به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۲۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

درخواست تراکتورسازی برای لغو محرومیت هواداران

خوزستان اسپورت- باشگاه تراکتورسازی اعتراض رسمی خود به برگزاری بازی بدون تماشاگر مقابل صنعت نفت آبادان را اعلام کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه تراکتورسازی، سازمان لیگ برتر فوتبال ایران طی اطلاعیه ای ظهر امروز بازی دو تیم تراکتورسازی و نفت آبادان را بدون تماشاگر اعلام نمود. این اقدام که بدون اطلاع قبلی باشگاه انجام شد مورد واکنش رسمی و کتبی این باشگاه قرار گرفت.

مدیریت باشگاه تراکتورسازی طی نامه ای کتبی مراتب اعتراض خود را به سازمان لیگ برتر فوتبال ایران اعلام کرد. در این نامه باشگاه تراکتورسازی خواستار برگزاری این بازی با حضور هواداران پرشور شد. در این نامه مدیریت باشگاه اظهار امیدواری کرد مسئولین سازمان لیگ فوتبال ایران با عنایت به حساسیت این دیدار نسبت به رفع محرومیت هواداران فهیم و پرشور تیم فوتبال این باشگاه اقدام نماید.

شایان ذکر است که تیم‌های تراکتورسازی، سپاهان و نفت آبادان هرکدام به انجام یک بازی خانگی بدون تماشاگر محکوم شده‌اند. این احکام باعث می‌شود که تیم صنعت‌نفت 2 بازی باقی مانده از فصل جاری لیگ برتر را بدون حضور تماشاگران در شهرهای تبریز و آبادان مقابل تراکتورسازی و استقلال خوزستان برگزار کند.

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1397/1/30/74940_271.jpg

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
علی فولادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
2
گلی به جمال باشگاه تراکتورسازی با اینکه طرفدارای تراکتور علیهشون شعار دادن باشگاه داره دفاع میکنه تا محرومیت هواداران بخشیده بشه . کاش کمی از این غیرت توی مدیرعامل و سرمربی فولاد وجود داشت که مصاحبه کردن گفتن اگر هوادار فولاد اعتراض کنه باید از ورزشگاه محروم بشه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
2
الحق و انصاف به اين ميگن مديريت ، با توجه به اختلاف شديد بين هواداران و مديريت باشگاه و شعارهاي شديد اللحن هواداران به مديريت دارن پيگيري ميكنند در بازي كه فقط نقش تداركاتي دارد هواداران را به ورزشگاه بزنند جالب اينكه مطمئناً اگر هواداران بيايند صد در صد عليه آنها شعار خواهند داد . بعد مديريت و كادرفني فولاد در بازي كه براي اين باشگاه حكم مرگ و زندگي را داشت مصاحبه ميكنند و هواداران را تهديد ميكنند كه نبايد به ورزشگاه بيايند و جالب اينكه پورموسوي ميگويد كه من در بازيهاي بدون هوادار و يا خارج از خانه بهتر لذت ميبرم .
Andimeshk
|
United States
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
2
پرسپولیس و استقلال مربی خوب و باکیفیت خارجی دارند وبه طرز باورنکردنی وعجیب خودشون رو بالا کشیدن مخصوصاً استقلال
استان خوزستان و بالاخص تیم محبوب فولاد حقشه که یک مربی با دانش وسطح کیفی بالا داشته باشه ومطمئنا با همین بازیکنا بهترین نتایج رو به دست میاره
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
فولاد امسال با اين بازيكنان اگر يك مربي خارجي جسور ، حرفه اي ، كاربلد و نترس مثل شفر بكار ميگرفت حتي اگر از شروع نيم فصل دوم ، خيلي راحت ميتوانست رقيبي سخت پرسپوليس براي كسب مقام قهرماني و يا الان با كسب مقام دوم دومين سهميه را از آن خود كرده بود اميدواريم امسال با حفظ اكثر بازيكنان و خريد جند بازيكن لازم و جذب يك سرمربي خارجي مثل ليگ جاري با إحساسات هواداران بازي نشود .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها