به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲

سراج: جایگاه سپاهان در پایین جدول نیست

سراج: جایگاه سپاهان در پایین جدول نیست

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دیدار خارج از خانه با سپاهان را سخت عنوان کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، بهنام سراج که به جای فراز کمالوند در نشست خبری پیش از دیدار خارج از خانه تیمش مقابل سپاهان در اصفهان شرکت کرده‌بود، اظهار داشت: کمالوند به دلیل کسالت نتوانست در نشست خبری حاضر شود و باعث افتخار من است که در خدمت شما هستم، من بازیکن تیم پلی اکریل اصفهان بوده‌ام، مربی‌های خوبی در اصفهان داشته‌ام و متاسفانه الان از آنها خبر ندارم.

وی افزود: ما بازی بسیار سختی برابر سپاهان داریم. شاید شرایط سپاهان پس از 10 سال در لیگ برتر شرایط خوبی نباشد، اما فوتبال سپاهان و نتایج این تیم متفاوت است. امیدواریم بازی خوبی باشد. معتقدم سپاهان جایگاهش اینجا نیست. ما هم در هفته‌های گذشته از بازیکنان جوان استفاده می‌کردیم، اما با توجه به صحبت هایی که در رسانه‌ها مطرح شده، بازیکنان جوان را آبادان گذاشته‌ایم و با تیم کامل آمده‌ایم.

مربی صنعت نفت درباره این موضوع که این تیم توانسته سپاهان را در فصل جاری دو بار شکست بدهد و این مسئله برای بازیکنان به نوعی از نظر روحی خوب است و آنها بدون استرس بازی می‌کنند، خاطرنشان کرد: تا جایی که ما با بازیکنان کار کرده‌ایم، صنعت نفت همیشه برابر اصفهانی‌ها انگیزه خاصی دارد و این بازی هم همینطور است. شرایط ما در جدول به نوعی است که می‌توانیم 2 پله دیگر صعود کنیم، بنابراین به دنبال 3 امتیاز بازی بوده و بازی را دستِ‌کم نمی‌گیریم.

سراج تصریح کرد: ما با یک تیم پرقدرت روبه‌رو هستیم و این تیم اجازه دستِ‌کم گرفته شدن نمی‌دهد. 2 بازی گذشته شرایط خاص خودش را داشته و ما حالا با تیمی جدید رو‌به‌رو هستیم، که امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردید روزی برسد که سپاهان در شرایط سقوط باشد، خاطرنشان کرد: خود ما نیز باورمان نمی‌شود که سپاهان در چنین شرایط باشد. فوتبال همین است، یعنی روزی بالا و روزی پایین است، اما درخواست من از مردم اصفهان این است که از 2 تیم شهر خود حمایت کنند. این زنگ خطری برای سپاهان است که باید در سال‌های آینده به نحوی یارگیری کند که نتیجه بگیرد. سپاهان بازی‌های خوبی داشته اما نتایج در حد این تیم نبوده است.

مربی صنعت نفت در پایان اعلام کرد که صوفیانی به دلیل محرومیت و بغلانی به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها