به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

روشنایی: مشکلات گروه‌ ملی روی تیم تأثیر گذاشت

روشنایی: مشکلات گروه‌ ملی روی تیم تأثیر گذاشت

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: بازیکنان ما در این فصل چقدر در مورد مسائل باشگاه مصاحبه کردند. بازیکن حق این کار را ندارد اما چون باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده بود زبان ما در برخورد با آنها قاصر بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، بهمن روشنایی در مورد اتمام هفدهمین دوره لیگ برتر،‌گفت: فصل سختی را پشت سر گذاشتیم. با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کردیم. بازیکنان با جان و دل بازی کردند و لیگ را با رفاقت به اتمام رساندند اما همیشه شرایط اینطور نمی‌شود. برای موفقیت در فوتبال باید همه امکانات را فراهم کرد. هر جا از لحاظ امکانات کم و کسری باشد مشکلات هم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: باید برای آینده تدبیری اندیشید. بازیکنان باید در طول فصل فکر و ذهنشان فقط معطوف به مسابقات تیم‌ها باشد. شما ببینید بازیکنان ما در این فصل چقدر در مورد مسائل باشگاه مصاحبه کردند. بازیکن حق این کار را ندارد اما چون باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده بود زبان ما در برخورد با آنها قاصر بود. ما راحت می‌توانستیم به فینال جام حذفی برسیم اما آنقدر ذهن بازیکنان درگیر بود که نشد نتیجه لازم را بگیریم.

روشنایی در مورد  اینکه مهمترین مسئله در مقطع فعلی بحث انتخاب سرمربی استقلال خوزستان است، عنوان کرد: این بستگی به مالکیت باشگاه دارد. باید دید آنها چه تصمیمی می‌گیرند. با توجه به ارتباط موسوی مالک باشگاه با عبدالله ویسی نظرش روی او مساعد  است. باید دید آیا طرفین به توافق لازم می‌رسند یا نه.

وی در ادامه یادآور شد: موسی کولیبالی دیروز به کشورش بازگشت. جونیور مارینی هم از ناحیه مچ پا مشکل دارد و باید در ایران عمل کند و سپس راهی برزیل شود.

سرپرست استقلال در مورد اینکه به عنوان قدیمی‌ترین فرد حاضر در این باشگاه چه راهکاری برای حل مشکلات استقلال خوزستان پیشنهاد می‌کند، گفت: من به نوعی پر سابقه‌ترین سرپرست در کل لیگ برتر هستم. از بدو تاسیس باشگاه استقلال خوزستان هم در این تیم حضور داشتم. یکی از مشکلاتی که شاید موسوی به خاطرش نتوانست به باشگاه استقلال خوزستان برسد مشکلات کارخانه گروه ملی بود.  کارگران حقوق خود را نگرفته بودند و بیشتر فکر و ذهن موسوی معطوف به کارخانه و کارگران شد و این مسئله خود به خود برای این باشگاه که زیر نظر کارخانه بود مشکل‌ساز شد. شاید در چند روز آینده هم این مشکلات برطرف شود و موسوی هم بتواند کار خود را به نحو شایسته انجام دهد و مشکلات باشگاه را مرتفع کند.

وی در پایان گفت: انشاءالله در فصل آینده شاهد حضور یک استقلال خوزستان قوی و قدرتمند و بدون مشکلات مالی باشیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها