به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۳۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

فکری: مخالفان نفت‌ انگشت به دهان می‌مانند

فکری: مخالفان نفت‌ انگشت به دهان می‌مانند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که برخی از این‌که نفت می‌خواهد به لیگ برتر صعود کند، ناراحت هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند که به هر نحوی از تهمت زدن گرفته تا دروغ و توهین، مانع از این کار شوند، گفت: اما در نهایت این مخالفین انگشت به دهان خواهند ماند و نظاره‌گر قهرمانی نفت مسجدسلیمان خواهند بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، محمود فکری در خصوص دیدار با بادران تهران و اتفاقاتی که در این بازی پیش آمد، اظهارکرد: ما در این بازی به حداقل امتیاز آن برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر نیاز داشتیم و  طبیعت فوتبال همین است که در بازی که فکر نمی‌کنی امتیاز بگیری به امتیاز می‌رسی و در دیداری که باید امتیاز بگیری، این مهم محقق نمی‌شود.

وی ادامه داد: تمام تلاش‌مان را کردیم تا شرایط فراهم شود و به این یک امتیاز برسیم تا یک هفته مانده به پایان لیگ یک، قهرمانی‌مان را جشن بگیریم ولی شرایط بازی به صورتی پیش رفت که در نیمه نخست گل دریافت کردیم. در نیمه دوم نیز با توجه به صحبت‌ها و تعویض‌هایی که داشتیم، بازیکنانم با انگیزه‌تر بازی کردند و موفق شدیم موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف ایجاد کنیم. ما از فرصت‌های بسیاری که به دست آوردیم، بهره نبردیم و آن یک امتیازی که می‌توانست ما را قهرمان کند را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره پنالتی که به سود تیمش گرفته و درگیری‌هایی که پس از آن ایجاد شد، گفت: در پایان بازی یک صحنه پنالتی به سود ما گرفته شد که متاسفانه تیم حریف نتوانست بپذیرد که در دقیقه پایانی بازی، یک پنالتی به ضرر آن‌ها گرفته شود. به نظر من نباید حریف شرایط بازی را بر هم می‌زد اما متاسفانه یکسری افراد هستند که یاد گرفته‌اند فضاها را این‌گونه خراب کنند که هیچ برخوردی هم با آن‌ها نمی‌شود.

وی افزود: نکته جالب این است که وقتی جو بازی بر هم خورد و تیم حریف آن کارها را انجام داد، مربیان تیم ما اخراج شدند که این برخورد مناسبی نبود. می‌توان گفت از ابتدای فصل متاسفانه با تیم نفت‌مسجدسلیمان این‌گونه برخورد می‌کنند. به هر حال در حالی‌که باید با تیم حریف برخورد می‌کردند، مربیان ما اخراج شدند.

فکری در خصوص این‌که چرا دروازه‌بان حریف حرکاتی انجام داد که باعث تحریک هواداران شد؟ گفت: متاسفانه این بازیکن، آن حرکات ناشایست را انجام داد و بعد هم که آن تنش‌ها و جو بد را ایجاد کرد. شاید همین اقدامات باعث شود یک شهر بر هم بریزد. در کل صحنه‌هایی که در این دیدار رقم خورد برای فوتبال کشور خوب نبود. ما هم در برخی دیدارها برای‌مان اتفاق افتاده است که گل سالم‌مان مردود اعلام می‌شود یا اینکه سوت‌های زیادی به ضرر ما زده شد ولی اعتراضی نشان ندادیم و جو را هم بر هم نزدیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا پس از اعلام این پنالتی به سود تیم نفت، حرف و حدیث‌های بسیاری درباره تیم شما زده شد؟، عنوان کرد: برخی از این‌که نفت‌مسجدسلیمان می‌خواهد به لیگ برتر صعود کند، ناراحت هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند که به هر نحوی از تهمت زدن گرفته تا دروغ و توهین، مانع از این کار شوند و به هدف‌شان برساند اما ان‌شاءالله همه این مخالفان انگشت به دهان خواهند ماند و نظاره‌گر قهرمانی نفت مسجدسلیمان خواهند بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: نفت‌مسجدسلیمان سالم‌ترین و پاک‌ترین تیم فصل جاری لیگ دسته یک کشور بوده است و اصلا به این موضوع شکی نیست.

وی خاطرنشان‌ کرد: ما همچنان دوست داریم و می‌خواهیم که تنها به عنوان تیم اول راهی لیگ برتر شویم و مطمئن باشید با تمام وجود در بازی آخر در مسجدسلیمان به مصاف مس رفسنجان خواهیم رفت. بازی سختی داریم و مطمئنا حریف برابر ما با انگیزه بازی می‌کند و به دنبال این است که مانند سایر تیم‌ها فوتبال پاک را برابر ما انجام دهد. این در حالی است که خیلی از تیم‌ها برابر تیم‌های دیگر بازی خود را ارائه نمی‌دهند.

فکری گفت: بازیکنانم در طول فصل نشان دادند که نفت مسجدسلیمان شخصیت قرار گرفتن در صدر جدول و قهرمانی را دارد و ان‌شاءالله در این بازی نیز با تمام وجود کار خواهند کرد. ما نه تنها با تساوی، بلکه با کسب پیروزی، قهرمانی‌مان را در مسجدسلیمان جشن می‌گیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
2
بدجوری تحت فشاره ممکنه تو بازی یکشنبه باعث عملکرد منفی تیم بشه.تیم رو باید اروم کرد
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
2
انشاالله نفت صعود خواهد کرد و داغش بر دل تیم تازه به دوران رسیده بادران بماند که با هزینه های هنگفت و بدون پشتوانه تماشاگر نمیتوان به لیگ برتر صعود کرد
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
1
محمودخان ترکیب را طوری ارنج کن که همان نیمه اول باحمایت هواداران پرشور کارراتمام کنیم...استرس را به نیمه دوم نکشان... مس رفسنجان بی انگیزه اما آرامش خیال دارند.....ازبازیکنان بخواه با تاکید کارت نگیرند بخصوص که داور ممکن است بخاطر بازی بادران ذهنیت کارت دادن داشته باشد.... محمودخان تاکید به آرامش نیمه اول کارراتمام کن....درود به غیرتمندان تیم نفت مسجدسلیمان.... شهر اولین ها.... درود به خوزستان که همه میداتند چرخهای مملکت را میچرخاند اما حقش اختلاس میشود
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
سلام مس رفسنجان برای صعود بسته شده بود بازیکنای لیگ برتری زیادی داره نمیدونم چرا ازحالا نفت لیگ برتری میدونند بازی سختی درراهه شک نکنید دوتیم قبل از نفت پرگل خواهند برد خیلی وضعیت خطرناکیه نباید ازحالا بگیم دیگه تمامه همان تک امتیازهم حکم طلا هست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها