به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

اسدی: سه ماه مدیرعامل صنعت‌نفت را ندیدیم

اسدی: سه ماه مدیرعامل صنعت‌نفت را ندیدیم

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: تقریبا از یک ماه قبل از عید مدیرعامل باشگاه تا الان که بازی‌ها تمام شد حضور نداشت.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارسف صنعت نفت آبادان در لیگ هفدهم شرایط خوبی داشت و توانست با کسب 40 امتیاز در رده هشتم جدول قرار بگیرد. صنعت نفت در لیگ امسال هم با مشکلات مالی روبه‌رو بود و در طول فصل بارها در مورد این مسئله حواشی به وجود آمد.

مرتضی اسدی کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد لیگ هفدهم صحبت‌های زیر را انجام داد.

* بهترین نتایج صنعت نفت را کسب کردیم
وی در مورد شرایط صنعت نفت در لیگ هفدهم، گفت:‌ یکی از سال‌های خوب صنعت نفت را مشاهده کردیم. خیلی زود مشخص شد این تیم جز نیمه بالایی جدول است. دنبال سهمیه بودیم که مشکلاتی باعث عدم نتیجه گیری در برخی بازی‌ها و عقب افتادن از این هدف شد. در کل نتیجه تیم خوب بود و بهترین نتیجه صنعت نفت در لیگ برتر را کسب کردیم. در این سال‌ها صنعت نفت این صلابت را در مسابقات نداشت. با مدیریت کادرفنی توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

* از یک ماه قبل از عید مدیرعامل دیگر نبود
اسدی در مورد مشکلات مالی که صنعت نفت داشت، تصریح کرد: صددرصد این مسئله در کار ما تاثیر داشت. تقریبا از یک ماه قبل از عید مدیرعامل باشگاه تا الان که بازی‌ها تمام شد حضور نداشت. شب عید هیچ پولی دریافت نکردیم. فقط وعده و وعید داده می‌شد. با مدیریت کمالوند تیم از هم نپاشید و یک روز هم تمرینات تعطیل نشد. بچه‌ها به خاطر کمالوند که به نوعی رهبر و لیدر تیم بود کار را ادامه دادند. در 3-4 ماه اخیر مدیرعامل را ندیدیم. فقط به ما وعده امروز و فردا را می‌دادند. در چند بازی آخر هم که به پیروزی رسیدیم یک ریال پاداش نگرفتیم. این مشکل عمده‌ای بود که بچه‌های صنعت نفت داشتند. همچنان هم مدیرعامل تیم نیستند و نمی‌دانم آیا هنوز هم پشت پرده است یا نه.

*در این مدت فی سبیل‌ الله کار کردیم
کاپیتان صنعت نفت در مورد اینکه آیا امسال 50 درصد دریافتی داشتند، گفـت:‌ بله همینطور است. توکل به خدا کردیم و در این مدت فی سبیل الله بازی کردیم. وقتی دریافتی ندارید تیم وارد حالت مرام و معرفتی و بازی به خاطر مربی می‌شود. فعلا چیزی مشخص نیست و باید دید در ادامه چه اتفاقی می‌افتد. حیف بود صنعت نفت که صلابت زیادی داشت و نتایجی خوبی می‌گرفت این وضعیت به وجود آمد. استقلال را بردیم و در تهران  مقابل پرسپولیس پیروز شدیم. در جام حذفی به نیمه نهایی رسیدیم ولی متاسفانه بحث داوری به وجود آمد. در نیم فصل دست سرمربی بسته بود و نتوانست بازیکنی جذب کند. البته بچه‌هایی که به تیم اضافه شدند خوب بودند اما در یکی دو پست  مشکل داشتیم که به خاطر نداشتن بودجه نتوانستیم بازیکن جذب کنیم. اگر این اتفاق می‌افتاد می‌توانستیم جزو چند بازیکن بالای جدول باشیم.

* هنوز در مورد فصل بعد تصمیم نگرفتم
وی در مورد اینکه آیا فصل بعد در تیم می‌ماند، اظهار داشت: هنوز هیچ اتفاقی نیوفتاده است. کسی در باشگاه نبوده که با ما صحبت کند. جام جهانی هم در پیش است و حواس‌ها معطوف به آن مسابقات است. من هم فعلا تصمیمی نگرفتم. منتظر باشگاه می‌مانم و اگر هم نشد گزینه‌های دیگر را بررسی می‌کنم.

* هیچکدام از بازیکنان خارجی جز کرار تمدید نکردند
اسدی در مورد اینکه چطور می‌گوید مدیرعامل نیست اما با 4 بازیکن خارجی تیم تمدید شده است، تصریح کرد: هیچکدام از بازیکنان به جز کرار جاسم تمدید نکردند. این حرف خود بازیکنان است. با بچه‌های خارجی تیم صحبت کردم. آگوستو از ایران رفته است. با مگنو و لوسیانو پریرا را هم که حرف زدم آنها گفتند توافقی نکردیم و صحبت مالی هم نداشتیم. صحبت این بود که  از آنها به خاطر یک فصل حضورشان به عنوان بازیکن خارجی تقدیر و تشکر کنند و در این بین عکسی گرفته شد و آنطور که خود این بازیکنان گفتند به جز در مورد کرار در مورد آن سه نفر دیگر اتفاق خاصی نیفتاده است. پول‌ها را ندادند و شاید استارت جذب بازیکن را از الان زده‌اند. در کل من شنیدم فقط قرارداد کرار بسته شده است.

* نتایج امسال با کمالوند و بازیکنان رقم خورد
وی در پایان گفت: با تمام خوبی‌ها و بدی‌ها لیگ تمام شد. این نتیجه با کمالوند و بازیکنان رقم خورد. سال بعد هم هر اتفاقی رخ می‌دهد ان‌شاءالله که خیر باشد. همچنین از مردم آبادان و هواداران برزیلی این تیم تشکر می‌کنم. آنها برای صنعت نفت سنگ تمام گذاشتند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
1
1
اقاي اسدي اطلاعات فوتبالي شما هم مثل اطلاعات سرمربي تان ضعيفه بهترين نتيجه اي صنعت نفت بعد از انقلاب با سرمربي اباداني اين تيم علي فيروزي رقم كه تيممان بومي بودند بعد يه سوال شما مگه كاپيتان تيم نيستي خوب بيا يك سوم قرار دادتو ببخش بعد يه سوال ديگه روز اولي كه قرار داد بستي چند در صد قراردادتو گرفتي؟ امسال ما فقط مونديدم اون هم با تيم ميلياردي فراز كمالوند هم فقط منت گذاشت ناز كرد همين الان اين مصاحبه براي شاد كردن دل فراز نه مردم ابادان
bahman
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
2
اسدی جان اولا از زحماتت متشکریم دوما انشالله مشکلات باشگاه حل شود و شما و اقا فراز و بازیکنان اصلی در تیم بمونید. امسال تنها سالی بود که راحت بازیها رو نگاه میکردیم بدون استرس
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
2
اقا حسام حرف اسدی درسته. گفت بهترین رتبه در لیگ برتر نه لیگهای دیگه.
(در کل نتیجه تیم خوب بود و بهترین نتیجه صنعت نفت در لیگ برتر را کسب کردیم.)
علی آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
2
مرتضی اسدی کاملا حقایق رو گفته و هر کسی میگه دروغه این مسائل جزو باند و دارو دسته عیسی زاده هستن...
مشکل اصلی مدیریت با کمالوند اینه که کمالوند از دلالها بازیکن نگرفت و دلالی رو قطع کرد تو تیم صنعت نفت.
سالهاست ی عده دلال اطراف باشگاه دارند بازیکنان درجه 3 میارن تو تیم صنعت نفت که قیمتشون نهایتا 150 میلیون هست ولی باهاشون 600 ملیون و 700 ملیون میبندن و ازشون پورسانت میگیرن.
کمالوند رو نمیخوان چون کمالوند مربی حرفه ای هست و فکر آینده مربی گریش هست و تو دلالی باهاشون همدست نشد.
دیگه همه باند دلالها رو شناختن و دستتون رو شده برای مردم و هواداران...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
2
آقای اسدی لطفا از طرف ما هوادارا واقعی از همه بازیکنا تشکر کن و همتون خسته نباشید بزرگترین پاداش معنوی شما خوشحال کردن هواداران برزیل ایران بود که انجام دادید از کادر فنی هم تشکر کن . ضمنا حالا که لیگ تموم شده عده ای خائن میان و میخوان با کامنت منفی روحیه و زحمات شما را خراب کنن هیچ اهمیتی به حرفاشون ندید حتی خیلی از این منفی ها اصولا آبادانی و هوادار صنعت نفت نیستن مال شهرهای دیگه هستن . فقط میخوام بگم که به بازیکنا بگید شرایط مملکت بگونه ایه که بسیاری از تیمها مشکل مالی دارن و هنوز با بازیکناشون نتونستن تصفیه کنن فکر نکنن اگه برن توی تیمهای دیگه وضع مالیشون از صنعت نفت بهتر میشه چون جاهای دیگه هم مشکل مالی خواهد بود ضمنا اگه عیسی زاده خودشو زیاد نشون نمیده فکر کنم بخاطر این باشه چون پولی بحساب باشگاه نریخته اند نمیخواهد باهاتون روبرو بشه و بیش از این شرمندتون بشه . خلاصه دم همتون گرم و سلامت باشید . ما هوادارا همیشه دوستتون خواهیم داشت . پس لطفا بمانید
امیر علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
1
0
بابا عیسی زاده ازش شکایت کرده گفته دروغ میگه خودش هفتاد درصد گرفته
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
1
ب نظر انتقاد کردن حق همه هواداران هست نباید فضای انتقاد و سوال بسته بشه اما قبل از انتقاد من چند تا سوال هم دارم و ی حرف ساده با اون افرادی که مخالف عملکرد کمالوند هستن --- ۱ آقای کمالوند از اول گفت رتبه تک رقمی پس ب قول خودش عمل کرد هیچ وقت قول قهرمانی یا کسب سهمیه نداد --- ۲ بازیکنانی که فراز خان آورد ابادان کیفیت خوبی داشتن حتی همین آقای اسدی با وجود سن بالا اما مدیریت خوبی تو زمین داشت هر چند که من هم اعتقاد دارم میشد حکیم نصاری و سجاد مشکل پور هم تو این تیم باشند ---- ۳ همه ما میدونیم اگر مسائل داوری نبود الان تیم نفت جز ۳ تیم اول ایران بود و تو فینال جام حذفی ---- ۴ از همه مهم تر قبلا رو تیم ما حسابی نمیشه تو لیگ اما از این ب بعد همه روی نفت حساب ویژه ای باز کردن ما اومدیم داخل بازی بزرگان تمام تیمها از نفت ترس دارن تیم نفت شخصیت حرفه ای پیدا کرده ---- ۵ با پافشاری آقای کمالوند ی سری امکانات ب روز اومده ب باشگاه صاحب زمین تمرین خوب شدیم اینها همه مدیون پیگیریهای ب حق ایشان هست --- الان هم ایشان چیز زیادی نمیخاد و بارها هم گفته انتخاب من اول نفت هستش ب نظر من تمام خاسته هاش منطقیه امید وارم مجموع باشگاه فراز خان را راضی کنه و سال دیگه تیم خوبی بسازه --- پس دوستان اگر قصد انتقاد دارید ی کمی منطقی باشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها