به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۰

ابراهیم‌زاده: وضعیت بازیکنان نفت مشخص نیست

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1397/1/25/74716_570.jpg

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: این فراز و نشیب‌ها در فوتبال طبیعی است و انشاءالله که سپاهان به روزهای اوج خود بازگردد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایمنا، مسعود ابراهیم‌زاده درباره دیدار روز گذشته صنعت نفت آبادان برابر سپاهان اظهار کرد: بازی خوب و پرفشاری بود. هرچند ماندن تیم ما در لیگ قطعی شده بود و به هدف‌مان رسیده بودیم اما برای ارائه یک بازی خوب آمده بودیم.

وی ادامه داد: البته مشخص بود سپاهان برای کسب 3 امتیاز به زمین آمده است چون آنها تحت فشار بودند. سپاهان بازی خوبی انجام داد اما ما هم خوب دفاع کردیم و منطقی بازی کردیم تا توانستیم یک امتیاز کسب کنیم.

مدافع صنعت نفت درباره شرایط این روزهای سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان تیم ریشه داری است و هر سال برای قهرمانی در لیگ و جام حذفی می‌جنگید. این فراز و نشیب‌ها در فوتبال طبیعی است و انشاءالله که سپاهان به روزهای اوج خود بازگردد.

ابراهیم‌زاده درباره وضعیت بازیکنان صنعت نفت برای ماندن در این تیم برای سال بعد تصریح کرد: وضعیت اصلاً معلوم نیست. وقتی باشگاه برای تمدید قرارداد هیچ صحبتی با مربیان و بازیکنان نکرده طبیعی است که بازیکن هم با چند باشگاه برای سال بعد صحبت کند. باشگاه صنعت‌نفت هنوز هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد با هیچ بازیکنی نکرده است.

گفتنی است صنعت نفت آبادان با تساوی روز گذشته برابر سپاهان 38 امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده‌بندی باقی ماند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها