به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۳۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

فکری: نفت با یک مساوی قهرمان می‌شود

فکری: با یک مساوی قهرمان می‌شویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شاید تقدیر بود که ما در هفته پایانی و در زمین خودمان جشن صعود به لیگ برتر را بر پا کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم،‌ محمود فکری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل بادران تهران اظهار داشت: شاید قسمت و تقدیر این بود که هفته آینده در شهر مسجدسلیمان کار را تمام کنیم و جشن بگریم. استرس و فشار روی بازیکنان باعث می‌شود کمی بی‌دقت باشیم. پنالتی هم که در دقایق پایانی به دست آوردیم واقعاً دل شیر می‌خواست پشت توپ بایستد و پیمان میری این کار را کرد که متأسفانه گل نشد. همانطور که گفتم شاید تقدیر بود که در مسجدسلیمان جشن صعود بگیریم.

وی در مورد اینکه آیا تأخیر در بازی روی گل نشدن توپ تأثیر داشت یا خیر، گفت:‌ به هر حال این تأخیر هم روی فشاری که روی بازیکن بود تأثیرگذار گذاشت. در هر صورت اگر تأخیر هم نبود، پنالتی زدن در آن دقیقه کار سختی بود.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان در مورد درگیری‌اش در پایان بازی با بازیکن بادران،‌ عنوان کرد: متأسفانه خیلی‌ها دارند می‌میرند که نفت می‌خواهد قهرمان لیگ دسته اول شود! به بازیکن حریف ربطی ندارد که آنطور به من می‌گوید شما با این تیم می‌خواهید قهرمان شوید. این خیلی بد است. ما بازی را باختیم و من به سرپرست حریف هم تبریک گفتم. فوتبال بالا و پایین دارد و درست نیست با این لفظ با یکدیگر صحبت کنیم. اینکه بازیکن حریف دهانش را باز می‌کند و هر چیزی که دوست دارد را بگوید درست نیست.

فکری در مورد هجوم هواداران تیمش به زمین تصریح کرد: در هر صورت طرفداران دوست دارند تیم‌شان برنده باشد. به نظرم آن رفتارهایی هم که از تیم حریف دیدند و رفتارهای که پس از اعلام پنالتی ما اتفاق افتاد قشنگ نبود. طبیعی است هوادار ما هم دوست دارد تیمش در آرامش پنالتی بزند. کاری که حریف کرد قشنگ نبود و شاید هم دوست داشتند با آن حواشی پنالتی ما از دست برود. در هر صورت این اتفاقات باعث شد هواداران ما عصبانی شود و در آن لحظه کنترل کردن آن‌ها هم کار سختی بود. ما یک مساوی در شهر خودمان بگیریم قهرمان هستیم و ان‌شاالله با برد جشن خودمان را برگزار خواهیم کرد.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها