به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۲۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
استقلال رامشیر در یک‌قدمی صعود قرار گرفت

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته هفدهم لیگ 3

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته هفدهم لیگ 3

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال استقلال رامشیر در آستانه صعود به لیگ دسته دوم فوتبال ایران قرار گرفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، هفته هفدهم از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم برگزار شد و استقلال رامشیر با پیروزی 4 بر صفر مقابل تیم شهید باقری گویم شیراز در آستانه صعود به لیگ دسته دوم قرار گرفت.

مهران مستأجران، امین حمیداوری و محمد حمید (دو گل) برای استقلال رامشیر به ثمررساندند تا آبی‌پوشان با این پیروزی 30 امتیازی شوند و در یک‌قدمی صعود قرار بگیرند.

تیم ملی‌حفاری اهواز که به میهمانی جهاد نصر سیرجان رفته بود، در یک مسابقه پرگل با نتیجه 3 بر 2 مغلوب حریف شد و حالا باید منتظر نتایج هفته پایانی باشد تا احتمالا به‌عنوان تیم دوم این از این گروه شانس صعود داشته باشد.

سپاهان ایذه نیز امروز یک فرصت طلایی برای صعود به رده دوم جدول را از دست داد و در شرایطی که بازی خوبی را مقابل جندی شاپور دزفول به نمایش گذاشت در ورزشگاه دزفول برابر تیم هم‌استانی با نتیجه مساوی یک – یک متوقف شد و شانس رسیدن به رده دوم جدول را از دست داد.

اما تیم ته جدولی جنوب باغملک که باید به دیدار پرسپولیس برازجان می‌رفت، در این بازی خارج از خانه حضور پیدا نکرد. نتیجه این مسابقه 3 بر صفر به سود حریف برازجانی اعلام شد و جنوبی‌ها در رده ماقبل آخر جدول باقی ماندند.

هفته پایانی از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم تعیین کننده‌ی تیم‌های صعود کننده به لیگ 2 خواهد بود. این در حالیست که تکلیف پرونده بازی برگزار نشده‌ی تیم‌های پرسپولیس گناوه و استقلال رامشیر هنوز مشخص نشده است. این بازی به‌دلیل حمله‌ی هواداران گناوه‌ای به اعضای تیم رامشیری برگزار نشد.

مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته سوم با حضور 30 تیم در سه گروه 10 تیمی برگزار می‌شود و پنج تیم خوزستانی در گروه سوم این مسابقات حضور دارند. تیم‌های اول هر گروه مستقیما به لیگ دسته دوم صعود می‌کنند و از بین تیم‌های دوم گروه‌ها نیز یک تیم صعود خواهد کرد.
 
http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1397/1/27/74797_221.jpg
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حسین قیصری ابوالعباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
1
با سلام خدمت خوزستان اسپورت ،،در این گروه بین این ده تیم،،تیمی سقوط میکند؟؟با تشکر از خوزستان اسپورت
مدیر پایگاه سلام
تیمهای ششم تا دهم هر گروه به مرحله مقدماتی لیگ سه در فصل آینده سقوط می کنند.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها