به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۲۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

ویسی: تیم‌های کریمی از نظر فنی قابل احترام هستند

ویسی: تیم‌های کریمی از نظر فنی قابل احترام هستند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از نظر فنی برای تیم‌های کریمی احترام زیادی قائل هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: همانطور که همه جامعه فوتبال می‌دانند، لیگ برتر روزهای حساسی را سپری می‌کند. برای برخی از تیم‌ها که میانه جدول هستند، مشکلی نیست، اما برخی تیم‌ها برای نیفتادن و برخی برای سهمیه آسیا می‌جنگند. ما حساسیت را درک می‌کنیم.

وی افزود: از لحاظ فنی در شرایط خوبی هستیم و هفته گذشته هم به پیروزی رسیدیم. با گرفتن سه امتیاز بازی فردا هم می‌توانیم شرایط‌مان را برای دیدارهای بعدی بهتر کنیم. گسترش فولادی‌ها در نیم فصل اول با آمدن فیروز کریمی امتیازات خوبی جمع کردند و جایگاه‌شان در جدول تثبیت شده است. تنها باید بازی‌ها را ادامه دهند، اما از نظر فنی برای تیم‌های کریمی احترام زیادی قائل هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با اشاره به نفرات محروم و مصدوم تیمش برای دیدار فردا تصریح کرد: موسی کولیبالی را طبق معمول در اختیار نداریم. جونیور را هم نداریم، اسماعیل شریفات دیروز تمرین کرد و دانیال ماهینی هم تازه به جمع ما اضافه شده است. خوشبختانه محروم نداریم. با وجود این مشکلات، هفته گذشته با حضور تماشاگران‌مان در مشهد توانستیم بازی را ببریم.

ویسی در خصوص وضعیت یعقوب کریمی گفت: یکی از اعضای هیئت مدیره کنار من بود که به کریمی گفتم کلید منزلش را می‌دهیم، اما وقتی آمد کلید را به او ندادند. گفتم به هتل برود، قبول نکرد. به کریمی گفتم با خانواده‌اش به منزل من بیاید که قبول نکرد. با این وجود شرایط بدی ندارد و در تمرینات شرکت می‌کند.

وی در پایان با اشاره به وضعیت کولیبالی عنوان کرد: به کولیبالی نگفتم به تمرین نیاید. به او گفتم به باشگاه برود و تکلیفش را مشخص کند. به او نگفتم تمرین نکند یا تمرین کند یا اصلا نیاید.

لازم به ذکر است که فیروز کریمی سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز به دلیل ساعت پرواز تیمش به اهواز، در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز شرکت نکرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
عاشق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
2
سلام
اقای ویسی عزیز همه ما خوزستانیها شما را دوست داریم وبرای شما وتیم محبوب شما ارزوی موفقیت داریم میعادگاه ما فردا استادیوم غدیر همه با هم به امید پیروزی همه ما فردا در استادیوم غدیر جمع میشویم یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
انشالا.خدا کمکتان کند.سه امتیاز از آن ما شود..واقعا دستتون درد نکنه جناب ویسی که با اینهمه مشکلات از اول فصل با بازیکنای با غیرتت با دست خالی خوب ایستادگی کردین.ایکاش مسولین برای یکبار هم که شده با چشم باز به مشکلات رسیدگی کنن ..یا حق.موفق باشید انشالا .ویسی با تعصب
وحیدجلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
سلام ایا بازی درحضور تماشاگران انجام میشه
مدیر پایگاه سلام
بازی با حضور تماشاگر انجام می‌شود.

  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها