به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

تارتار: دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم

تارتار: دنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازی مقابل فولاد مهم تر از رویارویی مان مقابل پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر فولاد خوزستان حاضر شد و اظهار داشت: فرا رسیدن سال جدید را تبریک می‌گویم. امیدوارم سال خوب و پرباری برای همه مردم خوب استان بوشهر و مردم با محبت شهر جم باشد. بازی فردا ما 6 امتیازی است. با توجه به اتفاقات هفته گذشته کمی از جریان خود عقب ماندیم.

وی ادامه داد: محکوم به برد هستیم و بازیکنان این را به خوبی می‌دانند. تمرینات خوبی انجام دادیم و منسجم وارد زمین خواهیم شد. از هواداران می‌خواهم با توجه به اینکه بازی در ساعت خوبی برگزار می‌شود ورزشگاه را پُر کنند و مانند هفته‌های اول ما را حمایت کنند. دوست دارم تعدادشان بیشتر از گذشته باشد. باید کم کم برای فصل آینده هم آماده شویم و به عنوان یار دوازدهم منتظر آنها هستیم تا به ما کمک کنند.

وی درخصوص احتمال کسب سهمیه توسط تیم پارس جنوبی گفت: اگر بازی فردا را ببریم به کسب سهمیه امیدوار می‌شوم. بازی برابر فولاد بسیار مهم است و پس از بازی بهتر می‌توانم درمورد کسب سهمیه حرف بزنم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: بازی فردا ارزشی بیشتر از 3 امتیاز دارد، چون ما در جدول تیم‌های همسایه هستیم. بعد از این بازی بهتر و بیشتر می‌توانیم درمورد آینده حرف بزنیم. بازیکنانم اهمیت بازی فردا را می‌دانند و به همین دلیل کاملاً آماده هستند.

تارتار ادامه داد: اهمیت بازی فردا مهمتر از بازی پرسپولیس است. اگر فردا برنده نباشیم بازی‌های بعدی ما اهمیت چندانی نخواهد داشت. بهتر بگویم در هر کدام از بازی‌های پیش‌رو شکست بخوریم فکر می‌کنم نتوانیم به هدف خود یعنی کسب سهمیه آسیا دست پیدا کنیم.

وی در سوالی مربوط به علت لغو سفر به اسپانیا تصریح کرد: به تصمیم مدیریت احترام می‌گذارم. اخیراً برخی بحث‌های مالی درمورد تیم ما پیش آمد، اما باید بگویم فعلاً درمورد مسائل مالی حرف نمی‌زنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: همانطور که باید قدر هواداران را بدانیم، باید قدر بازیکنان را هم دانست. آنها با سر و ابروی شکسته هم برای تیم بازی کردند و خوب نیست بگوییم که فقط برای پول بازی می‌کنند. آنها در طول هفته و ماه به دلیل شرایط زندگی و برنامه‌ریزی خود روی حق و حقوق خود حساب کرده‌اند و اگر نتوانند برنامه‌های خود را عملی کنند تمرکز خود را از دست می‌دهند.

وی با بیان اینکه همه بازیکنان من با شرف هستند و با تمام وجود بازی می‌کنند، افزود: باید بپذیریم که ناخودآگاه مسائل مالی روی آمادگی ذهنی بازیکنان تاثیر می‌گذارد، اما با این حال کادر فنی و بازیکنان در روز مسابقه با تمام وجود برای موفقیت تیم خود تلاش می‌کنند.

تارتار در پایان گفت: برای بازی فردا مجید علیاری محروم است و میثم تیموری هم مصدوم است. ضمن اینکه پورامینی هم کمی مصدوم است، اما احتمال دارد بتوانیم از وی استفاده کنیم.

لازم به ذکر است که سیروس پورموسوی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل ساعت پرواز تیمش نتوانشت در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پارس جنوبی و فولاد خوزستان شرکت کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
1
سال اوله اومدید لیگ برتر دنبال سهمیه آسیایی هستید فولاد بیست سال لیگ بازی می کنه دو بار قهرمان شده سه بار رفته آسیا ولی تا اسم سهمیه آسیایی میاریم آقای سرمربی ناراحت می شه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
خوبه آدم اينقدر جسور باشد و با اينكه تنها چهار بازي مانده تا پايان ليگ و در رده هفتم باشد و حرف از سهميه بزند سرمربي فولاد هر موقع مصاحبه كرده گفته كه حرف از سهميه نزنيد ، خوبه كه من امسال توانستم تيم را در ليگ و در اينچنين جاي نگه دارم كسي نداند خيال ميكند اين فولاد است كه تازه آمده ليگ برتر نه پارس جم و يا اينكه فولاد هر سال جزء مدعيان سقوط بوده و امسال پورموسوي آن را بدون دغدغه در ليگ نگه داشته است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها