به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۲۲۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

شیخ‌ویسی: مشکلات مالی استقلال حل نمی‌شود

شیخ‌ویسی: مشکلات مالی استقلال حل نمی‌شود

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: با توجه به دو پیروزی اخیر با کسب 4-5 امتیاز دیگر بقای ما قطعی می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، وحید شیخ‌ویسی در مورد دو پیروزی اخیر استقلال خوزستان مقابل مشکی‌پوشان و نفت تهران گفت: خدا را شکر با این دو پیروزی، وضعیت امتیازی ما بهتر شده است، در دو بازی با حریفان مستقیم مان در پایین جدول توانستیم برنده شویم و شرایط خوبی نسبت به قبل پیدا کنیم، وضعیت‌مان بسیار بهتر شده و ان‌شاءلله با کسب چهار یا پنج امتیاز دیگر می‌توانیم در لیگ بمانیم.

وی در پاسخ به این سؤال که دیدارهای این تیم نسبت به سایر حریفان ساده تر به نظر می‌رسد و آیا استقلال خوزستان می‌ماند، عنوان کرد: زمانی که امتیاز کمتری نسبت به الان داشتیم هم می‌گفتیم صددرصد می‌مانیم، در حال حاضر امیدمان هم بیشتر شده و تمام تلاشمان را در این راستا می‌کنیم. همانطور که گفتید کار ما در روی کاغذ آسانتر است اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، بازی آینده ما مقابل گسترش فولاد دراین راستا می‌تواند تعیین‌کننده باشد.

دروازه‌بان استقلال خوزستان در مورد اینکه برخی با توجه به مشکلات مالی احتمال سقوط استقلال خوزستان را می‌دهند، تصریح کرد: دیگر حرفی در مورد مشکلات مالی برای بیان نمانده است، عبدالله ویسی هم به بازیکنان گفت فکر کنید پولی وجود ندارد و ذهن خود را آزاد کنید، این مشکلات ادامه دارد و درست نخواهد شد.

شیخ ویسی در مورد اینکه آیا فکر می‌کند پولی به تیم برای بالا رفتن روحیه بازیکنان تزریق می‌شود، اظهار داشت: از این مسئله اطلاعی ندارم، چیزی که ما می‌بینیم 20 روز تا پایان فصل مانده و هیچ خبری در این راستا نیست.

وی در مورد اینکه آیا در صورت ماندن استقلال خوزستان در لیگ برتر در این تیم می‌ماند، تصریح کرد: خیر، دیگر اصلا در استقلال خوزستان نمی‌مانم.

شیخ ویسی در مورد اینکه چه پیش‌بینی از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز دارد، گفت: گسترش فولاد تیم باشخصیت و باکلاسی است که از فیروز کریمی به عنوان یک مربی صاحب سبک و باکیفیت بهره می‌برد، آنها در جدول حاشیه امنیت دارند، این بازی‌ها برایشان جنبه تشریفاتی دارد، ما هم با دو پیروزی اخیر روحیه خوبی پیدا کردیم و می‌خواهیم با تداوم این بردها شرایطمان را بهتر کنیم.

خبرهای مرتبط
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
1
درود بر شرف وغیرتت..فقط بخاطر عرق خوزستانی بودنتان هست که اینطور با شخصیت حرف میزنید.. ایکاش مسولین بفکر بیفتن .اینا چه فکر میکنن.با بچهای مردم اینطور بازی میکنن مگر اینا خانواده خرج ندارن.با چه روحیه ای بازی کنن. فقط با غیرتشان دارن بازی میکنن. آهاااای مسولین. صدای این بچهای با غیرت رو میشنوید یا ؟؟؟؟؟؟؟ فقط موقعه تو حاشیه رفتن پیداشون میشه از خداشونه تیم باخت بیاره یه چیزی تو دستشون باشه برا گفتن.. چرا بعد از این دو برد صداشون بالا نیومد کاری برا تیم نکردن.. دنبال سوژه هستن فقط..
مرتضی علوانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
1
ماشاالله هم همینطور بجنگید از خوزستانی های عزیز انتظار دارم در بازهای پیشرو تیم عزیز شهرمون و استانمون رو حمایت کنن انشاالله برد مقابل گسترش فولاد
Ashil
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
0
0
درد و بلات بخوره تو سر لک..اگه فولاد عرضه داشته باشه شما باید سال دیگه فیکسه فولاد باشی
فریدون قنبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
آقای شیخ ویسی عزیز بارها همه وهمه هواداران گفته ایم ... شما یکی از باشخصیت ترین باغیرت ترین ...و بهترین دروازه بانان ایران هستید... جای تو درقلب همه است ...واین مقام کمی نیست که اینهمه محبوب والگوی جوانان شده ای... شک نکن همه مطالبات راخواهی گرفت ...شک نکن پیگیر خواهیم شد تا ریال آخر دریافت خواهی کرد... ازاینهمه صبوری وغیرت وتلاش برای ماندن استقلال خوزستان در لیگ برتر ازصمیمانه ترین رگ دل سپاس گذاریم....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها