به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۲۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

جلالی: شکست برابر نفت آبادان سه دلیل داشت

جلالی: شکست برابر نفت آبادان سه دلیل داشت

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت که تیمش برابر نفت آبادان به سه دلیل شکست خورده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: از نحوه کار بازیکنانم لذت بردم. در شرایط خیلی حساسی سه امتیاز را از دست دادیم که این موضوع سه دلیل داشت. یکی اینکه فاصله بازی ما با سپاهان و نفت آبادان خیلی کم بود و همین موضوع باعث شد دوندگی همیشگی را نداشته باشیم. نمی‌دانم چرا  باید در 5 روز دو بازی انجام دهیم در حالی که ما و نفت آبادان بازیکن ملی‌پوش نداشتیم.

وی ادامه داد: دلیل دوم هم اینکه استنباط داور در پنالتی‌ها برای ما و نفتی‌ها یکسان نبود. پنالتی نفت درست بود اما برای ما هم در نیمه اول همین اتفاق رخ داد و پنالتی بود که داور نگرفت و از این موضوع تعجب می‌کنم.

جلالی عنوان کرد: دلیل سوم شکست ما در بازی امروز این بود که وقتی از فرصت‌ها استفاده نمی‌کنیم باید برد را به حریف تقدیم کنیم. به نفتی‌ها تبریک می‌گویم و فکر می‌کنم تماشاگران هم از بازی لذت بردند. ما در 10 دقیقه اول خوب نبودیم و در همان زمان گل خوردیم.

سرمربی پیکان درباره اینکه فکر می‌کرد با یک تیم بدون ستاره در بالای جدول حضور داشته باشند، تصریح کرد: داریم سخت کار می‌کنیم. امروز برابر تیمی بازی کردیم که سه چهار بازیکن ستاره داشت، بازیکنانی که می‌تواند در هر لحظه از بازی از یک توپ ساده یک موقعیت بزرگ ایجاد کنند. ما با گروهی از بازیکنان جوان برابر تیمی که بازیکنان خلاق دارد خوب بودیم. شایسته بیشتر از اینها هم هستیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
1
دلیل سومی منطقی تر هست!!!!!!
علی فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
1
اقای جلالی عزیز با تمام احترامی که براتون قائلم امروز خیلی خوش شانس بودید که سه یا چهار گل نخوردید آبادان 2 تا به تیر دروازه زد پنالتی خراب کرد ولی تیم شما فقط یه موقعیت صددرصدی داشت دقایق آخر و در مجموع برد یک صفر کمترین حق آبادان بود
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
مربیان بزرگ و موفق جهان ، حرفهایشان پس از بازیها بسیار حساب شده و منطقیست . گاهی پس از یک برد معمولی می گویند : (امروز خوش شانس بودیم که بردیم) . یا ( می توانستیم با گلهای بیشتری ببریم ولی حریفمان امروز عالی دفاع کرد ) و حتی می گویند : (حریف ما نیز شایسته زدن گل بود .)
در سوی دیگر مربیان بازنده ابتدا از تیم برنده تعریف می کنند . مثلا :( آنها امروز فوق العاده بودند . کار تیمی آنها عالی بود .) و یا (هر چند ما هم موقعیت گل داشتیم ولی آنها تیم برتر بودند .)
و یا اینکه ( آنها میدانستند در زمین به دنبال چه هستند ، بهمین خاطر میانه میدان و مالکیت توپ را از ما گرفتند .)
این مربیان معمولا برد را به حریفان و کادر فنی آنها تبریک می گویند .
اما مربیان ما پس از هر برد از تمرینات ویژه و تاکتیکی خود در طول هفته و آنالیز دقیق حریفان سخن می گویند و در صورت باخت ، داوری ، گرمای هوا ، برنامه ریزی غلط سازمان لیگ ، مسافت خسته کننده و چمن نامناسب را عامل باخت خود برمیشمارند .
جناب آقای جلالی ، مربیان خارجی پس از باخت آنهم در مقابل تیمهایی که یک سر و گردن از آنها بالاترند ، به قدرت تیم حریف اذعان دارند و بدون دغدغه آن را بیان می کنند .
بازی دیروز را خیلی ها دیدند ...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها