به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۲۲۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷

نتایج هفته هشتم و جداول لیگ دسته دوم

نتایج هفته هشتم و جداول لیگ دسته دوم

خوزستان اسپورت- چهره یک تیم صعود کننده به لیگ دسته اول در بازی‌های عصر امروز لیگ 2 مشخص شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، صعود شاهین شهرداری بوشهر به لیگ دسته اول و نیمه تمام ماندن دیدار حساس تیم‌های استقلال جنوب تهران و کارون اروند خرمشهر از حوادث مهم هفته هشتم مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته دوم بود.

در گروه الف، تیم کارون اروند خرمشهر در مهم‌ترین بازی این گروه میهمان استقلال جنوب تهران بود. کارونی‌ها در ابتدای نیمه دوم با گل جابر یوسفی از میزبان پیش افتادند، اما تیم استقلال جنوب ابتدا با گلزنی محمد سوادکوهی نتیجه را مساوی کرد. در دقایق پایانی هم یک ضربه پنالتی برای استقلال جنوب اعلام شد که در این هنگام بین هواداران 2 تیم درگیری پیش آمد و دامنه درگیری به‌دلیل کمبود نیروهای انتظامی به زمین چمن کشیده شد تا بازی نیمه تمام بماند و پرونده این مسابقه برای تصمیم‌گیری به کمیته انضباطی فرستاده شود.

در همین گروه، تیم نفت امیدیه در یک بازی خانگی موفق به کسب پیروزی یک – صفر مقابل تیم مقاومت تهران شد. امیر تیزرو گل برتری نفتی‌ها را در این بازی به ثمر رساند. تیم نفت امیدیه با این پیروزی و با توجه به عدم درج نتیجه بازی نیمه تمام امروز در جدول موقتا به رده دوم گروه الف صعود کرد.

اما در گروه ب، تیم شاهین شهرداری بوشهر که میهمان پالایش نفت آبادان بود، با نتیجه پرگل شش بر یک برابر حریف آبادانی به برتری دست یافت و با این پیروزی پرگل به‌صورت مستقیم از گروه ب مرحله نهایی لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کرد.

علی‌محمد چراغی، میلاد صارمی، محمد محبی، مهدی طاهری، مهدی چاه کوتاه‌زاده و شاهین بالیجانی در این بازی پرگل برای شاهین بوشهر گلزنی کردند. پالایش نفت آبادان هم با این نتیجه غیرمنتظره به قعر جدول نزول کرد.

دو هفته دیگر به پایان مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم باقی مانده تا چهره 2 تیم صعودکننده دیگر به همراه شاهین بوشهر مشخص شود. تیم‌های سرگروه مستقیما به لیگ یک صعود خواهند کرد و برنده بازی پلی‌اف بین تیم‌های دوم نیز سومین سهمیه صعود را دریافت می‌کند.

نتایج دیدارهای هفته هشتم از مرحله نهایی لیگ دسته دوم و جداول رده‌بندی بازی‌ها را در ادامه ملاحظه می‌کنید.

گروه الف
* نفت امیدیه 1 – مقاومت تهران 0
* شهرداری فومن 3 – خوشه طلایی ساوه 0
* استقلال جنوب تهران – کارون اروند خرمشهر (نیمه تمام ماند)

گروه ب
* پالایش نفت آبادان 1 – شاهین شهرداری بوشهر 6
* شهرداری بندرعباس 1 – نفت و گاز گچساران 1
* سردار بوکان 2 – داماش گیلان 2

نتایج هفته هشتم و جداول لیگ دسته دوم

نتایج هفته هشتم و جداول لیگ دسته دوم

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها