به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰
تعداد نظرات: ۸ نظر

میداودی: باید برای کسب قهرمانی بجنگیم

میداودی: باید تلاش کنیم تا قهرمان شویم

کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجید سلیمان گفت: در بازی با مس کرمان از پشت محوطه شوتی را به سمت دروازه زدم که در ابتدا متوجه نشدم چه شده اما وقتی فیلم را بعد از بازی دیدم فهمیدم که توپ درون دروازه می‌چرخد و همانجا یاد سوباسا افتادم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، میلاد میداودی کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص اینکه صعود تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر تقریباً قطعی شده است، گفت: خوشبختانه ما خیلی از راه را رفته‌ایم و فقط 3 بازی باقی مانده که ان‌شاالله این 3 هفته را هم با موفقیت پشت سر می‌گذاریم.

وی افزود: ما از هفته‌های ابتدایی در صدر جدول حضور داشتیم و حالا باید تلاش کنیم قهرمان شویم، شاید صعود ما قطعی شده باشد ولی قهرمانی‌مان هنوز قطعی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که فیلمی از او بعد از زدن گل به مس کرمان منتشر شده که خودش آن صحنه را با کارتون فوتبالیست‌ها قیاس کرده بود، گفت: در بازی با مس کرمان از پشت محوطه شوتی را به سمت دروازه زدم که توپ درون دروازه قرار گرفت. در ابتدا متوجه نشدم چه شده اما وقتی فیلم را بعد از بازی دیدم فهمیدم که توپ درون دروازه می‌چرخد و همانجا یاد سوباسا افتادم.

کاپیتان نفت در خصوص اینکه گفته می‌شود وزارت حق هزینه برای تیم‌های لیگ برتری را ندارد و آیا این مجموعه نگران این مشکل نیست، گفت: اگر من اشتباه نکنم قانونی تصویب شده که تیم‌هایی که از وزارت نفت به لیگ برتر صعود می‌کنند فقط می‌توانند اسپانسر بگیرند و وزارتخانه حق هزینه کردن برای آنها را ندارد. الان هم مجموعه به دنبال اسپانسر است و من امیدوارم اتفاقی که چند سال پیش برای نفت مسجدسلیمان افتاد و برنامه ریزی مناسبی برای حضور این تیم در لیگ برتر صورت نگرفته بود دوباره تکرار نشود.

میداودی در خصوص اینکه چه تعداد تماشاگر از بازی‌های این تیم استقبال می‌کنند، گفت: گنجایش ورزشگاه مسجدسلیمان کم است اما در هر بازی 7 الی 8 هزار تماشاگر از روی دیوارها هم که شده بازی‌ها را تماشا می‌کنند. مسجدسلیمان شهر اولین‌ها است و مهد فوتبال محسوب می‌شود. تنها دلخوشی مردم داشتن همین تیم است و امیدوارم با صعود به لیگ برتر بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

وی در خصوص اینکه سرمربی نفت استقلالی است و خودش هم به عنوان کاپیتان نفت یک استقلالی محسوب می‌شود، گفت: ظاهراً امسال تقدیر اینچنین بوده که استقلالی‌ها در صعود نفت تاثیرگذار باشند. سرنوشت ما هم به استقلال گره خورده است.

میداودی در ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه آیا مطالباتش را از استقلال گرفت یا خیر، گفت: متاسفانه هنوز مطالباتم پرداخت نشده و 250 میلیون تومان طلب دارم که قرار بود دی‌ماه این رقم پرداخت شود اما نشد. حالا هم وکیل گرفته‌ایم و پیگیر مطالباتمان هستیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پایان در خصوص اینکه احتمال دارد فصل آینده دوباره در ورزشگاه آزادی با هواداران استقلال روبرو شود، گفت: اول فصل که به نفت مسجدسلیمان آمدم انگیزه زیادی داشتم و خوشحالم که به رسیدن به هدفم نزدیک شدم. همه آرزویم این است که دوباره در ورزشگاه آزادی تماشاگران استقلال را ببینم و روزهای شیرین گذشته را در ذهنم مرور کنم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
1
بعداز چهارسال دویست وپنجاه میلیون توما طلب کاره تازه وکیل گرفته اونوقت آقای فکری گلایه میکرد که به ما پاداش نمیدن وباخت نفت به خاطره پاداش ندادنه!!
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
1
اقای میداوودی صعود کجا قطعی شده؟سه بازی ۹ امتیاز داره شما با تیم سوم ۶ امتیاز فاصله دارید.بازی بعدی رو ببازید خطرناک میشه
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
1
درود به شیر مرد خوزستانی میلاد جان ازت ممنونیم گلهای مهمی که به مس کرمان و اکسین البرز زدی 6 امتیاز بیرون از خونه نقش اساسی در صعودمون داره و امیدوارم همونطور که خودت گفتی در 3 بازی بعدی هم امتیازاتی بگیریم که قهرمانی رو بدست بیاریم
افشین کهیش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
1
سلام
اقا بیژن انشالا میریم لیگ برتر
کرم رضا روشنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
0
2
لیگ برتر چهارتیم خوزستانی چشم همه تیمها به خوزستانه مهد قوتبال ایران
Mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
1
چرا بعضی ها این قد نا امیدن مردحسابی ما اگه مس رفسنجان هم ببریم میریم چون نساجی و فجر با هم بازی دارن نساجی حتما فجر میبره میلاد عشق هستی
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
میلاد عزیز ازاینکه غیرتمندانه به زادگاهت برگشتی وبرای صعود به لیگ برتر اینهمه تلاش کردی ...ازاینکه آکادمی فوتبال درمنطقه خانه پدری وپدربزرگت منظورم همان منطقه بی بیان دایر کردی ازصمیمانه ترین رگ دل سپاسگزارم.....میلاد عزیز بقول ما قدیمی ها بزرگی خرج داره...کوچکی مردم رابکن مردم خودشان بزرگت خواهند کرد....به امید بزرگی درهمه نیت های خیرت....
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
0
0
میلاد عزیز حدود چهل سال پیش بازیهای جوانان درهمین ورزشگاه مسجدسلیمان کاشته ای را از58متری مایل به خط اوت پدرت جهانشاه باشوتی سرکش گل کرد که مدتها مثال زدنی شد... هنوزدر لیگ برتر چنین گل یا شوتی ندیده ام... بله گل مهدی مهدوی کیا به چین خیلی جالب بود ولی قابل قیاس نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها