به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۲۲۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
توقف صدرنشینان و شکست سنگین جنوب باغملک

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته پانزدهم لیگ 3

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته پانزدهم لیگ 3

خوزستان اسپورت- هفته پانزدهم مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، توقف تیم‌های بالای جدولی نکته قابل ذکر دیدارهای هفته شانزدهم از مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم بود که عصر جمعه در شهرهای مختلف به انجام رسید.

در مهم‌ترین بازی هفته، تیم‌های استقلال رامشیر و سپاهان ایذه در استادیوم تختی رامشیر مقابل هم به میدان رفتند که مصاف این دو تیم خوزستانی در پایان 90 دقیقه به تساوی صفر – صفر انجامید. استقلالی‌های رامشیر با توجه به شکست تیم‌های تعقیب کننده در صدر جدول باقی ماند و سپاهانی‌های ایذه جایگاه چهارم جدول را حفظ کردند تا منتظر سه هفته پایانی باشند.

دومین دربی خوزستانی‌ها در دزفول به انجام رسید و با شکست غیرمنتظره‌ی تیم ملی‌حفاری اهواز مقابل جندی شاپور دزفول همراه شد. دزفولی‌ها با تک گل ناصر سالاری برنده بازی شدند تا حفاری اهواز شانس رسیدن به صدر جدول را از دست بدهد.

بدترین نتیجه برای خوزستانی‌ها اما در هرمزگان به ثبت رسید و تیم قعرنشین جنوب باغملک در ادامه نتایج ضعیف این بار با نتیجه 5 – صفر برابر تیم پایین جدولی گامرون هرمزگان شکست خورد و با بیشترین گل خورده در انتهای جدول ماند.

با انجام دیدارهای هفته پانزدهم، سه هفته دیگر از مرحله نهایی مسابقات لیگ 3 باقی مانده است و رقابت تیم‌ها در هفته‌های پایانی حساس‌تر خواهد شد.

مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سوم با شرکت 30 تیم در سه گروه برگزار می‌شود و پنج نماینده خوزستان در گروه سوم این مسابقات به دیدار حریفان می‌روند. از هر گروه یک تیم مستقیما به لیگ دسته دوم صعود خواهد کرد و از بین سه تیم دوم این گروه‌ها نیز یک تیم بعد از انجام دیدارهای پلی‌اف جواز صعود را دریافت می‌کند.

نتایج تیم‌های خوزستانی در هفته پانزدهم لیگ 3

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها