به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

ویسی: مانند یک تیم قهرمان بازی کردیم

ویسی: مانند یک تیم قهرمان بازی کردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: در پنج هفته پایانی لیگ مانند یک قهرمان بازی کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از پیروزی برابر سپاهان که به بقای این تیم در لیگ برتر منجر شد، اظهارکرد: این بازی برای هر دو تیم مهم بود؛ هر دو تیم برای سقوط نکردن و بقا در لیگ بازی می کردند. شاید باد روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود ولی حساسیت مسابقه آن قدر بالا بود که کسی به این موضوع توجه نداشت.

وی ادامه داد: خوزستانی ها یک بار دیگر نشان دادند که در شرایط حساس می توانند کارهای بزرگی انجام دهند که خوشبختانه این مهم امروز نیز اتفاق افتاد. من به تمام خوزستانی ها و تمام کسانی که از شهرهای مختلف برای حمایت از ما به ورزشگاه آمده بودند، تبریک می گویم. خدا را شکر می کنم که خوشحال به خانه هایشان بازگشتند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: شرایط مانند سال های ابتدایی حضور استقلال خوزستان در لیگ برتر شده بود. از کادر فنی، بازیکنانم، تماشاگران، مسوولان و رسانه ها تشکر می کنم. امیدوارم سال آینده یک تیم خوب داشته باشیم.

وی بیان کرد: اولین بار است که پس از این که از تیمی عقب می افتیم، برنده می شویم. آن هم مقابل تیمی مانند سپاهان. ما در پنج هفته پایانی لیگ مانند یک قهرمان بازی کردیم. در این پنج هفته 10 امتیاز گرفتیم و سالی که قهرمان شدیم، فلسفه مان این بود که از پنج بازی هشت امتیاز کسب کنیم ولی این بار 10 امتیاز گرفتیم و بازیکنانم واقعا قهرمانانه بازی کردند.

ویسی در پاسخ به این سوال که به نظر می رسید خود شما برابر سپاهان بسیار انگیزه داشتید، گفت: سپاهان تیم بزرگی است و مقابل این تیم امتیاز گرفتن نیز کار بزرگی به نظر می رسد که بازیکنانم و تماشگران این کار را انجام دادند و از این بابت خوشحالیم. ما ضمن این که می خواستیم از این دیدار امتیاز بگیریم به سایر دیدارها نیز نیم نگاهی داشتیم و باز هم تاکید می کنم بسیار خوشحال هستیم.

وی بیان کرد: بازی در دقایقی احساسی شده بود و باید بازیکنانم را از این نظر بالا می بردیم و از نظر فنی اصلا مشکلی نداشتیم. کلاه کج در این دیدار به درد ما خورد و مانند یک مربی به ما کمک کرد. از تمام بزرگان تیمم قدردانی می کنم و من پیش از بازی به آن ها گفتم که شما بازیکنان باتجربه باید این بازی را در بیاورید که این کار را انجا دادند.

ویسی در باره همکاری با استقاللا خوزستان عنوان کرد: سالی هم که قهرمان شدیم گفتم که دوست دارم در استقلال خوزستان بمانم  و بعد مردم ناراحت شدند که چرا من به تیم دیگری رفتم، در حالی که خود مسوولان به من گفتند برو. اکنون هم دوست دارم در استقلال بمانم اما من یک مربی حرفه ای هستم و اگر شرایط در این تیم فراهم نباشد و از تیم دیگر پیشنهاد برسد شرایط به صورت دیگری می شود.

ویسی خاطرنشان کرد: نمی دانم شرایط جه خواهد شد؛اکنون بابت این که مردم از بقای تیم درلیگ برتر خوشحال هستند، خوشحالیم و فعلا به موضوعات دیگری فکر نمی کنم. از اینکه سهمیه خوزستان در لیگ برتر به چهار تیم می رسد، این لذتی است که تمام مردم می برند.

وی گفت: به هر حال لیاقت ما این نبود و تیم قهرمانی بودیم که مردم به صورتی دیگر به ما نگاه می کردند اما گاهی اوقات پیش می آید. هنوز برای فصل آینده صحبتی با من نشده است. پس از این بازی من دیدم که استقلالی ها، فولادی ها و آبادانی ها، همه خوشحال بودند و از ما حمایت کردند و از آن ها تشکر می کنم. امروز اتحاد وجود داشت و همه خوشحال به خانه هایشان رفتند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
1
2
ویسی جان بچه هات بیا فولاد این بازیکنا باید دست تو باشن که بتونی دوباره خوزستانو قهرمان کنی
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
1
3
ويسي جان شما در پنج هفته پاياني مثل يك قهرمان عمل نكرديد شما عين قهرمان بوديد ، شما خود قهرمان بوديد ، قهرمان واقعي شما بوديد نه سرخابي هاي مفت خور بيت المال ، درود به غيرت شما و تمام همكارانت در كادر فني ، درود به غيرت شما و شيخ ويسي ، دلفي ، نصاري، كوليبالي ، كلاه كج ، شريفات ، و، و، و همه بازيكنان اين باشگاه دوست داشتني ، الحق كه اين استقلال خوزستان چقدر دوست داشتني است و در طول اين چند سال حضورش در ليگ برتر هر سال شگفتي ساز بوده ، هر سال هيجان و جشن و خوشحالي مردم خوزستان .
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
1
3
سلام
اقای ویسی با غیرت با غیرته هر جا که باشه شما هم هر جا که باشید مردم خوب خوزستان شما از صمیم قلب دوست دارند به امید موفقیت بیشتر بزای شما وهمکارانتان وکل بازیکنان
عشق اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
1
2
خدايا شكرت. ماندن در ليگ برتر اون هم با سوراخ سوراخ كردن سپاهان خيلي كيف داشت.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
1
2
بي انصافي است اگر بخواهيم بگوئيم كه استقلال خوزستان امروز بهترين بازيش را به نمايش گذشت چون اكثر بازيهاي اين تيم ديدني بودن ولي امروز بازيكنان اين باشگاه يكي از بازيهاي ناب خوزستاني خودشان را تكرار كردن و سپاهان را با بهترين نتيجه سوراخ سوراخ كردن و يكي از شيرين ترين بردهاي سپاهان را به سنگين ترين باخت تبديل كردن
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
1
1
تو اسطوره فوتبال خوزستانی و پورموسوی یک خیانت کار
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
2
درود بر همه از کادر فنی تا بازیکنان.مرسی مرسی مرسی مرسی مرسی برا همه تلاشتون تو فصلی که پر مشکل بود و پر بی پولی.کاش کسی بود قدرتون رو می دونست کاش کاش کاش کاش
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
تبریک میگم امیدوارم روزی به تیم سابقت فولاد برگردی. مرد پاک فوتبال خوزستان.
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
تو شهریار فوتبال خوزستانی،، کجای دنیا کم پولترین و کم خرج ترین تیم بین تیم های لیگ یک و لیگ برتر میاد و با اقتدار قهرمان لیگ برتر میشه،، کجای دنیای بازیکنایی ک پول تو جیبی هم ندارن میان و با اقتدار از ته جدول میکنن و میان بالا،، کجای دنیا ی مربی هست ب نام ویسی ک اسطوره ابدی و ماندنی استانش میشه،، شک نکنید اگ ویسی پارسال سپاهان میموند اگ تیمو قهرمان نمیکرد صدرصد نایب قهرمانش میکرد،،اونا نمک نشناس بودن،، ای کاش استقلال خوزستان با همین اسم ب شهر امیدیه یا دزفول یا ی شهر خوزستانی پولدار دیگه ای واگذار بشه تا قدرشو خوب بدونن اونوقت ویسی تیمو قهرمان میکنه،،شک نکنید ویسی برای سال های آینده اگ ماند،ب دنبال تیمی است ک همیشه بالای جدول باشه،، ویسی آرسن ونگر ایران یا فرگوسن ایران خواهد شد،، اگر استقلال پولدار شود،، به امید رفتن همیشگی پورموسوی پولکی از فوتبال خوزستان،، وعده ما ورزشگاه غدیر فولاد تراکتور برای رفتن پورموسوی،،، همگی قبل از بازی تا بعد از بازی شعار اخراج پورموسوی میدیم
علیرضا
|
-
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
با سلام و خسته نباشید واقعا دست همه بازیکنان و کادر زحمتکش که در راس انها اقای ویسی هست درد نکنه خیلی خوشحالم از اینکه استقلال خوزستان با پیروزی مقابل سپاهان در لیگ ماندگار شد و نشون داد که بقول اقای ویسی خوزستان لیاقت پنج تیم را دارد اگه مسولین خیانکار دستشون از فوتبال خوزستان کوتاه بشه مطمئن باشید سهمیه ما از چهار تیم فراتر خواهد رفت سبک بازی اسقلال خوزستان رو به جلوست واین تیم با این بازیکنان کار بزرگی کردن که فولاد با اون بازکنان اسمیش نتونست به این سبک بازی کنه
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
ویسی باید دراستقلال خوزستان بماند ....یقینا سال آینده میتواند حرفهای زیادی داشته باشد.... هواداران بیکار ننشینند.... عبدالله ویسی را میخواهیم وباید بماند.... شیخ ویسی هم که الگوی جوانان است باید باحمایت کامل نگه داشت..... از آقای ویسی میخواهیم هیچ پیشنهاد دیگری را نپذیرند ....آقای ویسی حضورت حلقه اتحاد است واین همبستگی راهیچ مربی دیگری ندارد پس باید بمانی....
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
0
با اضافه کردن طیبی زبیدی‌و ال کثیر به این تیم سال اینده حتی میتونه سهمیه بگیره
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
0
1
کارت قابل تقدیر بود موفق و پیروز باشی
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها