به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

عکس/نفت آبادان موفق‌ترین تیم استان در نیم‌فصل دوم

نفت آبادان موفق‌ترین تیم استان در نیم‌فصل دوم

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نیم‌فصل دوم لیگ برتر روند صعودی داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، نیم‌فصل دوم هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران همانند دوره‌های قبلی با نیم‌فصل اول متفاوت بوده و تیم‌های مختلف نسبت به دور رفت روند صعودی یا نزولی داشته‌اند.

ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران که در نیم‌فصل اول لیگ جاری در شرایط بحرانی قرار داشتند، ضمن اینکه در جدول نیم‌فصل دوم بهترین عملکرد را داشته‌اند، در جدول کلی لیگ هم به رده‌های دوم و سوم صعود کرده و برای کسب نایب قهرمانی رقابت می‌کنند.

در عین حال، پارس جنوبی جم و پدیده مشهد بیشترین نزول در جدول لیگ نسبت به نیم‌فصل اول را داشته‌اند و جزو تیم‌هایی هستند که کمترین امتیازات را در دور برگشت به دست آورده‌اند.

اما در بین سه نماینده خوزستان، تیم صنعت‌نفت آبادان عملکرد بهتری داشته و با کسب 16 امتیاز در رده ششم جدول نیم‌فصل دوم قرار گرفته است. صنعتی‌ها نسبت به تعداد بازی مشابه در دور رفت 2 امتیاز بیشتر کسب کرده و روند صعودی داشته‌اند.

تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان نیز در رده‌های هفتم و دوازدهم جدول نیم‌فصل دوم قرار گرفته‌اند. فولادی‌ها نسبت به نیم‌فصل نخست که در 12 مسابقه 20 امتیاز کسب کرده بودند، کاهش 5 امتیازی داشته‌اند و استقلالی‌های خوزستان نسبت به دوررفت که در 12 مسابقه 10 امتیاز داشتند و تیم پانزدهم جدول بودند، در نیم‌فصل دوم 2 امتیاز بیشتر به دست آورده‌اند و در جدول کلی لیگ هم فعلا خارج از منطقه سقوط هستند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها