به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

بغلانی: نمی‌توانم درباره مسائل مالی حرف بزنم

بغلانی: نمی‌توانم درباره مسائل مالی حرف بزنم

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، گفت: به عنوان یک آبادانی نمی‌توانم از مسائل مالی حرف بزنم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، حسین بغلانی در مورد وضعیت تیم صنعت نفت، گفت: خدا را شکر وضعیت خوب است. تا به اینجا در جدول وضعیت ما خوب بوده و عملکردمان هم قابل قبول بوده است.

وی در مورد پیروزی مقابل پیکان، عنوان کرد: پیکان برای کسب سهمیه تلاش می‌کند. آنها از دونده ترین تیم‌های لیگ برتر هستند. مربی خوبی دارند و بسیار یکدست هستند. با فشار هواداران و دوندگی بازیکنان توانستیم در این بازی برنده شویم.

مدافع صنعت نفت در مورد اینکه آیا تیمش به خواسته‌ای که در لیگ امسال داشت، رسید، تصریح کرد: شرایط خوب است. ما در جام حذفی به نیمه‌ نهایی رسیدیم و در لیگ هم در رده هشتم هستیم. شرایط خوب است.سپاهان تیم خوب و بزرگی است. به جایگاه این تیم نگاه نکنید. سپاهان بزرگ است و بزرگ خواهد ماند. یک تیم مثل استقلال خوزستان سال بعد از قهرمانی دچار مشکل شد و این مسائل در فوتبال طبیعی است. امیدوارم بتوانیم در ادامه لیگ خوب کار کنیم.

وی در مورد اظهارات داود نوشی صوفیانی که از شرایط مالی گلایه کرده بود، گفت: به عنوان یک بازیکن و بچه‌ آبادانی نمی‌توانم از مسائل مالی حرف بزنم. پانزدهمین سال است که در این مجموعه هستم. سالی بوده که فقط 30 درصد گرفته بودم. بحث چاپلوسی نیست من امسال هم می‌توانستم قرارداد بهتری ببندم. شاید گاهی کمی دیر شده باشد اما همیشه پولمان را گرفتیم. اینجا شهر من است. اگر بحث پول بود می‌توانستم به تیم دیگری برویم. خیلی از جاها پول را رها کردم و به خاطر شهرم در تیم ماندم. این نظر شخصی نوشی‌صوفیانی است. ما تا به الان 50 درصد گرفتیم اما دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

بغلانی یادآور شد: عیسی‌زاده امسال خیلی تلاش کرده و تلاش او هم برای این بوده که مردم آبادان تیم خوبی داشته باشند. به همین خاطر هم بازیکنان میلیاردی جذب شدند.  عیسی زاده خودش را تحت فشار گذاشت تا تیم شرایطش درست شود. اگر چهل درصد هم به عنوان یک آبادانی گرفته باشم صبر می‌کنم و میدانم که دیر یا زود پولم را می‌گیرم.10 سال هست در تیم بزرگسالان صنعت نفت آبادان هستم و می‌دانم پول را می‌گیرم. مدیر عاملی در اینجا فعال است که انسانی با خدا است. او همیشه حق را می‌گوید و شاید الان کمی دستش خالی است.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت در پایان، گفت: یکسری افراد در فضای مجازی هستند که برای تخریب بازیکنان بومی و سایرین تلاش می‌کنند. این یک ضعف است. فردی که این  اقدامات را برای خراب کردن نام یک نفر انجام می‌دهد اقدام خوبی نمی‌کند. اخیرا با فضای مجازی بازیکن جا به جا می‌شود و تیم‌ها از این رو به آن رو می‌شوند. مردم آبادان خیلی با فرهنگ هستند. مطالبی که در فضای مجازی علیه کادر سرپرستی، مدیرعامل و کادرفنی مطرح می‌شود از سوی آبادانی‌ها نیست. افرادی این کار را می‌کنند که به تیم ضربه بزنند. آدم باید منصف باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
1
مرحبا حسین آبودانی
عشق است فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
1
واقعا حقتونو میخورن
فولاد عشق است
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
0
1
سلام خوزستان اسپورت قرار بود بازی صنعت نفت و سپاهان در زمین بی طرف برگزار بشه چی شد که الان میگن در نقش جهان برگزار میشه؟؟؟؟
مدیر پایگاه با سلام
ظاهرا اجرای حکم محرومیت قطعی سپاهان را به تعویق انداخته اند.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها