به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۳۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

مکوندی: برنده دربی خوزستان تماشاگران بودند

مکوندی: برنده دربی خوزستان تماشاگران بودند

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد، فوتبال این استان بیشتر رشد کند و تماشاگران را برنده دربی خوزستان دانست.

به گزارش خوزستاناسپورت و به نقل از تسنیم، بهروز مکوندی پس از تساوی 3 - 3 تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خوشحالم که بعد از مدت‌ها دوباره در این ورزشگاه (تختی آبادان) حاضر شدم و باعث شد خاطرات خوبی برای من زنده شود. خوشبختانه یک بازی خوب انجام دادیم که باعث شد خوشحالی‌ام بیشتر شود و امیدوارم این بازی‌های خوب ادامه داشته باشد و فوتبال خوزستان بیشتر رشد کند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا این دیدار به علت اینکه اهمیتی در جدول برای شما نداشت تشریفاتی بود، گفت: قطعاً این‌طور نیست. دربی هم برای ما و هم صنعت نفت حساسیت و اهمیت زیادی داشت و هر دو تیم سعی و تلاش‌مان را کردیم و گل‌های زیادی به ثمر رساندیم. قطعاً برنده اصلی این دیدار تماشاگران بودند که از بازی لذت بردند.

وی در مورد شرایط تیم استقلال خوزستان در این فصل گفت: اگر بخواهم کلی بگویم ما در این فصل بازیکنی داریم که 30 درصد از مبلغ قراردادش را گرفته و بازیکنی را داریم که 40 درصد گرفته است. در عین حال بازیکنی داریم که 20 درصد گرفته است. مربیان هم هر کدام طی 11 ماه گذشته 10 میلیون گرفتند. در کل شرایط‌مان بسیار سخت بود و اگر هم به کارمان ادامه دادیم به واسطه تعهدی بود که به باشگاه و کارمان داشتیم. امیدوارم این شرایط بد برطرف شود و برای هیچ تیمی به وجود نیاید. ممکن است خدای نکرده ورزشکاران و مربیان را به سمت و سوی بدی سوق دهد و این برای جامعه مضر است. من فکر می‌کنم از ابتدا اگر بگویم که پولی نیست هر کس می‌خواهد بسم‌الله و هر کس هم نمی‌خواهد برود، خیلی بهتر از این شرایط است که اصلاً به تعهدات عمل نشود.

مکوندی در مورد ادامه همکاری کادرفنی تیم استقلال خوزستان برای فصل بعد تصریح کرد: نه، هیچ صحبتی از سوی باشگاه انجام نشده است و فکر می‌کنم اول باید ببینیم باشگاه علاقه‌ای به ادامه همکاری با ما دارد یا نه. خیلی از بازیکنان هنوز از فصل قبل هم از باشگاه طلب دارند، کار خیلی سخت است و امیدوارم  این مشکلات در صورتی که قطعاً و صددرصد قابل حل نیست، اما قدمی برای حل آن بردارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
2
دمتون گرم.اگه شما مربیای بومی نبودید شاید پشت پرده اتفاقات دیگه میوفتاد.مثل اون سالی که مدیر عامل پول گرفته بود که نزاره تیم بیاد لیگ برتر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
0
0
دو تیم اومده بودن مساوی بشه و بسلامتی لیگ تموم بشه . بنظرم منطقی هم بود . چون برد و باخت هیچ تاثیری توی جدول براشون نداشت
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها