به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰

ابراهیم‌زاده: با یک اشتباه سه امتیاز از دست رفت

ابراهیم‌زاده: با یک اشتباه سه امتیاز از دست رفت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است بازیکنانش علیرغم یک اشتباهی که انجام دادند عملکرد خوبی را مقابل صنعت نفت به نمایش گذاشتند.

به‌ گزارش ‌خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، منصور ابراهیم زاده پس از تساوی تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته‌ بیست و هشتم لیگ برتر در نشست خبری اظهار کرد: در روزی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم و تفاضل گلمان را افزایش دهیم، با یک اشتباه نابخشودنی که در اختیار حریف قرار دادیم، بازی با تساوی و از دست رفتن سه امتیاز برای ما همراه بود.

او ادامه‌ داد: در این بازی بدشانسی‌ها و بی دقتی‌ها نگذاشت که به نتیجه‌ دلخواه خود برسیم. اکنون باید به دو بازی آینده فکر کنیم و به فکر این باشیم که سال بعد سپاهانی را شایسته و نام این تیم بسازیم. سال آینده باید برای سپاهان سال خاصی باشد.

ابراهیم زاده، ‌اضافه کرد: بازیکنانم در مجموع نمایش خوبی را ارائه دادند و چیزی که در توانشان بود را به نمایش گذاشتند، اما آنها در یک صحنه اشتباه کردند و می‌توانستند عملکرد بهتری نیز داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه‌ درباره شرایط تیمش، بیان‌ کرد:  زمانی که بخواهیم یک چیز را بررسی کنیم که درست یا غلط بوده باید به آمارها نگاه کنیم. آیا در بازی جام حذفی ما به صنعت نفت نباختیم؟ از لحاظ آماری خیلی بهتر شده ایم و تغییرات خوبی را در بخش روانشناسی داشته‌ایم، اما هنوز استرسی روی بازیکنان وجود دارد که برطرف نشده است. البته باید بگویم که این استرس بسیار کمتر شده ، اما بحث‌های روانی بسیار سریع حل نمی‌شوند و نیاز به گذر زمان دارند. بعضی از جوانان ما استرس ندارند و مقداری ضعف تکنیکی دارند و مقداری از مشکلاتمان نیز از طرف بدشانسی و بی دقتی بازیکنان است.

سرمربی سپاهان درباره بی نظمی بازیکنانش در هنگام ضربات ایستگاهی، گفت‌: چنین بی نظمی تیم ما نداشت. من به دو نفر راست پا و به دو نفر چپ پا گفته بودم که با  چه زاویه‌ای پشت توپ قرار بگیرند. اصلا نباید به این فکر کنیم که خوب بازی کنیم و آینده را روشن کنیم. باید از بازیکنان خوب حمایت کنیم و به آنها اهمیت دهیم. جلال علی محمدی بعد از مدت‌ها دوباره پا به توپ شده است، اما در مقابل استقلال خوزستان اولین چیزی که نیاز داریم، این است که به حواشی توجهی نکنیم. هوادارانمان امروز تا ‌دقیقه 90 ما را تشویق کردند و آنهایی که طرفدار تیمی با پنج قهرمانی در لیگ برتر هستند، انتظاراتشان قهرمانی‌های بیشتری در این مسابقات است، اما آنها باید این را درک کنند که موجودی باشگاه همین است.

ابراهیم زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعه‌ امضای قرارداد مدیران ارشد سپاهان با سرمربیان دیگر، گفت‌: من نمی‌توانم درباره سایر مربیان صحبت کنم. فقط باید درباره منصور ابراهیم زاده بگویم. در زمانی که شاید هیچ کس قبول نمی‌کرد هدایت سپاهان را بپذیرد، من روی نیمکت این تیم نشستم. رزومه من و افتخاراتی که کسب کرده‌ام مشخص است. تا زمانی که هستم اهداف خود را دنبال خواهم کرد.

او در پایان گفت: اگر بازیکنی برای تیم بازی نکند، به خودش ضربه می‌زند. در نهایت ما می‌توانیم شش بازیکن را به خدمت بگیریم. ابتدای فصل 90 درصد تیم سپاهان تغییر کرد و تغییرات زیاد نیز مشکل ساز است، اما من نگران این موضوع نیستم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها