به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۲۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

زهره‌بخش: فولاد به دنبال کسب سهمیه است

زهره‌بخش: فولاد به دنبال کسب سهمیه است

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: مقابل پدیده فوتبال خوزستان اصل را به نمایش گذاشتیم و عملکرد خوبی در این بازی داشتیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالمهدی زهره‌بخش در مورد شرایط فولاد خوزستان و پیروزی مقابل پدیده مشهد،‌گفت: با دعای خیر هواداران  توانستیم بازی خوبی انجام دهیم. در نیمه دوم این مسابقه بسیار خوب کار کردیم و فوتبال خوزستانی اصل را به نمایش گذاشتیم. خدا را شکر در این بازی برنده شدیم.

وی در مورد اینکه آیا این برد پایانی بر حواشی اخیر فولاد خوزستان بود، عنوان کرد: ما حاشیه‌ خاصی نداشتیم. این ناراحتی بیشتر در خودمان بود که می‌خواستیم با یک برد به شرایط بهتری برسیم و خوشبختانه این اتفاق هم افتاد. الان روحیه تیم بالا رفته و در ادامه تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

سرپرست فولاد خوزستان در مورد غیبت هواداران و تاثیری که این مسئله روی روند تیم دارد، تصریح کرد: متاسفانه هواداران در این بازی به دلیل محرومیت غایب بودند. حیف شد که در این بازی هواداران حضور نداشتند  و اگر با حضور هواداران برنده می‌شدیم شیرینی این برد بسیار بیشتر بود.

وی در مورد بازی با پارس جنوبی عنوان کرد: بازی سختی است. به دنبال کسب سهمیه هستیم و باید در همه بازی‌های باقی مانده عملکرد خوبی داشته باشیم. باید در ادامه لیگ با قدرت کار کنیم و هر بازی برایمان اهمیت بسیار زیادی دارد.

زهره‌بخش در مورد غایبان فولاد، گفت: عبدالله کرمی و سینا مریدی در بازی با پارس جم به دلیل سه اخطاره بودن محروم هستند.

سرپرست فولاد در پایان گفت: در پایان باید از مدیریت باشگاه به دلیل امکانات خوبی که برای تیم در تعطیلات فراهم کرد تشکر کنم. مسئولان به خوبی تیم را حمایت کردند و امیدوارم این نتایج ادامه داشته باشد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها