به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

استقلال خوزستان در اندیشه اولین باخت سپاهان

استقلال خوزستان در اندیشه اولین باخت سپاهان

خوزستان اسپورت- آبی‌پوشان استقلال خوزستان برای رقم زدن اولین پیروزی برابر سپاهان در تاریخ لیگ برتر مقابل حریف اصفهانی به میدان می‌روند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایمنا، سپاهان در حالی برای دهمین بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که در هیچکدام از جدال‌های قبلی بازنده نبوده است. سپاهان و استقلال خوزستان تاکنون 9 بار در لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفته اند که 6 بار سپاهان پیروز شده است و 3 بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در 4 دیداری که سپاهان در اهواز به مصاف استقلال خوزستان رفته است 2 بار پیروز شده و 2 بار نیز دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. بهترین پیروزی سپاهان برابر استقلال خوزستان پیروزی 3 بر یک بوده است که یک بار در اصفهان و یک بار در اهواز رقم خورده است.

شاگردان عبدالله ویسی مصمم شده‌اند تا در بازی خانگی عصر فردا اولین پیروزی برابر سپاهان در تاریخ لیگ برتر را به ثبت برسانند تا حضورشان در لیگ آینده را قطعی کنند. گرچه این احتمال هم وجود دارد که آبی‌پوشان جنوبی با یک مساوی نیز در لیگ ماندگار شوند.

دیدار استقلال خوزستان - سپاهان اصفهان ساعت 18 روز یکشنبه دوم اردیبهشت در استادیوم غدیر اهواز برگزار می‌شود و تماشای این مسابقه برای علاقمندان رایگان است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
0
با عرض سلام خدمت شما میخواستم بدونم ورزشگاه فولاد آرنا کی افتتاح میشه
مدیر پایگاه با سلام
قرار است برای فصل آینده لیگ برتر افتتاح شود.
 
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها