به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷

جلالی: بابت نتیجه کسب شده متأسف هستم

جلالی: بابت نتیجه کسب شده متأسف هستم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: برای مقابله با این بازی‌ها از اول تیم‌مان تجهیز نشده بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مجید جلالی در نشست خبری بعد از بازی تیمش با استقلال خوزستان گفت: به طور کلی ما برای مقابله با این بازی‌ها از اول تیم‌مان تجهیز نشد. در طول فصل نفت آبادان و سپیدرود 4 امتیاز از ما گرفتند. همچنین استقلال خوزستان که با این روش بازی 4 امتیاز از ما گرفت.

وی افزود: واقعیت این است که ما واقعا نمی‌توانیم مقابل تیم‌هایی که به این شکل و بی قاعده بازی می‌کنند بازی خوبی انجام دهیم. این روش بازی به نوعی یک بازی بی قاعده است که شاید باعث شود حریف به آنچه می‌خواهد برسد اما ما نمی‌توانیم تأثیرات خوبی در جریان بازی بگذاریم. امروز هم دیدید نتوانستیم کار خاصی کنیم و بابت نتیجه کسب شده متأسف هستم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اخراج صادق بارانی هافبک تیمش در این دیدار عنوان کرد: در مورد تصمیم داور اظهار نظر نمی‌کنم چرا که متوجه نشدم صادق روی بازیکن حریف پا انداخت یا خیر اما کلا از رفتار بازیکن تیمم راضی نیستم و اگر اشتباه نکنم او برای سومین بار است که این مشکل را ایجاد می‌کند و واقعا از این بابت ناراحت هستم.

جلالی در رابطه با استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیمش تصریح کرد: ما همیشه این کار را انجام می‌دهیم. امروز ایوب خانزاده 18 ساله را به میدان فرستادیم اگر چه او را قبلا مقابل گسترش فولاد بازی دادیم. این سیاست کلی باشگاه پیکان است که جوانان خوبی برای آینده خود می‌سازد.

وی در واکنش به سوال یکی دیگر از خبرنگاران مبنی براینکه آیا از عملکرد تیم حریف و نحوه بازی استقلال خوزستان شاکی است؟ گفت: نه شاکی نیستم آنها روش بازی شان اینطور بود و ایراد از ما هست که توانایی مقابله با این روش بازی چنین تیم‌هایی را نداریم. حریف ما از این نوع نحوه بازی نتیجه می‌گیرد طبیعی است آن را ادامه می‌دهد اما ما واقعا نمی‌توانیم مقابل این روش بازی برخی تیم‌ها کاری ازپیش ببریم. دلیلش این است که سلاح لازم را نداریم. شما نگاه کنید حریفانی که با این روش بازی به میدان می‌روند در کجای جدول هستند و ما مقابل این تیم‌ها فقط در دو بازی رفت و برگشت یک امتیاز گرفتیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان راجع به اینکه تیمش با نتیجه کسب شده شانس کمتری را برای کسب سهمیه آسیا دارد گفت: ما براساس ظرفیت خودمان این نتایج را گرفتیم براساس بودجه‌ای که به باشگاه اختصاص داده شده و شاید این عالی‌ترین نتیجه‌ای بود که می‌شد در این فصل کسب کرد. اگرچه هنوز دو بازی دیگر باقی مانده و ما همه سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا حداکثر امتیازات را کسب کرده و جایگاه‌مان را بهبود ببخشیم. همانطور که گفتم ما امتیازات زیادی مقابل تیم‌های انتهای جدولی از دست دادیم در کنار این موضوع هفته های اخیر هر مسابقه 4 تا 7 بازیکن اصلی مان را در اختیار نداریم و شاید اگر امروز مرتضی آقاخان و شاهین ثاقبی داشتیم شرایط فرق می‌کرد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها