به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹

تراکتورسازی 1 – صنعت‌نفت 1؛ تساوی در باران تبریز

تراکتورسازی 1 – صنعت‌نفت 1؛ تساوی در باران تبریز

خوزستان اسپورت
هفته بیست و نهم لیگ برتر – استادیوم یادگار تبریز
یک‌شنبه دوم اردیبهشت 97 – ساعت: 18
تراکتورسازی تبریز 1 – صنعت نفت آبادان 1
گل‌ها: دانیال اسماعیلی‌فر (59) – آگوستو سزار (37)
داور: علی میرغفاری
کمک داوران: تورج عیوض محمدی و جواد قنبریان
اخطار: محمد ایران‌پوریان، مهدی مهدی‌پور، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی (تراکتورسازی) - کرار جاسم، سعید لطفی (نفت)
تماشاگر: هزار نفر

تراکتورسازی تبریز: ژوردی آلمیدا، محمد ایران‌پوریان، عارف آغاسی، محمدرضا مهدی‌زاده، رضا شربتی، علی طاهران (46- دانیال اسماعیلی‌فر)، مهدی کیانی (75- حامد حسینعلی‌زاده)، مهدی مهدی‌پور، محمد ابراهیمی، محمدرضا آزادی (60- فرزاد حاتمی) و ارسلان مطهری
سرمربی: اطغرول ساغلام

صنعت نفت آبادان: داود نوشی صوفیانی، حسین بغلانی (80- سعید لطفی)، مرتضی اسدی، علی عبدالله‌زاده، مسعود ابراهیم‌زاده، کرار جاسم (87- رضا جبیره)، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، زبیر نیک‌نفس، محمد شادکام (69- مسلم مجدمی) و محمدامین درویشی
سرمربی: فراز کمالوند

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های تراکتورسازی تبریز و صنعت‌نفت آبادان با تساوی یک – یک به پایان رسید.

اعلام دیرهنگام خبر بخشش هواداران تراکتورسازی باعش شد تا هواداران زیادی در ورزشگاه یادگار تبریز حاضر نباشند. صنعت‌نفت که در غیاب لوسیانو پریرا، حامد پاکدل و حسین ساکی مقابل تراکتورسازی بحران زده قرار گرفت، در 30 دقیقه ابتدایی مسابقه تحت فشار تیم میزبان بود، اما واکنش‌های خوب داود نوشی صوفیانی مانع از به ثمر نشستن یاران میزبان شد.

صنعتی‌ها بعد از اینکه از زیر فشار تراکتورسازی خارج شدند، توانستند در نیمه زمین حریف موقعیت‌هایی خلق کنند و در دقیقه 37 روی همکاری کرار جاسم و آگوستو سزار به گل برسند تا نیمه اول با همین گل یه‌سود نفت آبادان تمام شود.

بازیکنان تراکتوسازی که نمی‌خواستند در خانه بازنده باشند، در نیمه دوم ارائه‌گر بازی تهاجمی بودند و پس از چند حمله روی دروازه صنعت‌نفت در دقیقه 59 با ضربه دانیال اسماعیلی‌فر به گل مساوی رسیدند تا بازی در سی دقیقه پایانی در زیر بارش باران با هیجان بیشتری دنبال شود.

داود نوشی صوفیانی دروازه‌بان نفت آبادان در دقایق پایانی با دفع چند فرصت گلزنی تراکتورسازی خوش درخشید تا دیدار تراکتورسازی و نفت آبادان با تساوی یک – یک تمام شود.

شرح گل‌ها
0-1 (نفت): در پی یک ضدحمله از جانب بازیکنان نفت آبادان، پاس در عمق عالی کرار جاسم در پشت مدافعان تراکتورسازی به آگوستو سزار رسید و هافبک برزیلی صنعت‌نفت با ضربه‌ای دقیق از زیر دستان ژوردی آلمیدا دروازه میزبان را گشود.

1-1 (تراکتورسازی): مدافعان نفت آبادان در دفاع توپ ارسالی به محوطه جریمه این تیم موفق عمل نکردند و دانیال اسماعیلی‌فر با استفاده از این فرصت توپ را درون دروازه صنعت‌نفت جای داد.

در حاشیه
* در شرایطی که قرار بود این مسابقه بدون تماشاگر انجام شود، از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعلام شد که محرومیت هواداران بخشیده شده است.
* پیش از آغاز بازی فراز کمالوند با دسته‌گل به سمت هواداران تراکتورسازی رفت که این موضوع موجب تشویق کمالوند از سوی تراکتوری‌ها شد. یکی از هواداران تراکتورسازی نیز شال این تیم را به سرمربی اسبق سرخ‌پوشان داد که او هم شال را بر گردن خود انداخت.
* ارطغرول ساغلام، سرمربی تیم تراکتورسازی از سوی هواداران حاضر در ورزشگاه تشویق شد.
* مهدی کیانی با دسته‌گل به سمت فراز کمالوند و نیمکت تیم مهمان رفت. محمد ابراهیمی، محمد ایران پوریان و محمدرضا آزادی نیز به سمت فراز کمالوند رفته و با وی خوش‌وبش کردند.
* مسعود ابراهیم‌زاده و جاسم کرار که سابقه حضور در تراکتورسازی را دارند، با دسته‌گل به سمت هواداران این تیم رفتند و از سوی تراکتوری‌ها نیز تشویق شدند.
* آگوستو سزار که سابقه حضور در تراکتورسازی را دارد، پس از گلزنی مقابل تیمش سابقش، خوشحالی بعد از گل نداشت.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها