به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

سپاهان 1 – نفت 1؛ تساوی با ضربات پنالتی

سپاهان 1 – نفت 1؛ تساوی با ضربات پنالتی

خوزستان اسپورت
هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر – استادیوم نقش‌جهان
جمعه 24 فروردین ماه 97 – ساعت: 16
سپاهان اصفهان 1 – صنعت‌نفت آبادان 1
گل‌ها: ساسان انصاری (8- پنالتی) برای سپاهان – کرار جاسم (31- پنالتی) برای نفت
داور: بیژن حیدری
کمک داوران: محمدرضا منصوری و مهدی الوندی
اخطار: سیاوش یزدانی (سپاهان) – کرار جاسم، آگوستو سزار، لوسیانو پریرا، حسین ساکی (نفت)
تماشاگر: پنج هزار نفر

سپاهان اصفهان: ابراهیم عالمه، ابوالحسن جعفری، سیاوش یزدانی، حامد بحیرایی (71- رضا دهقانی)، سعید آقایی، مهرداد محمدی، عارف غلامی، علی کریمی، جلال الدین علی‌محمدی (59- مسعود حسن‌زاده)، مهدی شریفی (84- حسین پاپی) و ساسان انصاری
سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

صنعت‌نفت آبادان: سوشا مکانی، حسین ساکی، علی عبدالله‌زاده، مگنوباتیستا، مسعود ابراهیم‌زاده، آگوستوسزار، کرار جاسم (78- سعید لطفی)، زبیر نیک‌نفس، محمد امین درویشی (73- طالب ریکانی)، حامد پاکدل (60- رضا جبیره) و لوسیانو پریرا
سرمربی: فراز کمالوند

خلاصه بازی
تساوی یک – یک از دو ضربه پنالتی حاصل 90 دقیقه تلاش یاران سپاهان اصفهان و نفت آبادان بود.

مصدومیت علی عبدالله‌زاده مدافع میانی نفت آبادان در حین گرم کردن قبل از آغاز مسابقه باعث ایجاد یک تغییر اجباری در ترکیب صنعت‌نفت شد و مگنو باتیستا هافبک دفاعی این تیم به پست دفاع میانی انتقال یافت تا آگوستو سزار برزیلی در میانه میدان جایگزین بازیکن مصدوم شود. سپاهان هم از این بازی خانگی سه امتیاز را می‌خواست تا از کابوس سقوط رها شود.

سپاهان و صنعت‌نفت در نیمه اول بازی برابری ارائه کردند و هرکدام یک بار از نقطه پنالتی به گل رسیدند. اولین حمله سپاهانی‌ها در دقیقه هشتم منجر به ضربه پنالتی شد تا ساسان انصاری تیم میزبان را پیش بیندازد. یاران صنعت‌نفت برای جبران گل خورده دست به حمله زدند و پس از اینکه لوسیانو پریرا یک موقعیت عالی را در دقیقه 25 از دست داد، دقایقی بعد روی حرکت همین مهاجم تأثیرگذار برزیلی یک ضربه پنالتی برای صنعت‌نفت به دست آمد تا کرار جاسم در دقیقه 31 نتیجه را مساوی کند.

سپاهان در نیمه دوم آهنگ تهاجمی به خود گرفت تا با حمایت هوادارانش به گل دوم دست پیدا کند و حضورش در لیگ فصل آینده را قطعی کند. سپاهانی‌ها چند موقعیت گلزنی را در این نیمه توسط مهدی شریفی، ساسان انصاری و رضا دهقانی ایجاد کردند اما ضربات نهایی یاران سپاهان دقت کافی را نداشتند و راهی به چارچوب دروازه‌ی نفت آبادان پیدا نکردند.

صنعت‌نفت هم در اوقات تلف شده مسابقه صاحب یک فرصت بسیار خوب برای زدن گل برتری شد که شانس با لوسیانو پریرا همراه نبود و ضربه این بازیکن به خارج از دروازه رفت تا نتیجه مساوی یک – یک در پایان مسابقه رقم بخورد.

شرح گل‌ها
1-0 (سپاهان): در پی برخورد توپ به دست مگنو باتیستا درون محوطه جریمه نفت آبادان، داور مسابقه با لحظاتی تأخیر ضربه پنالتی اعلام کرد و این پنالتی با ضربه ساسان انصاری به زاویه سمت راست دروازه صنعت‌نفت تبدیل به گل شد.

1-1 (صنعت‌نفت): خطای محرز سیاوش یزدانی مدافع سپاهان روی لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی صنعت‌نفت به اعلام ضربه پنالتی انجامید و کرار جاسم با ضربه‌ای دقیق توپ را درون دروازه‌ی سپاهان جای داد.

در حاشیه
* علیرغم رأی کمیته انضباطی مبنی بر انجام بازی خانگی سپاهان اصفهان در خارج از این استان اصفهان، این مسابقه با نظر مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شد.
* گروهی از هواداران آبادانی با استقرار در سکوهای پشت نیمکت این تیم به تشویق سبزپوشان صنعت‌نفت پرداختند.
* علی عبدالله‌زاده مدافع میانی نفت آبادان در حین گرم کردن قبل از آغاز مسابقه مصدوم شد و آگوستو سزار جای وی را گرفت.
* بنرهایی در مورد صرفه جویی در آب و هشدار برای کم آبی در ورزشگاه نصب شده بود.
* سعید آقایی قبل از سوت آغاز مسابقه به سمت فراز کمالوند رفت و در آغوش این مربی قرار گرفت.
* داود نوشی صوفیانی به‌دلیل محرومیت و حسین بغلانی به‌دلیل مصدومیت در این بازی غایب بودند.
* در پایان نیمه نخست هواداران صنعت نفت و سپاهان به صورت لفظی درگیر شدند.
* سعید فتاحی، مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر که در ورزشگاه حاضر بود به داخل هواداران آمد و از آن‌ها خواست تا ضمن حفظ آرامش صرفا تیم خود را تشویق کنند.
* داور در دقیقه 60 مسابقه به‌دلیل تأخیر در آغاز مجدد بازی به سوشا مکانی کارت زرد نشان داد.
* هواداران ناراضی سپاهان به شدت علیه بازیکنان و مدیران این باشگاه شعارهایی سر دادند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
1
زنده باد جنگجویان صنعت نفت! برعکس بازیهای خارج از خانه نیم فصل اول دیگه منتظر باخت نیستیم! مگنو باتیستا معرکه بود تماشاگرای اصفهانی یواشکی ازش تعریف میکردن!! فریاد لب خط که توپ رو از مهاجم سپاهان گرفت واقعا دیدنی وغرورانگیز بود دمش گرم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها