به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۳۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

حفاری اهواز قهرمان لیگ برتر گلف کشور شد

حفاری اهواز قهرمان لیگ برتر گلف کشور شد

خوزستان اسپورت- هفتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر گلف کشور با انجام دربی داغ و حساس نفتی‌ها به سرانجام رسید و تیم ملی حفاری اهواز قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ برتر شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه ملی حفاری، تیم ملی حفاری اهواز سرانجام در رقابت سخت و نفس‌گیری که در هفته چهاردهم با نفت مسجدسلیمان در رقابت‌های لیگ برتر گلف باشگاه‌های ایران داشت موفق شد در جدال حساس و تعیین کننده جام قهرمانی را از آن خود کند.

تیم ملی حفاری اهواز در مسجدسلیمان موفق شد با نتیجه 3 بر 1 تیم نفت مسجدسلیمان را شکست دهد و  با 42 امتیاز و 14 برد جام قهرمانی را مقتدرانه از آن خود کند.

تیم گلف ملی حفاری اهواز با ترکیب ابراهیم نوری، سجاد کرم‌پور، محمد شیخ‌زاده، اشکان اشکبوهی، سعید براتی، علی غلام‌نژاد، میلاد شهنی، ابراهیم بهادری، مهدی شهنی، عبدالرضا شهنی، اسکندر بهادری، علیرضا عبودی و به مربیگری گودرز مولایی توانست بدون شکست برای پنجمین بار قهرمان مسابقات سوپرلیگ گلف کشور شود.

همچنین تیم گلف نفت مسجدسلیمان نیز با 36 امتیاز و 12 برد با به مقام نایب قهرمانی رسید. سورتمه اهواز با کسب 10 پیروزی و 30 امتیاز در سکوی سوم این دوره از رقابت‌ها قرار گرفت.

گفتنی است؛ در مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر گلف کشور، افشین حیدری مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان، فریدون یوسف‌شاهی دبیرفدراسیون گلف کشور، رضا علیجانی رییس هیات گلف استان خوزستان و جمعی از مسئولين باشگاه ملی حفاری حضور داشتند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها