به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰

کریمی: با استفاده از تجربه بیشتر به پیروزی رسیدیم

کریمی: با استفاده از تجربه بیشتر به پیروزی رسیدیم

خوزستان اسپورت- سرمربی گسترش فولاد تبریز گفت: بازی با استقلال خوزستان از نظر فنی کیفیت خوبی داشت و هر دو تیم به فکر بازی خوبی بودند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، فیروز کریمی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: سال نو را خدمت همه تبریک می‌گویم. بازی از نظر فنی کیفیت خوبی داشت و هر دو تیم به فکر بازی خوبی بودند. شرایط جدول روی عملکرد فنی تیم‌ها تأثیر نگذاشته بود برای این بازی ویسی تاکتیک‌هایی در نظر گرفته بود که ما به خوبی خودمان را با آنها تغییر می‌دادیم. ابتدا با سیستم 3-3-4 بعد 1-5-4 و در آخر با سیستم 2-4-4 بازی کردیم. ویسی و همکارانش هم به خوبی اینها را پوشش دادند.

وی ادامه داد: علاوه بر گل‌ها هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و کمتر دیدیم که در جریان بازی وقت تلف شود. هر دو تیم بازی رو به جلو را اجرا کردند. بچه‌های ما هم موقعیت‌های زیادی داشتند اما رضا خالقی با تجربه بالایی که داشت از این موقعیت استفاده کرد. از نظر فنی دو تیم خوب بازی کردند اما نتیجه بر حسب تجربه بازیکنان ما به نفع ما تمام شد.

سرمربی تیم گسترش فولاد درباره عملکرد استقلال خوزستان تصریح کرد: من چهار، پنج سال اینجا کار کردم و می‌دانم که اینجا جوان‌های خوبی دارد. امیدوارم استقلال خوزستان در ادامه مسابقات نتایج دلخواه را کسب کند.

کریمی درباره این سوال که آیا گرمای هوا روی عملکرد دو تیم تأثیر گذاشته بود یا خیر گفت: هوا واقعا گرم بود من که کنار زمین بودم گرمم بود. فکر می‌کنم رطوبت بالای 40 درجه بود. با گرما می‌توان کنار آمد اما رطوبت را نمی‌توان تحمل کرد. چون در این صورت بازیکن می‌خواهد آب بخورد اما نمی‌تواند و اگر بخواهد به بازی ادامه دهد به دلیل کمبود آب دچار اختلال هورمونی می‌شود. گرما و رطوبت روی عملکرد تیم‌ها تأثیر گذاشته بود. با اینکه در نیمه اول آفتاب سوزانی وجود داشت بازی جاندارتری را شاهد بودیم اما تغییر وضعیت هوا روی عملکرد دو تیم تأثیر گذاشت.

وی درباره نحوه خوشحالی کردن اعضای کادر فنی این تیم گفت: این موضوع به خود ما مربوط است و به شخص دیگری مربوط نیست.

سرمربی تیم گسترش فولاد در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا وضعیت گسترش فولاد در جدول رده‌بندی که نه در خطر سقوط است و نه به دنبال کسب سهمیه آسیاست روی عملکرد شما تأثیر گذاشته بود و آیا به همین دلیل با آرامش بازی می‌کردید، خاطرنشان کرد: ما در این بازی یک ثانیه هم به فکر دفاع نبودیم. طبیعی است که ما در این بازی با سیستم یک فوتبال بازی می‌کردیم. آنها فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند و ما هم خوب فوتبال بازی کردیم. با این وضعیت هوا و حساسیتی که در جدول وجود داشت عملکرد دو تیم بسیار خوب بود.

کریمی درباره اینکه چرا عزیز معبودی را در نیمه اول از زمین خارج کردید، بیان داشت: عزیز معبودی همین اشتباه را مقابل پرسپولیس هم انجام داده بود یادتان هست؟ در آن بازی یک خطا داد و در دقیقه 85 یک کارت گرفت. نمی‌خواهم نبش قبر کنم اما آن اخراج باعث شد که ما بازی را از دست بدهیم.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها