به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

قلعه‌نویی: ناراحتم که دو امتیاز را اینجا گذاشتیم

قلعه‌نویی: ناراحتم که دو امتیاز را اینجا گذاشتیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اعتقاد دارد که فضای بازی این تیم مقابل فولاد خوزستان تمیز بوده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی در پایان دیدار تیمش با فولاد در نشست خبری گفت: خوشحالم بار دیگر به اهواز آمده‌ام، شهری که از آن خاطره دارم و همیشه در ذهنم هست. تقریباً اولین دوره مربیگری‌ام را اینجا شروع کردم. فضای بازی امروز تمیز بود که جا دارد، تشکر کنم.

«در مورد نیمه اول به خاطر باد و شرایط جوی نمی‌توان صحبت کرد»، وی با بیان این جمله افزود: از پورموسوی تشکر می‌کنم که تیم خوبی ساخته است، اما عدالت در بازی امروز رعایت نشد. بازی که باید با اختلاف دو گل تمام می‌شد، با تساوی به پایان رسید. پس از گلی که خوردیم، به هدف اول‌مان یعنی یک امتیاز رسیدیم، اما دو امتیاز گذاشتیم و رفتیم. بازی باید 3 بر یک یا 4 بر یک تمام می‌شد. به بازیکنانم خدا قوت می‌گویم. در نیمه دوم فکر کنم فولادی‌ها تنها یک بار از طریق کرنر به دروازه ما نزدیک شدند. ناراحتم که دو امتیاز را اینجا گذاشتیم و رفتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا فولاد خوزستان نتوانسته شرایط خوبی مانند گذاشته داشته باشد، خاطرنشان کرد: در مورد جایی که مسئولیت ندارم، صحبت نمی‌کنم. به‌عنوان مثال اگر در مورد استقلال سؤال می‌کردید، جواب نمی‌دادم، اما به صورت کلی به این سؤال پاسخ می‌دهم. شما منچستر بعد از فرگوسن را ببینید. شما باید بدانید سیاست‌ آدم‌هایی که مسئولیت دارند، چیست. در انگلیس تیم آرسنال دنبال نتیجه نیست، دنبال رو کردن جوانان و فروش آنهاست. من در خوزستان تجربه دارم. شما به یاد ندارید، اما بازیکنان زیادی اینجا بودند. از حسن نظری گرفته تا ابراهیم قاسم‌پور و کریم بوستانی. اگر خوزستان برنامه‌ریزی خوب داشته باشد، احتیاجی ندارد بازیکن بخرد، چون خیلی بازیکن با استعداد دارد.

قلعه‌نویی همچنین یادآور شد: زمانی، همه ایران از خوزستان تغذیه می‌کردند. حسن نظری دفاع راست تیم ملی بود، ابراهیم قاسم‌پور، محمد صادقی و ... هم بودند. اگر مدیران سرمایه‌گذاری نکنند، باید برنامه‌شان برای پنج سال آینده به نحوی باشد که هم به سود فوتبال خوزستان باشد و هم خودشان. فوتبال ایران این‌طوری است و کلی بگویم مدیرانی نداریم که آینده‌نگر باشند. واقعاً دلم برای سپاهان می‌سوزد، تیمی به آن خوبی که می‌توانست قهرمان آسیا شود الان در جایگاه خوبی نیست. این موضوع به نگرش مدیران برمی‌گردد. اجازه دهید اسم نیاورم، اما مدیرانی بودند که خیلی خرج کردند، اما نتیجه نگرفتند.

وی در پایان عنوان کرد: بی‌برنامگی کل مملکت را اذیت می‌کند. دعا کنید خوزستان به شرایط قبلی‌اش بازگردد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولادی باتعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
0
0
اقای قلعه نویی ما هواداران فولاد خواهان بکارگیری شما در مجموعه فولاد خوزستان هستیم فقط کسی مثل شما میتونه اوضاع سکوها رو درست کنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها