به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

صحبت‌های سفیر برزیل در خصوص فوتبال آبادان

صحبت‌های سفیر برزیل در خصوص فوتبال آبادان

خوزستان اسپورت- نشست رودریگو دی آزردوسانتوس، سفیر برزیل با روسای هیات‌های ورزشی آبادان برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، این نشست امروز (شنبه) در آبادان برگزار شد و روسای هیات‌های فوتبال، بسکتبال، والیبال و بدمینتوان در خصوص حیطه‌ فعالیتی خود به صحبت پرداختند.

رودریگو دی آزردوسانتوس در این نشست، اظهار کرد: در دو روزی که در آبادان به سر می‌برم هواداران تیم فوتبال نفت آبادان و مردم این شهرستان استقبال خوبی از من داشتند و مردم این‌جا خونگرم هستند. در این دو روز فرماندار و شهردار آبادان میزبانی خوبی از من داشتند.

وی گفت: روز گذشته نیز از نزدیک بازی تیم فوتبال نفت آبادان را دیدم. آبادان تیم بسیار خوبی دارد.

سفیر برزیل عنوان کرد: روز گذشته نیز نشست‌هایی با مدیران منطقه آزاد اروند  و امروز هم با شهردار آبادان در خصوص مسائل اقتصادی داشتیم که صحبت‌های بسیار خوبی انجام شد و امیدوارم بتوانیم روبط‌مان را با ایران و آبادان بیشتر کنیم.

همچنین در این نشست مرتضی سام‌بوشهری رییس هیات بسکتبال آبادان، اظهارکرد: همان‌گونه که طرفداران فوتبال آبادان در استادیوم‌های ورزشی شعار "آبادان برزیلته" سر می‌دهند، در رشته بسکتبال نیز شاهد حضور همین هواداران و سر دادن این شعار هستیم. امیدوارم تعامل بیشتری بین دو کشور برزیل و ایران در راستای توسعه ورزش به وجود بیاید. همچنین امیدوارم کشور برزیل در شهرستان آبادان در زمینه ورزش سرمایه‌گذاری کند.

در این نشست حسن کمری رییس شورای شهر آبادان نیز گفت: با توجه به سابقه تیم فوتبال نفت آبادان در ورزش و این‌که تیم آبادان به برزیل ایران معروف است، از شما می‌خواهم که خیابانی را در برزیل به نام آبادان نامگذاری کنید تا نماد این شهرستان در کشور برزیل نیز نمایان شود.

در پایان این جلسه رییس هیات بسکتبال آبادان پیراهن تیم پالایش نفت را به سفیر برزیل اهدا کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
3
صنعت نفت با چهار بازیکنانش به توافق رسیدند باشگاه فولاد با زلیکانی
اروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
از مسؤلین میخواهیم در زمینه های مختلف از جمله بازسازی و نوسازی شهر هم با ایشان ب توافق برسند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
0
1
حضور سفیر برزیل در آبادان افتخار معنوی و ارزشی و فوتبالی غرور انگیزی بود . آبادان قبل از انقلاب همواره شاهد حضور تیمهای باشگاهی برزیل بود ایشالله این آغازی باشه بر حضور مجدد فوتبال برزیل در آبادان برزیل .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها