به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۲۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

آمار گل به خودی؛ کدام تیم‌ها رکورددار هستند؟

آمار گل به خودی؛ کدام تیم‌ها رکورددار هستند؟

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد با گل به خودی قاسم دهنوی بازیکن تازه وارد خود مغلوب استقلال خوزستان شد و تا حدود زیادی سقوط این تیم به دسته پائین‌تر قطعی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت برنامه نود، استقلال خوزستان و سیاه جامگان تنها تیم‌هایی هستند که در فصل جاری هم از گل به خودی سود برده و هم لطمه خورده‌اند. هر دو تیم در فصل جاری یک بار با اشتباه بازیکنان خودی دروازه‌شان باز شده و یک بار هم با اشتباه بازیکنان حریف که منجر به گل به خودی توسط تیم حریف شده، به گل رسیده‌اند.

اما در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر تیم استقلال خوزستان 5 بار با اشتباه و گل به خودی بازیکنان حریف به گل رسیده و از این بابت سود کرده‌اند. آبی پوشان خوزستان 3 بار هم در ادوار مختلف مرتکب اشتباه و گل به خودی شده‌اند.

سیاه جامگان هم طی 3 فصل حضور 2 بار از گل به خودی حریفان به گل رسیده و از این بابت سود کرده‌اند. همچنین تیم قعر نشین و کاندیدای اول سقوط در فصل جاری تا کنون 4 بار با اشتباه گل به خودی، 4 گل به تیم های حریف خود تقدیم کرده‌اند.

در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تا کنون 21 بار از گل به خودی حریفان به گل رسیده و در این زمینه سود کرده است. همچنین، دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان اصفهان هم با 15 گل به خودی به عنوان تیمی شناخته می‌شود که بیشترین اشتباه در گل به خودی داشته است.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها