به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۳۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

صنعت‌نفت 3 – استقلال 3؛ فوتبال ناب خوزستانی

صنعت‌نفت 3 – استقلال 3؛ فوتبال ناب خوزستانی

خوزستان اسپورت
هفته سی‌ام لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
جمعه 7 اردیبهشت 97 – ساعت: 18
صنعت نفت آبادان 3 – استقلال خوزستان 3
گل‌ها: حامد پاکدل (7 و 50)، لوسیانو پریرا (21) برای نفت – میثم دورقی (15- پنالتی)، عقیل کعبی (30) سلمان بحرانی (60) برای استقلال
داور: علی بای
کمک داوران: احسان تیموری، یوسف مغروری
اخطار: مسعود ابراهیم‌زاده، حامد پاکدل (نفت) – محمد شریفی (استقلال)
تماشاگر: پنج هزار نفر

صنعت نفت آبادان: محمد دریس، حسین ساکی، علی عبدالله‌زاده (78- طالب ریکانی)، مرتضی اسدی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، میلاد جهانی، حامد پاکدل (59- محمدامین درویشی)، محمدرضا غبیشاوی (64- زبیر نیک‌نفس) و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

استقلال خوزستان: گودرز داودی، علیرضا زندوی، موسی کولیبالی، عقیل کعبی، علیرضا دغاغله، سلمان بحرانی، میثم دورقی، حکیم نصاری، محمد شریفی (74- وحید نامداری)، عبدالله بهمئی (28- سعید زارع) و یونس دلفی (80- ناصر قلاوند)
سرمربی: عبدالله ویسی

خلاصه بازی
تقابل تیم‌های نفت آبادان و استقلال خوزستان با شش گل همراه شد و تساوی 3 – 3 را برای دو تیم خوزستانی به ثبت رساند.

در روزی که هواداران خونگرم آبادانی برخورد خوبی با تیم مهیمان داشتند و سفیر کشور برزیل با حضور در ورزشگاه تختی آبادان بازی را تماشا می‌کرد، مسابقه تماشایی و پرگل صنعت‌نفت و استقلال خوزستان حسن ختام لیگ هفدهم برای این دو نماینده فوتبال خوزستان بود.

صنعت‌نفت که در غیاب کرار جاسم و حسین بغلانی به مصاف حریف می‌رفت، پیش از این دیدار حضور در نیمه بالای جدول را تضمین کرده بود و نتیجه این مسابقه هیچ تغییری در جایگاه زردپوشان ایجاد نمی‌کرد. استقلال خوزستان هم که با پیروزی برابر سپاهان حضورش در فصل آتی لیگ برتر را حتمی کرد، امروز در غیاب تعدادی از بازیکنان مصدوم و محروم نظیر شیخ‌ویسی، علایی، جونیور مارینی، شریفات، بهزادی کریمی، بهمنی، کلاه‌کج و ماهینی وارد زمین شد تا بازی زیبا وتماشاگرپسندی مقابل حریف تهاجمی‌اش انجام دهد.

در نیمه اول، زردپوشان میزبان 2 بار از حریف پیش افتادند، اما هر بار استقلالی‌ها موفق به جبران گل خورده شدند تا این نیمه با تساوی 2 – 2 تمام شود. در نیمه دوم نیز تیم نفت آبادان برای سومین بار از همسایه اهوازی پیش افتاد که استقلالی‌ها این بار هم گل خورده را جبران کردند تا این بازی تماشایی و پرگل با تساوی 3 – 3 خاتمه پیدا کند.

صنعت‌نفت آبادان با این تساوی 40 امتیازی شد و استقلال خوزستان با 31 امتیاز به کارش در لیگ هفدهم پایان بخشید.

شرح گل‌ها
1-0 (نفت): حامد پاکدل مهاجم تیم نفت آبادان پس از دریافت توپ از میلاد جهانی و چرخش درون محوطه جریمه استقلال خوزستان ضربه نهایی را وارد دروازه استقلالی‌ها کرد تا شادی را به سکوهای ورزشگاه تختی آبادان بیاورد.

1-1 (استقلال): خطای محمد دریس دروازه‌بان نفت آبادان روی عبدالله بهمئی مهاجم استقلال خوزستان یک ضربه پنالتی برای تیم میهمان به همراه داشت که میثم دورقی کاپیتان استقلال با ضربه‌ای دقیق به زاویه سمت چپ دروازه صنعت‌نفت کار را به تساوی کشاند.

2-1 (نفت): نفوذ سریع مسعود ابراهیم‌زاده از منطقه راست خط دفاعی استقلال خوزستان و ارسال زمینی این بازیکن در مقابل دروازه آبی‌پوشان به لوسیانو پریرا رسید و این مهاجم برزیلی بدون کنترل توپ آن را تبدیل به گل دوم کرد تا باز هم زردپوشان از حریف پیش بیفتند.

2-2 (استقلال): توپ ارسالی بازیکنان استقلال خوزستان به تیر دوم دروازه نفت آبادان با ضربه عقیل کعبی مدافع پیش تاخته‌ی تیم اهوازی تکمیل شد تا این دیدار برای دومین بار به تساوی کشیده شود.

3-2 (نفت): حامد پاکدل این بار هم از توپ ارسالی میلاد جهانی نهایت بهره را برد و با ضربه سر دروازه استقلال خوزستان را گشود تا صنعت‌نفت یک بار دیگر از همسایه خوزستانی‌اش پیش بیفتد.

3-3 (استقلال): سلمان بحرانی به قلب دفاعی نفت آبادان زد و پس از اینکه ضربه اول وی توسط محمد دریس دروازه‌بان جوان صنعت‌نفت برگشت داده شد، بحرانی توپ برگشتی را با ضربه‌ای بغل پا تبدیل به گل سوم آبی‌پوشان کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
4
عالی بود بازی... مخصوصا استقلال خوزستان... دمتون گرم... فولاد یه گل هم نمیتونن بزنن
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
3
حالم از بازیهای فولاد این فصل بهم خورد. کاش لااقل مثل استقلال خوزستان بازی کنیم 2 بازی 6 گل زده. کاش عیدالله ویسی بیاد فولاد نجاتمون بده از دست این مربی خرافاتی
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
2
اقا فراز عزیز تیمت زیبا و برزیلی بازی میکنه و از دیدن این تیم کیف میکنیم امیدوارم بمونی چون ادم جنگجویی هستی و تنها مربی هستی که میتونی خواسته های ما رو براورده کنی.به امید بازیهای زیبا در فصل اینده با فراز
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
0
2
آقا فراز ب خاطر هواداران بمون سال دیگه کاری بکن کارستان -آقا فراز هواداران دوستت دارن چون داری خدمت میکنی مردم آبادان خدمتگذاران واقعی را خوب میشناسند شما تو قلب مردم آبادان هستی
پارسا کامیارانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
0
0
فقط عبدالله بهمئی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها