به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۳۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷

نتایج هفته نهم و جداول لیگ دسته دوم فوتبال

نتایج هفته نهم و جداول لیگ دسته دوم کشور

خوزستان اسپورت- هفته نهم از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، با انجام دیدارهای هفته نهم از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران، رقابت در گروه الف این مسابقات به اوج رسید و سرنوشت صعود از این گروه به هفته آخر کشیده شد.

تیم کارون خرمشهر در بازی خانگی برابر مقاومت تهران با گل‌های محمد سرفراز، افشین محمدی و سعید حیدری به پیروزی رسید و 13 امتیازی شد تا هم‌امتیاز با استقلال جنوب تهران در یک امتیازی تیم خوشه طلایی ساوه قرار بگیرد.

خوشه طلایی ساوه امروز مقابل نفت امیدیه به تساوی بدون گل رضایت داد تا کار صعودش به اما و اگر کشیده شود. نفت امیدیه هم در رده چهارم جدول گروه الف منتظر نتایج هفته پایانی است تا شاید جواز صعود مستقیم یا حضور در پلی‌اف را کسب کند.

بازی تعیین کننده در گروه الف، بازی نیمه تمام بین تیم‌های استقلال جنوب تهران و کارون اروند خرمشهر است که از سوی کمیته انضباطی اعلام است باید دقایق باقی مانده از این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود. این مسابقه تا آخرین دقایق با تساوی یک – یک در جریان بود و پس از اعلام یک پنالتی برای استقلال جنوب به درگیری کشیده شد.

اما در گروه ب، صعود شاهین شهرداری بوشهر از هفته قبل به لیگ دسته اول قطعی شده بود و در این هفته نیز تکلیف تیم دوم مشخص نشد تا کار به روز پایانی کشیده شود.

در بازی‌های این گروه، تیم پالایش نفت آبادان با نتیجه 2 بر یک مغلوب میزان خود داماش گیلان شد. هومن سعدونی تک گل آبادانی‌ها را به ثمر رساند و گل‌های میزبان شمالی را سعید طالبی (پنالتی) و سعید مرتضوی وارد دروازه پالایش نفت کردند.

بعد از انجام دقایق باقی مانده از بازی ناتمام تیم‌های استقلال جنوب تهران و کارون اروند خرمشهر، تاریخ جدید دیدارهای هفته پایانی این مرحله مشخص خواهد شد.

مرحله نهایی لیگ دسته دوم با شرکت 12 تیم در دو گروه جریان دارد. تیم‌های سرگروه مستقیما به لیگ یک صعود می‌کنند و تیم‌های دوم نیز در بازی پلی‌اف مقابل هم به میدان می‌روند تا سومین تیم صعودکننده مشخص شود.

نتایج دیدارهای هفته نهم از مرحله نهایی لیگ دسته دوم و جداول رده‌بندی این مرحله را در ادامه مشاهده می‌کنید.

گروه الف
* کارون اروند خرمشهر 3 – مقاومت تهران 0
* خوشه طلایی ساوه 0 – نفت امیدیه 0
* استقلال جنوب تهران 1 – شهرداری فومن 0

گروه ب
* داماش گیلان 2 – پالایش نفت آبادان 1
* نفت و گاز گچساران 1 – شاهین شهرداری بوشهر 1
* شهرداری بندرعباس 3 – سردار بوکان 0 (عدم حضور تیم سردار بوکان)

نتایج هفته نهم و جداول لیگ دسته دوم کشور

نتایج هفته نهم و جداول لیگ دسته دوم کشور

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها