به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۲۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵
تعداد نظرات: ۴ نظر

نفت 0 – نساجی 0؛ بازی مهم هفته برنده نداشت

نفت 0 – نساجی 0؛ بازی مهم هفته برنده نداشت

یوسف خدامرادی
خوزستان اسپورت
هفته سی ودوم لیگ یک – استادیوم شهید بهنام محمدی
سه‌شنبه 28 فروردین 97 – ساعت: 17
نفت مسجدسلیمان 0 – نساجی مازندران 0
داور: بیژن حیدری
کمک داوران: بابک داوری و جلیل شعرانی
تماشاگر: هفت هزار نفر

نفت مسجدسلیمان: مسعود پورمحمد، محمد خان‌احمدی، مجید ایوبی، مجتبی بیژن، میلاد خدایی‌اصل، امیرحسین موسی‌زاده، حمید نعمتی، عباس عسکری، حسین دوستدار (67- اکبر آفاقی)، پیمان میری (90- محمد مهری) و میلاد میداودی
سرمربی: محمود فکری

نساجی مازندران: مجتبی روشنگر، مجتبی ممشلی، مجید بهروزی، محمود خمیسی، میثم کریمی (84- ایمان شوریابی)، مرتضی غلامعلی‌تبار، مهرداد عبدی، سعید خردمند (2+45- حسن نجفی)، احمد الجبوری، سهیل رحمانی (90- رحمان جعفری) و محمد عباس‌زاده
سرمربی: جواد نکونام

خلاصه بازی
دیدار حساس تیم‌های نفت مسجدسبیمان و نساجی مازندران با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه اول دیدار نفت و نساجی تحت تأثیر حساسیت امتیازات این مسابقه قرار داشت و بازیکنان 2 تیم جانب احتیاط را رعایت می‌کردند. شاگردان محمود فکری که از حمایت هواداران خودی بهره‌مند بودند، در دقایق پایانی این نیمه با ضرباتی از راه دور به سمت دروازه نساجی تا آستانه گلزنی پیش رفتند که بخت با آن‌ها یار نبود.

میلاد میداودی در دقیقه 35 با شوتی تماشایی از یک ضربه ایستگاهی یخ بازی را آب کرد، اما ضربه کاپیتان نفتی‌ها با شیرجه دیدنی روشنگر دروازه‌بان نساجی به کرنر رفت. متعاقب آن هم شوت حمید نعمتی به تیر عمودی دروازه نساجی برخورد کرد و شوت دقیقه 43 عباس عسکری هم راهی خارج شد تا وقت نخست بازی بدون گل مساوی تمام شود.

در نیمه دوم، بازیکنان نساجی که برای زنده نگه داشتن امیدهای صعود نیازمند پیروزی در این مسابقه بودند، پابه‌پای زردپوشان نفت در نبردهای میانه میدان شرکت داشتند و مترصد استفاده از سرعت احمد الجبوری و ضربات نهایی محمد عباس‌زاده بودند.

اولین خطر جدی این نیمه در دقیقه 62 برای تیم نساجی خلق شد که فرار سریع احمد الجبوری و پاس خطرناک این بازیکن در دهانه دروازه‌ی نفت توسط مدافعین میزبان دفع شد. عباس عسکری هم در سمت مقابل دروازه نساجی را هدف قرار داد که شوت این بازیکن در دقیقه 75 از کنار دروازه به بیرون رفت و لحظاتی بعد داور مسابقه در یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه نساجی دستور به ادامه بازی داد.

تلاش بازیکنان نفت و نساجی در دقایق پایانی این دیدار نیز ثمری نداشت و سوت بیژن حیدری بیانگر تساوی بدون گل 2 تیم بود. نفت مسجدسلیمان با این تساوی 64 امتیازی شده و در صدر باقی ماند و نساجی مازندران امتیازاتش را به عدد 58 رساند و باید منتظر نتایج دو هفته پایانی باشد.

نفت 0 – نساجی 0؛ بازی مهم هفته برنده نداشت

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
3
همچنان شیران نفت مسجدسلیمان شانس اول صعود به لیگ برتر میباشند.لیگ برتر سلام
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
1
نفت مسجدسلیمان با یک امتیاز لیگ برتری میشه
فولاد عشق است
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
2
واقعا نفت عالییی بازی کرد حریف خیلی تو لاک بو باز هم لیگ برتری هستیم
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
0
2
ایول به شیرمردان نفت مسجدسلیمان... ایول به محمود فکری که ازهمه توان استفاده کرد بخصوص قدرت تهاجمی وبازی متفکرانه و بادرایت... سال 97 خوزستان یکچهارم لیگ برتر را خواهد داشت... درود به غیرتمندان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها