیمان و مسئولان و کادر فنی تشکر کنم که از تیم ما حمایت کردند و امیدوارم سال بعد از تیم حمایت شود تا بتوانیم در لیگ برتر هم روزهای خوبی را برای مردم رقم بزنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
2
درود به شیرمرد خوزستان میلاد عزیز دمت گرم باشرف گل کاشتی امسال . امیدوارم مدیران نفتی تیم را حمایت مالی کنند برای لیگ برتر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها